Ronjafashion.fi kokemuksia

ronjafashion

onko kellään kokemuksia ronja fashion nimisesta verkkokaupasta?miten toimitus ja palautus?

13

2679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miina951

nopea toimitus, mulle tuli kahdessa päivässä.

• ronjassss

on kyllä kivoja vaatteita mutta ilmeisesti aika pieniä, harmi. :/

• minna891

Tilasin ja olin tyytyväinen, makeita vaatteita ja kenkiä kyllä. :) Yhden mekon palautin, oli helppoa kun tilauksen mukana tuli palautusohjeet. Eikä siis tullut postikuluja missään vaiheessa. Täytyy tilailla uudestaankin...

• vittuuntunu

ja paskanmarjat oo hyvä sivusto.. tilasin 2 farkut, noh, toiset farkut oli paljon isommat kuin olisi pitänyt olla xs-kooksi, ja toisia kun kokeilin niin olivat aluksi ihan ok. ensimmäisen pesun jälkeen ne LEVENI VARMAAN 100 KOKOA ISOMMIKSI, mitä helvettiä ei järki riitä tajuamaa D:

• WTFFFFF

Mitä ihmettä nettisivuhan on täynnä ebaysta tilattuja asioita joista pyydetään ihan paljon ylihintaa.

• Anonyymi

Tilasin suitsukkeita, väärät lähettivät. Ei asiakaspalvelusta kuulu vastausta, tilatessa ei tullut tilausvahvistustakaan! Huono palvelu.

• Anonyymi

Osa tuotteista tuli vääriä, ei mitä tilasin. Tiedusteluihin ei vastattu joten en saanut tilaamiani tuotteita. Veloitti niistä kyllä.

• Anonyymi

Hei. Sama juttu. Toista tilaamaani tuotetta ei tullut, mutta laskutettiin kyllä. Mitään vastausta en ole saanut. Ikävä kyllä en voi suositella 😞.

• Anonyymi

Tilauksen tekemisestä on mennyt nyt pari viikkoa eikä vieläkään ole kuulunut mitään.. rahat kyllä kelpasivat.

En voi suositella.

• Anonyymi

Tänään tuli paketti! Meni kyllä melkoisen kauan😅 sain bonarina 2kpl suitsukkeita.

• Anonyymi

Voihitto.. Nyt menin googlettaa tän vasta. Tilasin viikko sitten ei tullut tilausvahvistusta. Jospa sieltä nyt jotain tulee pitää laittaa viestiä

• Anonyymi

Nykyään ei voi luottaa nettikauppoihin pitäs aina eka googlettaa..

• Anonyymi

En suosittele . Melkein vuoden odotin ennakko tilausta ja sit tuli huonosti pakattuna ja rikki ja ei koskaan vastannut reklamaatioon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5398
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5138
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3258
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe