Jos olet uusi netin käyttäjä ja teit profiilin ja tutustut uusiin tyyppeihin Suomi chat:n tai treffien kautta. Pelikavereita ja ihmeellisiä tyyppejä täällä riittää. Rehellistä ihmistä on vaikeampi löytää. Alku voi olla lupaava mutta aina on suhtauduttava varauksella. Se totuuskin paljastuu jos et ole sokea. Ensimmäinen neuvo: Älä usko kaikkea mitä sinulle kerrotaan!
Varovaisuutta
3
366
Vastaukset
- hurjaa menoa
Hyvä aloitus. Nettideittailu on tuonut mukanaan erittäin kurjia ilmiöitä. Hetken mielihyvää etsivät ihmiset huijaavat ilman mitään syyllisyydentunteita. Peli voi olla todella häikäilemätöntä.
- SitäSaaMitäTilaa
Niin totta. Treffit suorastaan kuhisee mm. pelimiehiä ja don juaneita; monta naista samaan aikaan kierroksessa, vaikka täysin toista treffi/seurustelukumppaneilleen vakuuttavasti vakuuttavat. Näillä tyypeillä on jatkuvasti monia eri profiileja ja hakevat seuraa, vaikka olisivat jo suhteessa useammankin kanssa.
Kehenkään ei kannata sokeasti luottaa, vaikka siltä tuntuisikin. Matkassa oltava terve varauksellisuus ja erilaista, perinpohjaista selvitystyötä kannattaa tehdä ennen kuin vie suhteen ja tunteensa vakavammalle asteelle.
- 24/7.........
Sinä valehtelun Suomen mestari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229