johnny rebel-paska

billlyy

johnny rebel on vitun paska laulaja ja ainakin vitun rasístinen mulkku ja vittu että se ei ole oikea billy vaan natzi paska. perkele kuuntelin sitä ja oli hirveetä-herran jumala. on se semmonen mies oli jolla oli huono omatunto. oikea roku billy rebelit ei ole noin rasisti paskoja.
on semmonen ukko se että joka pilaa oikean rockabilly rebelin maineen. perkele-

21

2276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rockababe

Tiäl ol joskus semmonen äijä joka käytti tuota Johnny Rebel- nimee...tiiätkö,tytöt tykkää!!;)

• Booker T

Puhu vain omasta puolestasi.

Ei hirveesti nimittäin kaikkia kiinnosta tollanen Ku-Klux-Klaani meininki.

Oon mä hiukan ihmeissäni siitä, jos tytöt tykkää, kun mustia miehiä murhapoltetaan ja pilkotaan kirveillä kappaleiksi. No, ehkä mä oon sit vain kuvitellut väärin. Taitaa tytöt nykyisin olla vähän rajumman puoleisia? =)

• billyyy
        Booker T kirjoitti:

Oon mä hiukan ihmeissäni siitä, jos tytöt tykkää, kun mustia miehiä murhapoltetaan ja pilkotaan kirveillä kappaleiksi. No, ehkä mä oon sit vain kuvitellut väärin. Taitaa tytöt nykyisin olla vähän rajumman puoleisia? =)

on se väärin että joku klaani tappaa ihmisiä ihonvärin perusteella, koska kaikki olemme samanarvoisia immeisiä,vai mitteen. itte olen tämmönen rockabilly ja psychobilly immeinen ja olen rebel, ja on rebel merkkejä takissa ja seinissä mutta en mä niitä käytä että oisin rasisti paska vaan tään kunnon musan takia-rockn roll. mustat etelän asukkaan keksi bluessin ja rthmin bluessin ja siitä on paljon vaikutteita alun perin rockn rolliin.

• rockababe
        billyyy kirjoitti:

on se väärin että joku klaani tappaa ihmisiä ihonvärin perusteella, koska kaikki olemme samanarvoisia immeisiä,vai mitteen. itte olen tämmönen rockabilly ja psychobilly immeinen ja olen rebel, ja on rebel merkkejä takissa ja seinissä mutta en mä niitä käytä että oisin rasisti paska vaan tään kunnon musan takia-rockn roll. mustat etelän asukkaan keksi bluessin ja rthmin bluessin ja siitä on paljon vaikutteita alun perin rockn rolliin.

No eihän tuossa mittään järkee oo. Mut siis tarkotin Johnny Rebel nimenä kuulostaa hyvältä;) Niiku kapinalline Johnny=) iha fifties menoo=)

• Heeby Jeebies
        rockababe kirjoitti:

No eihän tuossa mittään järkee oo. Mut siis tarkotin Johnny Rebel nimenä kuulostaa hyvältä;) Niiku kapinalline Johnny=) iha fifties menoo=)

Johnny Rebel oli kylläkin 60-luvun puolelta ja Country-artisti ja rasisti.

• S-d

• Johnny Rebel
        S-d kirjoitti:

Tässä lisää tietoa Rebelistä:
        http://www.bestofneworleans.com/dispatch/2003-06-10/news_feat.html

Miehen juuret oli kyllä vahvasti 50-luvun rockabillyssä: http://rcs.law.emory.edu/rcs/artists/j/jone4600.htm

Itse en ota miehen musiikkia liian vakavasti. Kannattaa suhtautua mustalla huumorilla...

Yes Sir... I Can Boogie...
        Jep, mä on kuvioissa mukana vieläkin. Seurailen palstaa. Vanhalle tutulle Rockabeibille terkkuja!!! Jotenkin tuntuu, että tuon rockabilly keskustelun taso on laskenut kuin sille tuli tää oma palsta? Noh... Siitä parjatummasta Johnny Rebelistä vielä, että äijähän soitteli kaiken muun puuhastelunsa lisäksi mustan blues jätkän Lazy Lesterin orkassa bassoa. Ja tiesittekö, että mies levytti myös alkuperäisen "South's Gonna Rise Again"-biisin nimellä Jesse James! Tuon kyseisen kappaleen suomessa levytti jo vuonna 1979 Teppo Ja Tiikerit...

• S-d
        Johnny Rebel kirjoitti:

Jep, mä on kuvioissa mukana vieläkin. Seurailen palstaa. Vanhalle tutulle Rockabeibille terkkuja!!! Jotenkin tuntuu, että tuon rockabilly keskustelun taso on laskenut kuin sille tuli tää oma palsta? Noh... Siitä parjatummasta Johnny Rebelistä vielä, että äijähän soitteli kaiken muun puuhastelunsa lisäksi mustan blues jätkän Lazy Lesterin orkassa bassoa. Ja tiesittekö, että mies levytti myös alkuperäisen "South's Gonna Rise Again"-biisin nimellä Jesse James! Tuon kyseisen kappaleen suomessa levytti jo vuonna 1979 Teppo Ja Tiikerit...

South's Gonna Rise Againin levytti alunperin nimimerkki Jesse James, jonka takaa paljastuu Densonin veljekset: http://rcs.law.emory.edu/rcs/artists/d/dens1000.htm

• Johnny Rebel
        S-d kirjoitti:

South's Gonna Rise Againin levytti alunperin nimimerkki Jesse James, jonka takaa paljastuu Densonin veljekset: http://rcs.law.emory.edu/rcs/artists/d/dens1000.htm

JiiHaa
        Meikä on jääräpäisesti yhdistänyt tuon Densonin alias Jesse Jameksen Trahaniin. Modern Rockabiily "10" on ollut hallussa jo yli 20 vuotta... Mutta perkele kai nyt epämääräiset bootleg-kokoelmat on sekoittaneet mun jo muutenkin päihteiden kyllästämät aivot, enkä asiaa ole sen kummempin ruvennut tarkistelemaan ennen kuin nyt kun puheeksi tuli!!! Kiitos asiallista palauttesta ja hyvistä linkeistä!

• Heeby Jeebies
        S-d kirjoitti:

Tässä lisää tietoa Rebelistä:
        http://www.bestofneworleans.com/dispatch/2003-06-10/news_feat.html

Miehen juuret oli kyllä vahvasti 50-luvun rockabillyssä: http://rcs.law.emory.edu/rcs/artists/j/jone4600.htm

Itse en ota miehen musiikkia liian vakavasti. Kannattaa suhtautua mustalla huumorilla...

Enpäs huomannu tota PeeWee Trahan/Jericho Jones
        yhteyttä tohon Johnny Rebeliin,vaikka maanantaina tutkin just ko.artistin levytyksiä RCS:tä.
        Black Magicin jälkeen PeeWee sit rupes parjaamaan mustia(koomista !!!).
        Huumoriahan toi Johnny Rebel kaiketi on,mutta ite en kyllä tolle rasistilinjalle lähde.

• Heeby Jeebies
        S-d kirjoitti:

Joo Hydra julkas pari vuotta sitten kattavan CD:n
        äijän tuotannosta.
        Löytyy mm.Miracle Of The Rosary,South´s Gonna Rise..,Red Hot Rockin´ Blues,New Shoes,Heart Of A Fool ja oma fave-tsibale High School Hop.

• Heeby Jeebies
        Heeby Jeebies kirjoitti:

Joo Hydra julkas pari vuotta sitten kattavan CD:n
        äijän tuotannosta.
        Löytyy mm.Miracle Of The Rosary,South´s Gonna Rise..,Red Hot Rockin´ Blues,New Shoes,Heart Of A Fool ja oma fave-tsibale High School Hop.

EARL PALMER soitti "Red Hot Rockin´ Blues"-biisillä rumpuja ja EDDIE COCHRAN hoiti skebat "New Shoes"-biisillä.

• S-d

• Heeby Jeebies

• rockababe
        Johnny Rebel kirjoitti:

Allright...twisttwist beibi!!=) Mittees muuta kuuluu?

• Just a Man
        billyyy kirjoitti:

Miten sä voit pitää etelä-valtioiden lippua takissas tai seinälläs ilman mitään ideologiaa? Sen lipun takana on aina rotuerottelun ideologia.

• Ninzu
        Booker T kirjoitti:

onhan se hemmetin seksikästä.

• Johnny Rebel
        rockababe kirjoitti:

Allright...twisttwist beibi!!=) Mittees muuta kuuluu?

Eipä tässä kurjuutta kummempaa... Huomenna otan viinaa oikein kunnolla ja lauantaina mopoilen Kajaaniin jatkamaan ryyppäämistä. Vittu, Teharitkin lopetti... Masentaa!

• rockababe
        Johnny Rebel kirjoitti:

Eipä tässä kurjuutta kummempaa... Huomenna otan viinaa oikein kunnolla ja lauantaina mopoilen Kajaaniin jatkamaan ryyppäämistä. Vittu, Teharitkin lopetti... Masentaa!

Nii,et aikonu forssan piknikkiin? ku meet kajaaniin! Niimpä,no tehis on silti sydämmissämme=) Elvari on mun faijani=)
        Mut haaskaa rokkausta vklp..! ;) C'mon baby yeah.

• BopMan

• Johnny Yuma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe