"Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä". Jes.66:2
Löytyykö tällaista mieltä meistä? Onko sinulla arka tunto Jumalan SANAN edessä?
Kenen puoleen Herra katsoo?
31
100
Vastaukset
- ex-rekisteröitynyt
Näin Jumala itse sanoo, miten meidän tulisi suhtautua HÄNEN SANAANSA. Ei halveksien, väheksyen, sanan yläpuolelle asettuen, eikä edes valikoiden mielipaikkoja, vaan pitäen sen totuuden, että Hänen sanansa on KOKONANSA TOTTA. RAAMATTU ON TOTTA. Jos joltakulta puuttuu särjetty henki ja arka tunto hänen sanansa edessä, niin siinä on tarve ja paikka pyytää sellaista mieltä häneltä, joka on luvannut antaa alttiisti ja soimaamatta. Vaaditaan nöyryyttä tunnustaa kovuus ja taipua köyhänä hänen eteensä rukouksessa armoa pyytämään.
- Se taipuminen
omassa vanhurskaudessa on jotain aivan muuta kuin se jonka JUMALA SAA IHMISEN KOHDALLA TEHDÄ.
Omassa vanhurskaudessa kun nöyrrytään (se on nöyristelyä) se johtaa ihmistä
yhä kauemmas Jumalasta ihmisen omaan pyhyyteen.
Silloin kun Jumala saa ihmisen murskata, musertaa ihmisen ylpeyden, lihan tahdon jne... SE ON JOTAKIN AIVAN MUUTA.
Silloin käy NÄIN JONKA JUMALA ALENTAA SEN HÄN MYÖS YLENTÄÄ.
Ja VOI niitä ihmisiä jotka kieltävät Jumalan työn ihmisessä jossa Jumala ON TODELLA ARMONSA KAUTTA TYÖTÄ SAANUT TEHDÄ.
Siis kun sanomani on" PROVOA"niin voi sinua. - Milloin?
Se taipuminen kirjoitti:
omassa vanhurskaudessa on jotain aivan muuta kuin se jonka JUMALA SAA IHMISEN KOHDALLA TEHDÄ.
Silloin kun Jumala saa ihmisen murskata, musertaa ihmisen ylpeyden, lihan tahdon jne... SE ON JOTAKIN AIVAN MUUTA.
Ja VOI niitä ihmisiä jotka kieltävät Jumalan työn ihmisessä jossa Jumala ON TODELLA ARMONSA KAUTTA TYÖTÄ SAANUT TEHDÄ.
Siis kun sanomani on" PROVOA"niin voi sinua.Milloin annat Jumalan murtaa itsesi? Vai jatkatko itsesi kovettamista?
- itse käytit
Se taipuminen kirjoitti:
Siis kun sanomani on" PROVOA"niin voi sinua.Itsehän sinä provo-sanaa käytit.
"Vaaditaan nöyryyttä tunnustaa kovuus ja taipua köyhänä hänen eteensä rukouksessa armoa pyytämään. "
Kovan on vaikea taipua mutta kyllä se kovan tuskan kautta lopulta taipuu. Puhun ihan henk.koht. kokemuksesta. Ja vieläkin taivuttavaa riittää...- ex-rekisteröitynyt
Minusta seuraava katkelma Jumalan sanasta kertoo hyvin kahdenlaisesta mielenlaadusta, jollaisia edelleen on keskuudessamme. Voimme kysyä itseltämme, kumpaa me edustamme. Toinen oli korottanut itsensä omavanhurskauden korokkeelle, ollen sokea omalle syntisyydelleen ja toinen näki ja tunnusti oman syntisyytensä ja sai jatkaa armahdettuna.
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Luukas 18 - cv,
>Kovan on vaikea taipua<
Kasvosi kertovat sen. ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Minusta seuraava katkelma Jumalan sanasta kertoo hyvin kahdenlaisesta mielenlaadusta, jollaisia edelleen on keskuudessamme. Voimme kysyä itseltämme, kumpaa me edustamme. Toinen oli korottanut itsensä omavanhurskauden korokkeelle, ollen sokea omalle syntisyydelleen ja toinen näki ja tunnusti oman syntisyytensä ja sai jatkaa armahdettuna.
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Luukas 18Hyvä raamatun paikka tutkia omaa asennettamme toisia ihmisiä kohtaan, ja jopa toisia uskovia kohtaan. Laitoinkin toisaalle saman ajatuksen mutta laitan nyt tähänkin. Usko Jeesukseen ei ole keino olla lähimmäistämme tärkeämpi tai arvokkaampi ihmisenä. Päinvastoin, tulisi nähdä se miten tärkeänä Jumala pitää kaikkein syntisintäkin ihmistä ja kuinka suurella rakkaudella ja hyvyydellä hän tahtoo vetää meitä luokseen parannuksen kautta. Koko opetus tähtää siihen että me näkisimme ettei meillä ole mitään millä me voimme kuvitella olevamme toista ihmistä arvokkaampia. Niin kauan kuin me luulottelemme itsellemme että Jumala rakastaa MINUA enemmän kuin tuota toista ihmistä olemme kateuden ja muiden alkeisvoimien heiteltävinä.
cv, kirjoitti:
>Kovan on vaikea taipua<
Kasvosi kertovat sen."Kasvosi kertovat sen. "
Ihan varmasti kertoo. Ihmisen kasvot kertovat hyvin paljon. Profiilikuvanikin on n.15 vuotta vanha. Pahoittelut kun en ole laittanut tuoreempaa kuvaa.
Sananlaskuissa sanotaan muuten näin:
"Nämäkin ovat viisaitten sanoja. Ei ole hyvä tuomitessa henkilöön katsoa. "- Näin juuri
ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Luukas 18kun kopsaat raamatun lauseita omassa hurskaudessasi et näe mitä teet.
Tuotakaan Jumalan sanan kohtaa et ymmärrä kuin ihmisen mielen mukaan.
Näin fariseuksetkin sanovat Jeesukselle;"miksi ylennät itsesi" vaikka Jeesus EI ITSEÄÄN MISSÄÄN YLENTÄNYT.
Näin on tänäänkin kirjanoppineiden ja Jeesuksen oman kesken. Kirjanoppineet sanovat;"sinä ylennät itsesi" vaikka MITÄÄN ITSENSÄ YLENTÄMISTÄ EI TODELLAKAAN OLE.
VAAN ON NÄIN saanut tapahtua;"6. Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi," Ihminen joka on JUMALAN VÄKEVÄN KÄDEN ALLE NÖYRTYNYT tällaisen IHMISEN Jumala aikanaan KOROTTAA.
Eikä suinkaan niin kuin ihmisopin nöyryydessä sanotaan ARMON KERJÄLÄISIÄ
SYNTISIÄ VAJAITA OLEMME TÄMÄN ELÄMÄN.
On siis omass nöyryydessä ja Jumalan väkevän käden alle nöyrtymisessä NIIN VALTAVA ero kuin on YÖLLÄ JA PÄIVÄLLÄ.
Se, että on todella sanoin kuvaamattoman pahaa nähdä miten ihmiset on petetty ja mitä sanomaa nyt petettyinä tuovat pettääkeen jopa valittujakin, niin
jollakin tavalla iloitsen, kun nyt on näin selkeästi nähtävissä mitä on ihmisopin
hurskaus ja mitä Jumalan vanhurskaus, mitä on ihmisoppien usko ja mitä on
Jumalan antama usko.
SILLÄ nyt sinä jolle Jumala puhuu olet saanut TILAISUUDEN. Edessäsi on kaksi tietä, avaran portin tie ja ahtaan portin tie.
Ja tiedä se sinun mielesi tarttuisi tosi mielellään tuohon avaran portin sanomaan ja tiehen, mutta jos tahdot sielusi pelastuvan, niin on tehtävä se toinen valinta JA VOIN SANOA SITÄ VALINTAA SINUN EI TARVITSE KATUA KOSKAAN se on Jumalan siunaama tie se vie iankaikkiseen elämään. - Tiedätkö sen
cv, kirjoitti:
>Kovan on vaikea taipua<
Kasvosi kertovat sen.on todellakin IHAN jokaisen ihmisen vaikea taipua Jumalan väkevän käden alle.
Siksipä on näin monet luikahtavat avarasta portista lihan vapauteen ja pettävät näin itseään. - kiitos etukäteen
Tiedätkö sen kirjoitti:
on todellakin IHAN jokaisen ihmisen vaikea taipua Jumalan väkevän käden alle.
Siksipä on näin monet luikahtavat avarasta portista lihan vapauteen ja pettävät näin itseään.No ArmiK. Nyt on sitten sinun vuorosi kertoa ahtaan portin kokemuksesi. Jos olet sen kokenut, voit myös sen kertoa, ellet sitten Jeesusta häpeä.
- Sanopa ensin
kiitos etukäteen kirjoitti:
No ArmiK. Nyt on sitten sinun vuorosi kertoa ahtaan portin kokemuksesi. Jos olet sen kokenut, voit myös sen kertoa, ellet sitten Jeesusta häpeä.
OLETKO TOSISSASI, vaiko vaan, kunhan vaan kyselet,,että pääset pilkkaamaan
ja yhä syvemmällä kulkemaan avaran portin tietä?
Mitä Jeesuksen häpeämiseen tulee..EN YMMÄRRÄ.
Muuta en voi tehdäkään kuin PITÄÄ ESILLÄ JEESUSTA, jonka kautta, jossa YKSIN ON PELASTUS, joka on elämäni saanut, niin etten elää enää minä vaan Jeesus minussa.
Jos sinä tätä häpeät ja jos tämä sinua kauhistuttaa, niin tiedä se minkä hengen
vaikutusta sellainen ON... EI suinkaan Jumalan Hengen - kiitos etukäteen
Sanopa ensin kirjoitti:
OLETKO TOSISSASI, vaiko vaan, kunhan vaan kyselet,,että pääset pilkkaamaan
ja yhä syvemmällä kulkemaan avaran portin tietä?
Mitä Jeesuksen häpeämiseen tulee..EN YMMÄRRÄ.
Muuta en voi tehdäkään kuin PITÄÄ ESILLÄ JEESUSTA, jonka kautta, jossa YKSIN ON PELASTUS, joka on elämäni saanut, niin etten elää enää minä vaan Jeesus minussa.
Jos sinä tätä häpeät ja jos tämä sinua kauhistuttaa, niin tiedä se minkä hengen
vaikutusta sellainen ON... EI suinkaan Jumalan HengenMiksi et voi kertoa? Mikä sen voi estää? Kirjoitathan sinä muutenkin.
- siinä syy
kiitos etukäteen kirjoitti:
Miksi et voi kertoa? Mikä sen voi estää? Kirjoitathan sinä muutenkin.
Armikilla ei ole mitään kerottavaa. Siinä syy kieltäytymiseen.
- totuus kirpaisee
siinä syy kirjoitti:
Armikilla ei ole mitään kerottavaa. Siinä syy kieltäytymiseen.
Niinpä. Jos olisi, mikä estäisi kertomasta. Paljon tuntuu olevan salattavaa.
- Jumala armahtaa
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Luukas 18Niin. Jumala alentaa ylpeät. Ja nostaa nöyrät.
- Amenaamenaamen!!!
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Luukas 18Aamen!
****No ArmiK. Nyt on sitten sinun vuorosi kertoa ahtaan portin kokemuksesi. Jos olet sen kokenut, voit myös sen kertoa, ellet sitten Jeesusta häpeä.****
Tämä puuhevos-ahtaanportin teologi ruukista, sanoi että Armi ei koskaan kertonut omasta ahtaanportin kokemuksestaan kahdenkeskenkään hänelle.- Lapsenkaltaisten ...
Pyydä TS:ää tekemään sinullekin puuhevonen, kun tuntuu, että olet niidenkin takia katkeroittanut mielesi.
- Onhan se
Lapsenkaltaisten ... kirjoitti:
Pyydä TS:ää tekemään sinullekin puuhevonen, kun tuntuu, että olet niidenkin takia katkeroittanut mielesi.
hyvä nähdä, että tuon näet. Vielä parempi jos näet kaiken vääryyden ja valheen joita täällä todella roppakaupalla levitetään ihan tosissaan.
Mitä ahtaan portin käymiseeni tulee niin olen sen täällä useammankin kerran
ilmi tuonut. JA mitä tulee Teuvon sanomisiin, niin näin näkyy mikä henki hänessä vaikuttaa, kun tuollaista valhetta on puhunut.
Sinä jos sydämesi pidät lapsenkaltaisena AVOINNA, ARKANA... Jumalan edessä
SINULLE Jumala voi puhua ja Totuutensa kirkastaa.
Valheen puhujille ja jotka valhetta tahtovat rakastaa heille EI puhu Jumala vaan kavala käärme. SE ON todellakin niin, VALEHTELIJA ON VALEHTELIJA EIKÄ SE MUUTA VOI KUIN VALEHDELLA.
JA Totuus ON TOTUUS eikä se voi muuta kuin tuoda TOTUUTTA.
Näin se vain niin yksinkertaisesti menee. - Tämä löytyi
Onhan se kirjoitti:
hyvä nähdä, että tuon näet. Vielä parempi jos näet kaiken vääryyden ja valheen joita täällä todella roppakaupalla levitetään ihan tosissaan.
Mitä ahtaan portin käymiseeni tulee niin olen sen täällä useammankin kerran
ilmi tuonut. JA mitä tulee Teuvon sanomisiin, niin näin näkyy mikä henki hänessä vaikuttaa, kun tuollaista valhetta on puhunut.
Sinä jos sydämesi pidät lapsenkaltaisena AVOINNA, ARKANA... Jumalan edessä
SINULLE Jumala voi puhua ja Totuutensa kirkastaa.
Valheen puhujille ja jotka valhetta tahtovat rakastaa heille EI puhu Jumala vaan kavala käärme. SE ON todellakin niin, VALEHTELIJA ON VALEHTELIJA EIKÄ SE MUUTA VOI KUIN VALEHDELLA.
JA Totuus ON TOTUUS eikä se voi muuta kuin tuoda TOTUUTTA.
Näin se vain niin yksinkertaisesti menee.entisistä kirjoituksista (ei minun) yhden joka oli Jumalan kutsuma, ja näin
sai ymmärtää Jumalan totuutta.
"Eilen juuri, kun mietin, että tuntuupa raskaalta ja kovalta, ja, että jos olisikin miellyttävämpi ja helpompi tie oikea. Niin sain mieleeni heti kovistelun, että kyllähän Jeesuksen näyttämältä tieltä pääsee pois, että nyt on loputtava "porsaanreikien" etsiminen.
Ahdistus on ollut kova, kun on kamppaillut omien "hyvän elämän" unelmien ja Jumalan tahdon välillä. Olen tuntenut sen fyysisenä pahana olona, kun liha on pannut vastaan Jumalan tahtoa. Ei Jumala vahvista unelmiani "hyvästä" elämästä, vaan Hän ottaa ne pois.
Jos kertoisin tiettyjä asioita elämästäni tämän maailman papeille, tai psykiatreille, niin he ehdottomasti ohjaisivat minua hyvään elämään ja rakkauteensa...joka vain olisi täysin toisenlainen kuin Jumalan tahto. Ja Jumalan puoleen kääntyminen on joka hetkistä kääntyneenä oloa Jumalan puoleen, koska ei Jumala meidän mielemme, hyvän elämän toiveidemme, unelmiemme ja haaveidemme takia kääntyile mihin sattuu.
Porsaanreikiä on, mutta ne vievät pois tieltä."
"vielä...
Ja, jos Jeesuksen tie olisi lihaa miellyttävä ja helppo, niin miksi Jeesus kysyisi opetuslapsiltaan, että tahdotteko tekin mennä pois.
Ei ******* kysele omiltaan, että tahdotteko te mennä pois. Ei, se tekee tien niin "hyväksi" ja helpoksi, ettei siltä tieltä tule mieleenkään haluta pois."
Tässä tulee selväksi miten on olemassa HELPPO tie AVARA PORTTI
ja lihalle mahdoton ja näin todella AHDAS PORTTI.
Ja kun Jeesus SEN ON SANONUT, niin mihin JEESUKSEEN silloin uskotaan KUN EI RAAMATUN JEESUKSEEN?
JUMALA ON VIISAS, HÄN ON VALMISTANUT YHDEN TIEN ja vain näin tämän tien kulkijat voivat pelastua. - Tässäkin on niin
Tämä löytyi kirjoitti:
entisistä kirjoituksista (ei minun) yhden joka oli Jumalan kutsuma, ja näin
sai ymmärtää Jumalan totuutta.
"Eilen juuri, kun mietin, että tuntuupa raskaalta ja kovalta, ja, että jos olisikin miellyttävämpi ja helpompi tie oikea. Niin sain mieleeni heti kovistelun, että kyllähän Jeesuksen näyttämältä tieltä pääsee pois, että nyt on loputtava "porsaanreikien" etsiminen.
Ahdistus on ollut kova, kun on kamppaillut omien "hyvän elämän" unelmien ja Jumalan tahdon välillä. Olen tuntenut sen fyysisenä pahana olona, kun liha on pannut vastaan Jumalan tahtoa. Ei Jumala vahvista unelmiani "hyvästä" elämästä, vaan Hän ottaa ne pois.
Jos kertoisin tiettyjä asioita elämästäni tämän maailman papeille, tai psykiatreille, niin he ehdottomasti ohjaisivat minua hyvään elämään ja rakkauteensa...joka vain olisi täysin toisenlainen kuin Jumalan tahto. Ja Jumalan puoleen kääntyminen on joka hetkistä kääntyneenä oloa Jumalan puoleen, koska ei Jumala meidän mielemme, hyvän elämän toiveidemme, unelmiemme ja haaveidemme takia kääntyile mihin sattuu.
Porsaanreikiä on, mutta ne vievät pois tieltä."
"vielä...
Ja, jos Jeesuksen tie olisi lihaa miellyttävä ja helppo, niin miksi Jeesus kysyisi opetuslapsiltaan, että tahdotteko tekin mennä pois.
Ei ******* kysele omiltaan, että tahdotteko te mennä pois. Ei, se tekee tien niin "hyväksi" ja helpoksi, ettei siltä tieltä tule mieleenkään haluta pois."
Tässä tulee selväksi miten on olemassa HELPPO tie AVARA PORTTI
ja lihalle mahdoton ja näin todella AHDAS PORTTI.
Ja kun Jeesus SEN ON SANONUT, niin mihin JEESUKSEEN silloin uskotaan KUN EI RAAMATUN JEESUKSEEN?
JUMALA ON VIISAS, HÄN ON VALMISTANUT YHDEN TIEN ja vain näin tämän tien kulkijat voivat pelastua.sanoma mitä on ihmisjärki ja viisaus:
"Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi." 20. Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi? 21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, 22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, 23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, 24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. 25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset. 26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä. 30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi, 31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra." - selkeä...
Tässäkin on niin kirjoitti:
sanoma mitä on ihmisjärki ja viisaus:
"Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi." 20. Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi? 21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, 22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, 23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, 24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. 25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset. 26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista, 27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään, 28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on, 29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä. 30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi, 31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."Siis "tässäkin on niin selkeä sanoma mitä on ihmisjärki ja viisaus"
- Kiitos Sanasta
selkeä... kirjoitti:
Siis "tässäkin on niin selkeä sanoma mitä on ihmisjärki ja viisaus"
Jumala puhuu Sanassaan, ja se on jalkaimme lamppu!
http://www.findiastory.vuodatus.net/
- Antero Onninpoika
Aiheellinen kysymys tälläkin foorumilla.
- Palvelus yhteis....
Olis kannattanut Onninkin käyttää nykyaikaisia ehkäisymenetelmiä.
- Antero Onninpoika
Palvelus yhteis.... kirjoitti:
Olis kannattanut Onninkin käyttää nykyaikaisia ehkäisymenetelmiä.
Niin. Kerro vaan, jos sinulla jotain asiaa on.
- Palvelus yhteis....
Antero Onninpoika kirjoitti:
Niin. Kerro vaan, jos sinulla jotain asiaa on.
Etkö ymmärrä lukemaasi?
- Antero Onninpoika
Palvelus yhteis.... kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Ymmärrän, mutta en saa yhtymäkohtaa siitä omaan elämääni. Joten selvennystä, kiitos, jos se jotenkin liittyy aloituksen aiheeseen. Mutta jos kommenttisi edustaa jotain muuta aihepiiriä, niin mene Suomi24:n toiselle palstalle, josta saat kenties siitä keskustelun aikaiseksi.
- Muutama vain.
Tältä palstalta ei sellaisia montaa löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653