Sen tiedän että sillä vissiin saa ladattua musiikkia netistä? Mulla on ollut ennen Kazaa Lite...Miten se eroaa siitä? Onko se ihan turvallista ladata koneen kannalta dc ? Ilmainen? Sen kai saa dc kotisivulta ladattua? Thanks.
Mikä on DC++?
6
2359
Vastaukset
- Kysyvä
Luin juuri FAQ dc sivulta...siellä oli yli paljon asiaa ja sitten kun luin yhden 'guide on the basics of setting up DC ' niin meni pää aivan sekaisin. Pitääkö siinä ittekin jakaa että saa toisilta ladattua? ei mulla ainakaan ole mitään to share. Ja kaikki ne 'hub' jutut...argh. Liian monimutkaista.
- ....
selviää aika hyvin:
http://www.finx.org/fi-index.htm
samalta sivustolta pystyy myös lataamaan dc- Kysyvä
Okei kiitti. Katson mitä siellä lukee...
- amistaar
uskon et tästäkin on ollut topic aikaisemmin, mutta autan koska itsekin sain apua täältä päin....dc on PALJON turvallisempi kuin kazaa...se on ilmainen ja saa tosiaan dc kotisivuilta. dc toimii chat periaatteella ja siellä liikkuu enemmän tavaraa kuin kazaassa...
- Kysyvä
Taitaa vain olla liian monimutkainen mulle...mutta en kyllä enää varmaan kazaata käytä.
- DeNiGrAtE
Kysyvä kirjoitti:
Taitaa vain olla liian monimutkainen mulle...mutta en kyllä enää varmaan kazaata käytä.
WinMX on ylivoimaisesti helppokäyttöisin Peer2Peer ohjelma ja sen saa ladattua helposti osoitteesta www.winmx.com. No tuosta DC , kyllä sinulla täytyy olla jaettavaa yleensä vähimmäisvaatimus on 5 Gigatavua eli 1000 megabittiä joskus jopa 20 Gigatavua, joten DC ei ole aloittelijalle sopivin ohjelma, vähän edistyneemmälle käyttäjälle DC on ylivoimaisesti paras vaihtoehto. Kazaa/KazaaLite ovat myös hyviä ohjelmia aloittelijalle, mutta kuten sanoit et sitä enää aio käyttää joka on oikea päätös, koska vaikka KazaaLitea mainosetetaan viruksettomana ohjelmana ainakin mulle tuli sen mukana pieniä yllätyksiä (Spywarea enimmäkseen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768