olen 170cm ja 70kg. käyn joka päivä 5km lenkillä ja vielä päälle fudistreenit kun ne on. saisko tuo 4kg pudotetuu?
Vastaukset 2
- pasteijainen
Ei tuossa ajassa mene kuin ne nesteet ja ylimääräiset ravinnot pois kehosta. Jos tahtoo oikeasti laihtua niin on tavallaan pakko alkaa ihan oikea dieetti ja kuntoilemaan yhtä reippaasti kuin sinä nyt teetkin.
Ei paastoamalla saa kuin pahan olon ja sauraavina päivinä, kun paastosi olisi ohi, niin sitten kaikista syömistäsi ruuista rasva imeytyy kai suoraan kehoosi, koska se ei ole saanut yhtään mitään pitkään aikaan. - Bihhjlk
Tuolla liikkumisella kyllä laihtuu, jos syö normaalisti eli jättää mässäilyn ja herkut ja juopottelun pius.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680