Alkaa menee jo pinna

Mies 47v Espoo

Miksei löydy kunnon naista ihan normaalille, hyvän näköiselle, urheilevalle ja normaalipainoiselle miehelle, jolla on lapset tehty, talous kunnossa, elämän arvot kunnossa.

Alkaa jo ihmetyyttää.... joko naiset ylipainoisia, naamat ryppyisiä tai muuten ongelmallisia... vaikka näistäkin tapauksia on yritetty.

Huomannut että suurin ongelma on toi vapaana olevien naisten mielenterveys... mitä oikein haluavatkaan elämältä, ei ainakaan parisuhdetta.

KUNNON NAISET OVAT JO VARATTUJA ! todella tsäkää jos löytää vapaana olevan KUNNON NAISEN, SUOMALAISEN NAISEN.

TÄMÄ ON FAKTA ! ! ! ! ! ! ! !

14

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylipaino=ylivoimaa

      Mä olen uskollinen, rehellinen, luotettava, rakastava, kotona viihtyvä, miestä /parisuhdetta arvostava ja kunnioittava, kauniiksikin sanottu...mutta, mulla on 8,5 kg ylipainoa. Joten en ole kunnollinen, niinkö?

      • ms hope

        Minä kans olen tuollainen, ei ylipainoa. Kunnollista romanttista luotettavaa miestä etsitty vuosia.


      • itumetmte

        Muuten hyvä mutta se mainitsemasi ylipaino osoittaa, että et mahdollisesti pysty vaativiin vastuun ottoihin koska et pysty hoitamaan edes itseäsi,,,,,8,5 kiloa lähtee pysyvästi pois 6-kuukaidessa pelkällä juoksemisella.
        Halusta ja itsekurista se vain on kiinni.


    • Fiksu sinkkunainen

      Kumppania katsellessa luulisi aikuisella miehellä olevan jotain muitakin arvoja kuin ulkonäkö. Olen törmännyt kaltaisiisi miehiin joille aikuistuminen ei ole merkinnyt viisastumista ja tasapainoa. Vaikka itse kuulun varmasti etsimääsi kategoriaan - jopa mielenterveys kunnossa- ei kaltaisesi mies vaan kiinnosta.

      Minun mieheni on älykäs sekä myös tunneälykäs. Ihan sama onko ylipainoa tai ei. "Hyvän näkoinen, urheileva " saa jatkaa epätoivoista etsintäänsä kaikessa rauhassa.

    • varattueikäkarannu

      Jos kerta kaikki on kunnossa niin mitä täällä rippeistä ruikutat? Ihme säälinkerääjiä palstat täynnä. Huolehdi lapsistas ja oo niiden äidin kanssa - vai onko niin, että vaimo jätii, koira kuoli ja lapsetkin lensi pesästä. Nyt ei oo ku komee auto ja helvetisti velkaa joita juokset kuntosalilla karkuun että pää kestää taas palstalla ruikuttaa. Ihme reppana

    • rakastajanainen

      Kunnolliset naiset eivät ole SINUSTA kiinnostuneita! Luettelemillasi pinnallisilla asioilla ei pitkälle pötkitä. Missä on listassasi mainittu halusi rakastaa, olla hyvä ja hellä?

      Naiset haluavat rakkautta!!!!!!!!!!! Osaatko antaa sitä, pyyteettömästi?!

      Tarjoudu rakastamaan, saat rakkautta takaisin!

    • aika vaikuttaa

      Olet lähes 50 ja jokaisella ikäiselläsi on ryppjä, muös sinulla. Kannattaa ehkä ensin katsoa peiliin ja miettiä haluatko mannekiinin eli kiukuttelevan ja oikukaan naisen jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa vai kunnollisen naisen.Ja myös että oletko itse kunnollinen vai äksylevä pinnallinen jokaista virhettä etsivä.

      • aika vaikuttaa

        Ai niin olen N47 v Lapset aikuisia, ylempi korkeakoulututkinto, talous kunnossa, oma asunto ja älyäkin varmasti tarpeeksi, 175 cm 66kg urheillutkin varsin kohtuullisesti eläväinen ja nauravainen, jopa seksuaalisti aktiivinen..eli mitäs vielä pitäisi olla..tosin joku muu taisi minut napata täältä, vaikka 5 vuotta siihen menikin..niin tai ehkä vika on siinä, etten asu Espoossa vaan naapurikunnassa...


    • TÄMÄ ON TOSI.

      Sinä et ainakaan ole varattu!!!

    • gsdfaodinadg

      Niin, ja miksei löydy miestä ihan normaalille ja urheilevalle 40-vuotiaalle naiselle, jolla on myös lapset tehty ja talous ja elämänarvot kunnossa.

      Jokainen treffaamani mies olisi halunnut tavata uudelleen ja nuoremmat miehet kovasti ehdottelevat seksiseuraa, eli kovin petolinnun näköinen tuskin olen. Mutta kas kun etsin suunnilleen samanikäistä ( /- 5 v.) kumppania, joka on täysijärkinen, huolehtiva, hellä ja ennen kaikkea sitoutumiskykyinen.

      Mielenterveysongelmia ei ole ja alkoholiakaan en käytä kuin satunnaisesti. Naaman ryppyisyyskin vastaa varmaan omaa ikää.

      Kunnon miehet ovat jo varattuja ja niistä pidetään kiinni. Moni suomi24:ssä pyörivä mies on joko jotenkin ongelmainen tai sitten kuvitellaan ihan oikeasti, että vastaan tulee vielä se itseä 10 v. nuorempi prinsessa, joka on sitten se unelmien täyttymys. Mutta jossain vaiheessa se arki tulee sitten vastaan ja paljastuu, että prinsessakaan ei sano kaikkeen vain "kyllä rakas".

      Eli turha täällä on pyöriä, se on nähty.

    • Miesmies

      Pitäisköhän sun katsella peiliin?
      Kirjoituksestasi huokuu epätoivoinen pakko löytää joku mihin sinun itse ei tarvitse panostaa yhtään mitään.
      Sulje profiili ja katsele ja iske nainen livenä vaikka kadulta.
      Huomaat, että pinnallisuus ei johda mihinkään,,,,ainakaan kestävään parisuhteeseen.
      Syyllistyt itse samaan mitä toisista moitit.
      Tällaisia nämä "ilmaiset "saitit ovat,,,,,moneen lähtöön on ihmisiä.
      Vaihtoehtona ulkomaiset maksulliset deittisivut,,,ei ole luusereita ja muuten vain mukana roikkujia,,,hintaa saattaa kertyä 300e/kk mutta kaikki ovat taatusti tosissaan liikkeellä.
      Ongelmaiset eivät siellä jyllää ja varatut tinkaa pil,,, .

    • Tässä totuus!

      Sinä olet nirso.

    • kymppikerhoon

      Mä oon sun napakymppi!
      Hoikka, rypytön (paitsi huonona aamuna), liikunnallinen, työssäkäyvä, lapset jo aikuisia, lisää en halua. Niin ja mulla on yläpää kunnossa ulkosesti ja sisäsesti, lyhyesti sanottuna kaikki kunnossa muuten, mut on yksinoloaikana kehittyny hirvee seksivaje...

      ...niin siis, paitsi jos sun nimi on Trolli... =D

    • Joskus löydän onnen!

      Niin,sama pätee miehiinkin,itse urheilen,otan alkoholia vähän,ja tykkään kotiilloista,en juokse baareissa,en harrasta irtosuhteita.Olen hoikka,nättikin,mutta mitä miehet ei kestä...tahdon vain aikaa rakkaaltani,huomiota jota myös itse antaisin,mutta,mutta niin vaikeaa löytää suht RAITIS,ei baareja koluavaa miestä!!
      Vähempään en tyydy,mielummin yksin!!Etsintä jatkuu....niin ja olen ollut naimisissa väärän miehen kanssa kerran..Vaan en toista kertaa.N37

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7731
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3754
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1012
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe