Miksei löydy kunnon naista ihan normaalille, hyvän näköiselle, urheilevalle ja normaalipainoiselle miehelle, jolla on lapset tehty, talous kunnossa, elämän arvot kunnossa.
Alkaa jo ihmetyyttää.... joko naiset ylipainoisia, naamat ryppyisiä tai muuten ongelmallisia... vaikka näistäkin tapauksia on yritetty.
Huomannut että suurin ongelma on toi vapaana olevien naisten mielenterveys... mitä oikein haluavatkaan elämältä, ei ainakaan parisuhdetta.
KUNNON NAISET OVAT JO VARATTUJA ! todella tsäkää jos löytää vapaana olevan KUNNON NAISEN, SUOMALAISEN NAISEN.
TÄMÄ ON FAKTA ! ! ! ! ! ! ! !
Alkaa menee jo pinna
14
414
Vastaukset
- Ylipaino=ylivoimaa
Mä olen uskollinen, rehellinen, luotettava, rakastava, kotona viihtyvä, miestä /parisuhdetta arvostava ja kunnioittava, kauniiksikin sanottu...mutta, mulla on 8,5 kg ylipainoa. Joten en ole kunnollinen, niinkö?
- ms hope
Minä kans olen tuollainen, ei ylipainoa. Kunnollista romanttista luotettavaa miestä etsitty vuosia.
- itumetmte
Muuten hyvä mutta se mainitsemasi ylipaino osoittaa, että et mahdollisesti pysty vaativiin vastuun ottoihin koska et pysty hoitamaan edes itseäsi,,,,,8,5 kiloa lähtee pysyvästi pois 6-kuukaidessa pelkällä juoksemisella.
Halusta ja itsekurista se vain on kiinni.
- Fiksu sinkkunainen
Kumppania katsellessa luulisi aikuisella miehellä olevan jotain muitakin arvoja kuin ulkonäkö. Olen törmännyt kaltaisiisi miehiin joille aikuistuminen ei ole merkinnyt viisastumista ja tasapainoa. Vaikka itse kuulun varmasti etsimääsi kategoriaan - jopa mielenterveys kunnossa- ei kaltaisesi mies vaan kiinnosta.
Minun mieheni on älykäs sekä myös tunneälykäs. Ihan sama onko ylipainoa tai ei. "Hyvän näkoinen, urheileva " saa jatkaa epätoivoista etsintäänsä kaikessa rauhassa. - varattueikäkarannu
Jos kerta kaikki on kunnossa niin mitä täällä rippeistä ruikutat? Ihme säälinkerääjiä palstat täynnä. Huolehdi lapsistas ja oo niiden äidin kanssa - vai onko niin, että vaimo jätii, koira kuoli ja lapsetkin lensi pesästä. Nyt ei oo ku komee auto ja helvetisti velkaa joita juokset kuntosalilla karkuun että pää kestää taas palstalla ruikuttaa. Ihme reppana
- rakastajanainen
Kunnolliset naiset eivät ole SINUSTA kiinnostuneita! Luettelemillasi pinnallisilla asioilla ei pitkälle pötkitä. Missä on listassasi mainittu halusi rakastaa, olla hyvä ja hellä?
Naiset haluavat rakkautta!!!!!!!!!!! Osaatko antaa sitä, pyyteettömästi?!
Tarjoudu rakastamaan, saat rakkautta takaisin! - aika vaikuttaa
Olet lähes 50 ja jokaisella ikäiselläsi on ryppjä, muös sinulla. Kannattaa ehkä ensin katsoa peiliin ja miettiä haluatko mannekiinin eli kiukuttelevan ja oikukaan naisen jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa vai kunnollisen naisen.Ja myös että oletko itse kunnollinen vai äksylevä pinnallinen jokaista virhettä etsivä.
- aika vaikuttaa
Ai niin olen N47 v Lapset aikuisia, ylempi korkeakoulututkinto, talous kunnossa, oma asunto ja älyäkin varmasti tarpeeksi, 175 cm 66kg urheillutkin varsin kohtuullisesti eläväinen ja nauravainen, jopa seksuaalisti aktiivinen..eli mitäs vielä pitäisi olla..tosin joku muu taisi minut napata täältä, vaikka 5 vuotta siihen menikin..niin tai ehkä vika on siinä, etten asu Espoossa vaan naapurikunnassa...
- TÄMÄ ON TOSI.
Sinä et ainakaan ole varattu!!!
- gsdfaodinadg
Niin, ja miksei löydy miestä ihan normaalille ja urheilevalle 40-vuotiaalle naiselle, jolla on myös lapset tehty ja talous ja elämänarvot kunnossa.
Jokainen treffaamani mies olisi halunnut tavata uudelleen ja nuoremmat miehet kovasti ehdottelevat seksiseuraa, eli kovin petolinnun näköinen tuskin olen. Mutta kas kun etsin suunnilleen samanikäistä ( /- 5 v.) kumppania, joka on täysijärkinen, huolehtiva, hellä ja ennen kaikkea sitoutumiskykyinen.
Mielenterveysongelmia ei ole ja alkoholiakaan en käytä kuin satunnaisesti. Naaman ryppyisyyskin vastaa varmaan omaa ikää.
Kunnon miehet ovat jo varattuja ja niistä pidetään kiinni. Moni suomi24:ssä pyörivä mies on joko jotenkin ongelmainen tai sitten kuvitellaan ihan oikeasti, että vastaan tulee vielä se itseä 10 v. nuorempi prinsessa, joka on sitten se unelmien täyttymys. Mutta jossain vaiheessa se arki tulee sitten vastaan ja paljastuu, että prinsessakaan ei sano kaikkeen vain "kyllä rakas".
Eli turha täällä on pyöriä, se on nähty. - Miesmies
Pitäisköhän sun katsella peiliin?
Kirjoituksestasi huokuu epätoivoinen pakko löytää joku mihin sinun itse ei tarvitse panostaa yhtään mitään.
Sulje profiili ja katsele ja iske nainen livenä vaikka kadulta.
Huomaat, että pinnallisuus ei johda mihinkään,,,,ainakaan kestävään parisuhteeseen.
Syyllistyt itse samaan mitä toisista moitit.
Tällaisia nämä "ilmaiset "saitit ovat,,,,,moneen lähtöön on ihmisiä.
Vaihtoehtona ulkomaiset maksulliset deittisivut,,,ei ole luusereita ja muuten vain mukana roikkujia,,,hintaa saattaa kertyä 300e/kk mutta kaikki ovat taatusti tosissaan liikkeellä.
Ongelmaiset eivät siellä jyllää ja varatut tinkaa pil,,, . - Tässä totuus!
Sinä olet nirso.
- kymppikerhoon
Mä oon sun napakymppi!
Hoikka, rypytön (paitsi huonona aamuna), liikunnallinen, työssäkäyvä, lapset jo aikuisia, lisää en halua. Niin ja mulla on yläpää kunnossa ulkosesti ja sisäsesti, lyhyesti sanottuna kaikki kunnossa muuten, mut on yksinoloaikana kehittyny hirvee seksivaje...
...niin siis, paitsi jos sun nimi on Trolli... =D - Joskus löydän onnen!
Niin,sama pätee miehiinkin,itse urheilen,otan alkoholia vähän,ja tykkään kotiilloista,en juokse baareissa,en harrasta irtosuhteita.Olen hoikka,nättikin,mutta mitä miehet ei kestä...tahdon vain aikaa rakkaaltani,huomiota jota myös itse antaisin,mutta,mutta niin vaikeaa löytää suht RAITIS,ei baareja koluavaa miestä!!
Vähempään en tyydy,mielummin yksin!!Etsintä jatkuu....niin ja olen ollut naimisissa väärän miehen kanssa kerran..Vaan en toista kertaa.N37
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338