Olisiko tietoa biisilistasta, siis Motörheadin setti Ruisrockissa 2004? Olin paikalla ja muistan ainakin että eka biisi oli "we are motörhead". Jossain vaiheessa tuli "god save the queen", "sacrifice" ja loppupuolella keikkaa nämä pakolliset "ace of spades" ja "overkill". "Iron Fist" taisi myös tulla jossain vaiheessa? Mutta että täydellinen kappalejärjestys ei painunut mieleen ?? Vaikka keikka hyvä olikin!
Motörhead/Ruisrock
2
348
Vastaukset
- Döctör Röck
Tervehdys ystävä,
Tosi hyvä setti ja keikka. Itse olen kuunnellut Lemmyä ja kumppaneita vuodesta 1981 ja viime aikoina on ruvennut joskus hiukka vituttamaan setin muuttumattomuus, mutta totuus tulee kuitenkin tässä: Motörhead ei tee huonoa keikkaa ikinä! Nykysetissä on onneksi paljon vanhoja kunnon rokkaavia klassikoita, kuten Doctor Rock ja Over the top.
Hawkwind oli kanssa vitun hyvä (jos oli Lemmykin)! Tässä biisilista - korjatkaa, jos unohdin jonkin biisin (olin huomattavassa humalassa kuten asiaan kuuluu):
- We are motorhead
- No class
- Shoot you in the back
- Civil war
- God save the queen
- Dr. rock
- Ramones
- Sacrifice ( rumpusoolo)
- Metropolis
- Life´s a bitch
- Over the top
- Going to brazil
- Killed by death
- Iron fist
------------------------
- Ace of spades
- Overkill
Järjestyksestä en ole todellakaan varma, mutta ainakin nämä raikuivat Turun yössä... hmmm... tuntuu settilista hieman lyhyeltä, täydentäkää joku muu... - RIP-Lemmy
We Are Motörhead
No Class
Shoot You in the Back
Civil War
God Save the Queen (Sex Pistols cover)
Metropolis
Doctor Rock
R.A.M.O.N.E.S.
Life's a Bitch
Over the Top
Sacrifice ( rumpusoolo)
Going to Brazil
Killed by Death
Iron Fist
Encore:
Ace of Spades
Overkill
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984