miehesi uskollisuuden? voin yrittää vietellä hänet, jos pyydät...
haluatko testata
8
2263
Vastaukset
- Petetty
Kiinnostaisi ihan oikeasti sellainen "houkutuslintu"-juttu. Mieheni nimittäin petti kerran, vaan on vannonut ettei tule toistumaan. Vaan mistä sellaisen houkutuslinnun voi tilata? Onko sinulle tämä viekoittelu vain hupia, vai toimitko ns. ammatillisesti. Olen utelias!
- tytti
hupia tämä on minulle :)
pientä palkkiota vastaan tietty - Petetty
tytti kirjoitti:
hupia tämä on minulle :)
pientä palkkiota vastaan tiettyEt sattumalta tiedä etelän suunnalta ketään, jolta olisi vastaavanlaista palvelua tilattavissa? Vai huvittaisko sua lähteä laivareissukeikalle???
- utelias
joku provo vai ootko ihan tosissas? Missäs päin suomea asustelet?? Ite oon täältä etelä suomesta ja mua kyllä houkuttas kokeilla tollasta että saan tietää sen totuuden mitä poikaystäväni oikein touhuilee mun selkäni takana!! Paljon sä pyydät yhestä "keikasta"?? Kerros vähän lisää.. ootko paljon tehny tollasta? Kuinkas moni on langennu.. ? !
- tytti
aikaisemmin olen pyynnöstä lähestynyt varattuja miehiä sähköpostitse kuvieni kanssa, siinä on sitten treffejä sovittu, joillekin tyttöystäville jo tämä on riittänyt mutta lähellä asuvien kanssa olen treffeillä käynytkin. toimialueeni treffeille on oulun alue. "keikan" hinta riippuu tietty siitä kuinka pitkälle tyttöystävä käskee minun mennä. sähköpostiasteella voin hyvin tehdä ilmaiseksikin ihan mielenkiinnosta. jos treffeille joutuu niin se riippuu mm. matkakuluista ja siitä mitä tyttöystävän mielestä treffeillä pitää tehdä, riittääkö pelkkä juttelu, suudelma, melkein seksi... siis seksiä en ala harrastaa vaan tässä vaiheessa kun vaatteet on pois pitää tyttöystävän jo tulla yllättämään.... olisiko se täällä oulun alueella tuo pettureiden osuus 80-90%. tarkkaa lukumäärää en osaa arvioida, mutta sähköpostitoimeksiantoja on ollut usiampi sata. treffeille olen joutunut muutamien kymmenien kanssa. suudelmia en ole vaihtanut vielä, enkä vaatteita riisunut kun tyttöystäville on riittänyt treffeille meno.
- *79
tytti kirjoitti:
aikaisemmin olen pyynnöstä lähestynyt varattuja miehiä sähköpostitse kuvieni kanssa, siinä on sitten treffejä sovittu, joillekin tyttöystäville jo tämä on riittänyt mutta lähellä asuvien kanssa olen treffeillä käynytkin. toimialueeni treffeille on oulun alue. "keikan" hinta riippuu tietty siitä kuinka pitkälle tyttöystävä käskee minun mennä. sähköpostiasteella voin hyvin tehdä ilmaiseksikin ihan mielenkiinnosta. jos treffeille joutuu niin se riippuu mm. matkakuluista ja siitä mitä tyttöystävän mielestä treffeillä pitää tehdä, riittääkö pelkkä juttelu, suudelma, melkein seksi... siis seksiä en ala harrastaa vaan tässä vaiheessa kun vaatteet on pois pitää tyttöystävän jo tulla yllättämään.... olisiko se täällä oulun alueella tuo pettureiden osuus 80-90%. tarkkaa lukumäärää en osaa arvioida, mutta sähköpostitoimeksiantoja on ollut usiampi sata. treffeille olen joutunut muutamien kymmenien kanssa. suudelmia en ole vaihtanut vielä, enkä vaatteita riisunut kun tyttöystäville on riittänyt treffeille meno.
Huora mikä huora!! Tiedätkö miten sun käy, kun jäät kiinni???
- Yxs
...tuollainen hommailu heti alkuunsa. Jokainen liitto on nimittäin rikottavissa sopivalla houkuttimella ja sopivalla hetkellä, mutta normaalissa elämässä kaikki puolisot eivät edes joudu tälläisen hyökkäyksen kohteeksi koko elinaikanaan.
Ja miehille tiedoksi, että tunnen yhden ulkomaalaista alkuperää olevan kaverin, joka viettelee 90-95 prosenttia teidän naisistanne halutessaan, mutta yleensä hän jättää ne kaikkein elaantuneimmat rauhaan. Eli, hommaa ruma akka ja nuku yösi rauhassa, mutta nämä kirjoittajan kaltaiset testaajat pitää saada pois kuvioista rikkomasta uskollisuuden syiden illuusiota.
-Yxs-- ei auta
ei auta akan rumuus. Niin vaan löyty sillekin kaataja! En olis ikinä uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa682598Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974