Nainen käy päälle

Miten menettelen

Olen nelikymppinen juuri eronnut mies. Minulla on uusi naisystävä (saman ikäinen kuin minä), jonka kanssa olen ollut suhteessa vajaan vuoden. Naisystäväni on muutaman kerran käynyt fyysisesti päälleni, eikä ole lopettanut päällekäymistään pyynnöistäni huolimatta. Tilanne on joka kerta johtanut siihen, että olen joutunut käyttämään fyysistä voimaa tilanteen lopettamiseen. Naisystäväni on pari kertaa näissä tilanteissa lyönyt päänsä kun olen heittänyt hänet pois kimpustani. Hyökkäykseet ovat tapahtuneet poikkeuksetta humalatilassa, eikä hän edes tiedä, miksi on käynyt päälleni. Lisäksi hän suuttui kun löysi kännykästäni videotallenteen eräästä riidasta. Olen pari kertaa ottanut riidan talteen juuri siksi, että olen pelännyt, että hän käy kimppuuni. Kaverini totesi ensimmäisen kerran jälkeen, että minun pitäisi jättää nainen. Tiedän, että varmaan pitäisikin, mutta rakastan häntä niin paljon etten voi. Olen itsekin melko tempperamenttinen ihminen mutta yritän kaikkeni, ettei mitään kahinaa tulisi. Miten ihmeessä pystyn lopettamaan väkivallan ilman voiman käyttöä? Puhe ei mene jakeluun ollenkaan vaikka kuinka yrittäisi. Naisystäväni tietää ihmisessä kipupisteitä ja hän on käyttänyt tekniikkaa minua vastaan kun olen ollut nukkumassa. Fyysinen tuska on rehellisesti sanottuna pahempi kuin lyönti päin naamaa. Sellaisessa tilanteessa olen kirjaimellisesti heittänyt hänet seinälle kun tilanne ei muuten ole loppunut. Sitten minua syytetään liiallisesta voimankäytöstä. Mitä ihmettä voin tehdä, jos päälleni käydään kun nukun eikä tilanne lopu lukuisista pyynnöistä huolimatta?

7

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+1

Et sinä naisesi väkivallankäyttöä pysty lopettamaan. Se on asia, jonka hän voi tehdä vain itse.
      Huonostihan tuossa käy. Joku kerta, kun heität hänet seinille, lähtee henki. Jos haluat, että väkivalta loppuu, ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin pysyä naisesta kaukana. Ainakin silloin, kun hän on kännissä. Lopetat myös samassa kämpässä nukkumisen.
      Rakastatte vielä toisenne kuoliaaksi tuolla menolla.

• Marko_23

Toinen vaihtoehto naisen totaaliselle skippaamiselle on se, että nainen hakee ammatillista apua itselleen, jossa päämäärä on se, että väkivallan käyttö loppuu.

Väkivalta-apua niminen palvelu on suunnattu erityisesti naisille. Palvelua tosin löytyy vain Helsingistä, mutta kyllähän sitä kannattaa vaikka vähän matkan päästä matkustaa, jos todella osaa olla käytöksestään, ja parisuhteen jatkumisesta, huolissaan.

Jos ei itse osaa nimetä omaa väkivaltaisuutta ongelmaksi, niin sitten ei auta kyllä mikään.

Toi mainitsemani paikka löytyy täältä www.vakivalta-apua.fi

• Nainen vaan.........

Mä tiedän aivan varmasti miten tässä käy! SÄ päädyt vankilaan kun olet mies ja kun puolustat itseäsi niin se menee joku kerta liian pitkälle ja joku sen näkee ja tulkitsee väärin tai sun muijas suutus päässään sanoo et se oot sinä se joka hakkaa sitä. Sua on varotettu ja kai nyt tiedät että minkälaista peliä pelaat?
      Hänen pitäis olla koskematta viinaan jos se nyt on se syy tähän väkivaltaan mitä en kyllä usko koska väkivaltaisilla naisilla on ollut epävarma lapsuus ja ne tunteet kuohuu sieltä ja jos jäät tähän suhteeseen niin joku päivä näet että se alkaa tulla esille myös selvinpäinkin.
      Sinuna lopettaisin...

• Nainen40

Kaksi vaihtoehtoa:
      Joko tuo teidän suhde on nyt tuossa tai sitten hoitoonohjaus. Jos on kyse pelkästään seurustelusta, teillä ei ole yhteisiä lapsia tai omaisuutta, suosittelen suhteen lopettamista.

• näin on---

Eräs nainen äijätkin osaa saatanasti valehdella!

• oppeliini1

Tuo nainen on hyvin sairas. Hän tietää että viina täysin sotkee hänen aivot ja hänestä tulee hullu peto. Siitä huolimatta hän juo viinaa. Tässä ei ole kyse temperamentista vaan sairaudesta.

Hoito vie kuukausia jopa vuosia.

Ellet halua viettää loppuelämääsi kuritushuoneessa murhasta, jätä tuo nainen!

Saat rakastaa häntä niin paljon kuin haluat, mutta rakasta pitkän matkan päästä. Mene hänen luotaan niin kauaksi ja äkkiä kuin mahdollsta ennenkuin se on liian myohäistä.

• -----------

Suositukisia tulee menkää molemmat hoitoon,ukko taitaa olla tosi kaistapää myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe