Naisen puhelimen käyttö!

Manteli890

Olen seurustellut yhden naisen kanssa useita kuukausia ja meillä todella ihanaa yhdessä ja tuntuisi että hän voisi olla se oikea. Mutta minua häiritsee hänen puhelimen käyttö. Ei se jos hän pelaisi jotain kännykkä peliä tai olisi facebookissa, mutta kun kyse on viestittelystä.
Hän lähettelee viestejä kavereillee aika paljon. Varsinkin toisille miehille koska hänen kaverinsa kostuu aika lailla miehistä. Sen kyllä hyväksynkin ei mitää ongelmaa. Sit se varsinainen ongelma mikä minua huolestuttaa. Kun hän lähetteleenviestejä paljon yhden toisen miehen kanssa. Ja he lähettelevät kuviakin ja kaikkea tälläistä mitä hän harvemmin minun kanssani tekee. Onko minulla syytä olla mustasukkanen ja tarkoittaako tuo vielä yhtään mitään. Ymmärrän kyllä viestien lähettelyn koska olemme meilkein koko ajan yhdessä niin kaverien kanssa seukkaaminen jää vähemmälle.

Tarvitsen kokoneita ihmisiä neuvomaan! Onko teillä ollut vastaavaa tilannetta?

13

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut!

Turhaan huolestut. Kyse on vain kaverisuhteesta ja jos se on heidän tapa viestitellä niin se on heidäntapa. Puhuvatko he sitten vakavia?

• Manteli890

Ei he mitään vakavia juttuja puhu tai mitää syvällisiä. Kai..

• Kokenut!

Eli ihan turhaan murehdit. Veikkaan et kyllä hän sanois jos hän ei halua olla sun kanssas enään.

• wfsfsdf sf

"Veikkaan et kyllä hän sanois jos hän ei halua olla sun kanssas enään. "

Niin varmaan sanoisikin,sitten joskus kun tuohon lopputulokseen päätyy.

"Me ollaan Eskon kanssa naiskenneltu tässä jo vuoden päivät, hän on paljon kiinnostavampi kuin sinä. Pera oli niin tylsä että hälle annoin vain pari kertaa, mutta nyt tiedän mitä haluan ja se on Esko! Moido, nou hard fiilings!!"

• 47290

Kyllä sulla pitäisi jo hälytyskellojen soida. Ole mies, älä nyhverö!

• ei kannata

Ei kannata seurustella semmoisten naisten kanssa, joilla on paljon miespuolisia kavereita. Noiden tyttöjen kanssa tulee hyvin nopeasti petetyksi ilman että sitä koskaan edes huomaa, koska harva se päivä joku miekkonen ramppaamassa päiväkahveilla.

En siis väitä että tyttöystäväsi pettää, mutta jos hän joskus päättäisi pettää, sitä voisi jatkua vaikka kuinka pitkään ennenkuin sinä tajuaisit mitään. Lisäksi osa noista miehistä on ihan varmasti piparin perässä koska harvassa on ne kaverisuhteet, joissa ei ole minkäänlaista seksuaalista jännitettä. Nimenomaan se jännite tekee siitä kaverisuhteesta olennaisesti mielenkiintoisemman puolin ja toisin.

Osa niistä voi olla vielä exiä ja entisiä panojakin, joten ole varovainen.

• Delight*

Minä nyt kyseenalaiastan tuon "nainen jolla on paljon miespuolisia kavereita on automaattisesti pettäjä"-lausunnon. Kyllä, niitä naisia varmasti on, jotka keräilevät ympärilleen panoseuraa, ja eivät osaa suhteessakaan olla uskollisia. Mutta se ei silti tarkoita, että jokainen nainen, jolla on paljon miespuolisia ystäviä olisi kuvauksen mukainen.

Kannattaa ennemminkin kuin alkaa valikoimaan naista kaveripiirin perusteella, niin koettaa etsiä sellainen nainen, joka on parisuhdeuskollinen. Silloin kaverien sukupuolikin muuttuu merkityksettömäksi, koska nainen ei ala vokottelemaan näitä muita miehiä.

Ja aloittaja: runsas yheydenpito ja kuvien lähettely ei vielä välttämättä ole vakavaa. Mutta jos asia huolestuttaa, niin siitä kannattaa keskustella sen kumppanin kanssa, ja koettaa sitä kautta (ja mahdollisesti tähän uhkana koettuun ystävä-mieheen tutustumalla) hälventää näitä pelkoja.

• manteli890
        Delight* kirjoitti:

Minä nyt kyseenalaiastan tuon "nainen jolla on paljon miespuolisia kavereita on automaattisesti pettäjä"-lausunnon. Kyllä, niitä naisia varmasti on, jotka keräilevät ympärilleen panoseuraa, ja eivät osaa suhteessakaan olla uskollisia. Mutta se ei silti tarkoita, että jokainen nainen, jolla on paljon miespuolisia ystäviä olisi kuvauksen mukainen.

Kannattaa ennemminkin kuin alkaa valikoimaan naista kaveripiirin perusteella, niin koettaa etsiä sellainen nainen, joka on parisuhdeuskollinen. Silloin kaverien sukupuolikin muuttuu merkityksettömäksi, koska nainen ei ala vokottelemaan näitä muita miehiä.

Ja aloittaja: runsas yheydenpito ja kuvien lähettely ei vielä välttämättä ole vakavaa. Mutta jos asia huolestuttaa, niin siitä kannattaa keskustella sen kumppanin kanssa, ja koettaa sitä kautta (ja mahdollisesti tähän uhkana koettuun ystävä-mieheen tutustumalla) hälventää näitä pelkoja.

Joo täytyy keskustella asiasta. Erota en halua tästä naisesta! Kiitos vastauksista!:)

• tällasta

minä sanoisin vielä sellaisen asian että jos käy dokailemassa näiden kundien kanssa ilman sinua, ni se on paha. itsellä siitä kokemusta.

• riippakinttu

Mikä on naisen puhelin, sellanen banaanikännykö?

• :O

Miehet ovat kamalia!

• Ring...

Se mikä häiritsee nyt, häiritsee todennäköisesti tulevaisuudessakin, puhumattakaan sitten kun tulee ongelmia. Liikaa yhdessä olo on myös liikaa, eli aikaa pitää olla kummallakin myös omiin juttuihin.

• Miehenä mulla on vähän samanlainen ongelma kuin naisellasi. Parhaat ystäväni ovat naisia, mieskaverit ovat lähinnä harrastuskamuja. Kumppanin on vaikea hyväksyä sitä. Exäni vaati pistämään välit poikki ystäviini. Niin tein, mutta nyt hän on exä. Ei ketään saa pakottaa luopumaan ystävistään, veikka he olisivat eri sukupuolta.

Sun pitää jutella naises kanssa tästä, jotta opit luottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7141
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1008
    Aihe