yksi tieteen uusista suunnista: elektro-gravitaatio

tiede voittaa aina

http://www.youtube.com/watch?v=IkpPbro-EAk&feature=related

Uuden käytännössäkin paljon testatun teorian mukaan elektromagnetismi, aika ja gravitaatio ovat yksi ja sama asia. Kvanttifysiikan ja Einsteinen suhteellisuusteorian yhdistävä teoria mahdollistaa lifterin lennättämisen sähkömagneettisella kentällä ilman liikkuvia osia.

Sama idea mahdollistaa aluksen upottamisen omaan maailmaansa gravitaatiokuplan sisään siten, että alus voi liikkua omassa aikajatkumossaan valoa nopeammin. Se avaa tulevaisuudessa mahdollisuuden liikkua valoa nopeammin avaruuden ja ajan halki.

Tätäkään ei tiedettäisi, ellei tiede olisi tehnyt vuosien tutkimuksen ja teorioita olisi kehitelty hyvin pitkälle. Jälleen tieteen voitto uskosta.

Itse olen testannut lifterin tekniikkaa, mutta käännettynä 90 astetta (kyljelleen) ja ympyrän muotoiseen elektrodipariin rakennettuna. Lopputulos oli jotakin minkä uskon olevan muodostuva madonreijän alkupää. Valoa säteilevä ionituuli kääntyi muodostamaan suppilon muotoisen muodon. Se mahdollistaa suuremmalla energiamäärällä matkustamisen ajassa suoraan aikapisteestä toiseen ohi aika-avaruuden kaaren, eli suoraan läpi. Käytännössä on hemmetin paljon kehitettävää, mutta osoitin hyvän alun sille, että ajassa voi tosiaan matkustaa.

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttia pukkaa

      laita tiukka side pään ympärille ettei tule hiushalkeimia yön aikana kun niin on suuria pää täynnä.

      Oletko sii s oikeasti niin lapsellinen että luulet tieteen ja uskon olevan josssain ristiriidassa ?!

      • <>

        Tiede ja usko on joka asiassa ristiriidassa.
        Tiede perustuu todisteisiin, usko toiveajatteluun.


      • <> kirjoitti:

        Tiede ja usko on joka asiassa ristiriidassa.
        Tiede perustuu todisteisiin, usko toiveajatteluun.

        Vai muka usko perustuu toiveajatteluun, Mitä sanoo Luukkaan evankeliumin alku?

        1. Koska monet ovat ryhtyneet tekemään kertomusta meidän keskuudessamme tosiksi tunnetuista tapahtumista,

        2.sen mukaisesti kuin meille ovat kertoneet ne, jotka alusta ovat omin silmin nähneet ja olleet sanan palvelijoita,

        3.niin olen minäkin tarkkaan tutkittuani alusta alkaen kaikki, päättänyt kirjoittaa ne
        järjestyksestyksessään sinulle, korkea-arvoinen Teofilus,

        4.että oppisit tuntemaan, kuinka varmat ne asiat ovat, jotka on sinulle opetettu.

        Tähän me olemme panneet uskomme, eikä ole jälkeäkään, että usko perustuu
        toiveajatteluun ja niillä usko perustuukin toiveajatteluun, jos usko ei ole Raamatun
        mukaista, mutta oikealla uskovaisella usko perustuu Raamatun varmoihin sanoihin, joista yksikään ei ole turha.

        En minä halua laittaa kuitenkaan uskoa ja tiedettä vastakkain, koska jos mennään
        riittävän syvälle ne tukevat toisiaan. Ei Raamattu kiellä tutkimasta jos jonkinlaisia
        asioita. mutta helposti uskova ei osaa ottaa askelia tieteen puoleen, koska
        voi pelätä että usko loppuu, jos asioita tutkitaan rioittävän tarkkaan.

        Taasen tiedemiehe4nä voi olla vaikeuksia ottaa askelia uskon suuntaan, ja
        sovittaa tutkittu tieto ja usko (joka siis perustuu faktoihin), koska tiedemaailma on sangen ateistista.

        Onnea vain tieteellisiin tutkimuksiisi, mutta otapa tieteilyn ohessa Raamattu
        käteen ja opi mitä siellä sanotaan, ja jos et oikein ymmärrä, niin pyydä jotain
        uskovaa, josta tiedetään, että hän on hyvästi uskossa, opettamaan sinulle sanaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe