yksi tieteen uusista suunnista: elektro-gravitaatio

tiede voittaa aina

http://www.youtube.com/watch?v=IkpPbro-EAk&feature=related

Uuden käytännössäkin paljon testatun teorian mukaan elektromagnetismi, aika ja gravitaatio ovat yksi ja sama asia. Kvanttifysiikan ja Einsteinen suhteellisuusteorian yhdistävä teoria mahdollistaa lifterin lennättämisen sähkömagneettisella kentällä ilman liikkuvia osia.

Sama idea mahdollistaa aluksen upottamisen omaan maailmaansa gravitaatiokuplan sisään siten, että alus voi liikkua omassa aikajatkumossaan valoa nopeammin. Se avaa tulevaisuudessa mahdollisuuden liikkua valoa nopeammin avaruuden ja ajan halki.

Tätäkään ei tiedettäisi, ellei tiede olisi tehnyt vuosien tutkimuksen ja teorioita olisi kehitelty hyvin pitkälle. Jälleen tieteen voitto uskosta.

Itse olen testannut lifterin tekniikkaa, mutta käännettynä 90 astetta (kyljelleen) ja ympyrän muotoiseen elektrodipariin rakennettuna. Lopputulos oli jotakin minkä uskon olevan muodostuva madonreijän alkupää. Valoa säteilevä ionituuli kääntyi muodostamaan suppilon muotoisen muodon. Se mahdollistaa suuremmalla energiamäärällä matkustamisen ajassa suoraan aikapisteestä toiseen ohi aika-avaruuden kaaren, eli suoraan läpi. Käytännössä on hemmetin paljon kehitettävää, mutta osoitin hyvän alun sille, että ajassa voi tosiaan matkustaa.

3

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttia pukkaa

      laita tiukka side pään ympärille ettei tule hiushalkeimia yön aikana kun niin on suuria pää täynnä.

      Oletko sii s oikeasti niin lapsellinen että luulet tieteen ja uskon olevan josssain ristiriidassa ?!

      • <>

        Tiede ja usko on joka asiassa ristiriidassa.
        Tiede perustuu todisteisiin, usko toiveajatteluun.


      • <> kirjoitti:

        Tiede ja usko on joka asiassa ristiriidassa.
        Tiede perustuu todisteisiin, usko toiveajatteluun.

        Vai muka usko perustuu toiveajatteluun, Mitä sanoo Luukkaan evankeliumin alku?

        1. Koska monet ovat ryhtyneet tekemään kertomusta meidän keskuudessamme tosiksi tunnetuista tapahtumista,

        2.sen mukaisesti kuin meille ovat kertoneet ne, jotka alusta ovat omin silmin nähneet ja olleet sanan palvelijoita,

        3.niin olen minäkin tarkkaan tutkittuani alusta alkaen kaikki, päättänyt kirjoittaa ne
        järjestyksestyksessään sinulle, korkea-arvoinen Teofilus,

        4.että oppisit tuntemaan, kuinka varmat ne asiat ovat, jotka on sinulle opetettu.

        Tähän me olemme panneet uskomme, eikä ole jälkeäkään, että usko perustuu
        toiveajatteluun ja niillä usko perustuukin toiveajatteluun, jos usko ei ole Raamatun
        mukaista, mutta oikealla uskovaisella usko perustuu Raamatun varmoihin sanoihin, joista yksikään ei ole turha.

        En minä halua laittaa kuitenkaan uskoa ja tiedettä vastakkain, koska jos mennään
        riittävän syvälle ne tukevat toisiaan. Ei Raamattu kiellä tutkimasta jos jonkinlaisia
        asioita. mutta helposti uskova ei osaa ottaa askelia tieteen puoleen, koska
        voi pelätä että usko loppuu, jos asioita tutkitaan rioittävän tarkkaan.

        Taasen tiedemiehe4nä voi olla vaikeuksia ottaa askelia uskon suuntaan, ja
        sovittaa tutkittu tieto ja usko (joka siis perustuu faktoihin), koska tiedemaailma on sangen ateistista.

        Onnea vain tieteellisiin tutkimuksiisi, mutta otapa tieteilyn ohessa Raamattu
        käteen ja opi mitä siellä sanotaan, ja jos et oikein ymmärrä, niin pyydä jotain
        uskovaa, josta tiedetään, että hän on hyvästi uskossa, opettamaan sinulle sanaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe