Mitä meinaatte

zisel

tehdä vielä tänään? :)

Mä otan iisisti ja koitan saada syötyä. En ole tänään vielä syönyt mitään mutta jos ennen klo 22 sais jotain alas, se on tavote. Kävin ostaa herkkuja että jos ei mikään muu mene alas niin edes se.

36

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehdä sinusta

      pilakuvan, jos jaksan ;)

      • zisel

        Tee vaan :)


      • paskalisko

      • zisel
        paskalisko kirjoitti:

        http://aijaa.com/sRZCEz

        Ei vittu :'D Nää oli oikeasti tän päivän ekat naurut :D Voi vittu :D


    • zisel
    • pus-kis eikirj.

      Ajattelin surffailla vielä pari muuta suomi24 aluetta ja sen jälkeen nukkumaan.

      • zisel

        Sulla on sitten aikanen herätys..


      • Big Bad Wolf
        zisel kirjoitti:

        Sulla on sitten aikanen herätys..

        Napostelen friteroituja muna-Hilkkoja ja kanaa sttisvartaassa sinappisoosilla


      • pus-kis eikirj.
        zisel kirjoitti:

        Sulla on sitten aikanen herätys..

        Niin kai, minulle se on ihan normaalia.


    • kokoan

      yhden jutun nelijalkaisille, luen kirjaa ja käyn nukkumaan. Huomenna pitää ajaa halki Suomen.

      • zisel

        Aijaa, ootko viemässä koiria näyttelyyn vai mikä reissu sulla on?


      • sellainen pieni
        zisel kirjoitti:

        Aijaa, ootko viemässä koiria näyttelyyn vai mikä reissu sulla on?

        Viikonloppuvapaa vain, maisemanvaihdos. Karvakamut jää kämpille.


      • zisel
        sellainen pieni kirjoitti:

        Viikonloppuvapaa vain, maisemanvaihdos. Karvakamut jää kämpille.

        Kuullostaa kivalle. Halki Suomen? Toivottavasti on kuskivaihtoja ettei sun yksin tarvii ajella.


      • :)
        zisel kirjoitti:

        Kuullostaa kivalle. Halki Suomen? Toivottavasti on kuskivaihtoja ettei sun yksin tarvii ajella.

        Ei ole.


    • Sulla onkin tää uudempi aloitus, en huomannut, ehdin vastata jo tuohon toiseen ketjuun.
      Eli, täällä on tavis päivä.

      • zisel

        Ok. Aika paha olla mulla mutta tiedän että sä et sille näin netin kautta pääse tekee mitään. Siis halimaan tai mitään. Mutta pakko tästä on nousta vielä kun kunto antaa myöten :)


      • zisel kirjoitti:

        Ok. Aika paha olla mulla mutta tiedän että sä et sille näin netin kautta pääse tekee mitään. Siis halimaan tai mitään. Mutta pakko tästä on nousta vielä kun kunto antaa myöten :)

        Sun pitäisi syödä jotain (jos pysyy sisällä), saisit ainakin veren sokerin nousemaan ja olo tuntuisi edes vähän siedettävämmältä. Juo tuoremehua, sekin auttaa.
        Lähetän voimahalin rohkaisuksi. Ota iisisti. ;)


      • zisel
        tosi..typy kirjoitti:

        Sun pitäisi syödä jotain (jos pysyy sisällä), saisit ainakin veren sokerin nousemaan ja olo tuntuisi edes vähän siedettävämmältä. Juo tuoremehua, sekin auttaa.
        Lähetän voimahalin rohkaisuksi. Ota iisisti. ;)

        Mä olenkin yrittänyt syödä mutta mua kuvottaa koko ajatus syömisestä. Ja sitten kun koittaa laittaa jotain kurkusta alas niin se tulee samantien ylös kun on paastonnut näin kauan - elimistö sekasin. Pakko kai katsoa jos on sokeria kaapissa ja vetästä lusikalla suoraan sitä naamaan.


      • zisel kirjoitti:

        Mä olenkin yrittänyt syödä mutta mua kuvottaa koko ajatus syömisestä. Ja sitten kun koittaa laittaa jotain kurkusta alas niin se tulee samantien ylös kun on paastonnut näin kauan - elimistö sekasin. Pakko kai katsoa jos on sokeria kaapissa ja vetästä lusikalla suoraan sitä naamaan.

        Muista juoda (vettä, mehua, jne.), ettei tule nestehukkaa, se saattaa myös aiheuttaa huonovointisuutta.
        Sokeri pelkästään on pahaa. Onko sulla esim: tikkareita, ne maistuisi paremmalta.


      • zisel
        tosi..typy kirjoitti:

        Muista juoda (vettä, mehua, jne.), ettei tule nestehukkaa, se saattaa myös aiheuttaa huonovointisuutta.
        Sokeri pelkästään on pahaa. Onko sulla esim: tikkareita, ne maistuisi paremmalta.

        Ei mulla ole mitään tikkareita!


      • Kyöstix
        zisel kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään tikkareita!

        Tilaa pizza kotiinkuljetettuna: frutti di mare :)


    • Vetelehdin ja käyn kärsälleni.

      • zisel

        Jep... Mä varmaan valvon tämänkin yön. Mä makasin koko viimeyön valveilla sängyssä ja kävin röökillä vissiin jotain 20-30 min välein. Nää on niitä tilanteita kun kaipais seuraa. Muulloin en tarvii.


      • Big Bad Wolf
        zisel kirjoitti:

        Jep... Mä varmaan valvon tämänkin yön. Mä makasin koko viimeyön valveilla sängyssä ja kävin röökillä vissiin jotain 20-30 min välein. Nää on niitä tilanteita kun kaipais seuraa. Muulloin en tarvii.

        ,Tänä yön panen sinut poskeen hähä


      • zisel
        Big Bad Wolf kirjoitti:

        ,Tänä yön panen sinut poskeen hähä

        Ei näkynyt susia viimeyönä. Jätin kyllä lampun päälle ettei näykkään.


      • zisel kirjoitti:

        Jep... Mä varmaan valvon tämänkin yön. Mä makasin koko viimeyön valveilla sängyssä ja kävin röökillä vissiin jotain 20-30 min välein. Nää on niitä tilanteita kun kaipais seuraa. Muulloin en tarvii.

        Auts... Tsemppiä vaan.


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Auts... Tsemppiä vaan.

        Kiitos kiitos :)


      • Big Bad Wolf
        zisel kirjoitti:

        Ei näkynyt susia viimeyönä. Jätin kyllä lampun päälle ettei näykkään.

        Mut tuntui niin suuri pitkähäntänen


    • Ei kurjuutta kummempaa, ehkä menen vielä kaupungille yökuvaamaan

      • zisel

        Ottasit mut mukaan.


      • zisel kirjoitti:

        Ottasit mut mukaan.

        Väärä kaupunki, minun suuntana Hesa.


    • voopotin.

      Vedän Kyöstixiä pataan. :)

    • Iltapalan, että jaksaa yön yli eikä laske sokrut liian alas ja tarvi herätä aamulla huterana. :)

      Tänään on tullut jo nukuttuakin useampi tunti päikkäreitä, mutta uni maittaa taas. Hyvää yötä ja muista fokus.

      • öh..

        nati nati natten ja menet maate nytten?


    • Toivottavasti sait syötyä :)

      Uunissa on nyt gulassia muhimassa. Näin syksyllä kaipaa lihapataa.. Lounaaksi söin turkkilaista jogurttia hillan kera.

      Eiku ei ollut kysymys pelkästään ruuasta..? :O Siivota ja sit relata, viikonlopun viettoon, ei mitään suunnitelmia vielä..

    • Päivän ollu kuumeisen lapsen kans ja kun emäntä tuloo töistä niin minähden sitte kouluun ja tullessa haen yhden muksun äidiltään.... kotiin päästyäni (n. klo 21.30) otan ehkä pari kaljaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe