Hakeeko kukaan netin kautta oikeaa suhdetta?

Yksinkö kaunihimpi?

Tuollainen kysymys on alkanut vaivata yhä enemmän, nyt kun olen pitänyt profiilia parisen kuukautta. Ainoat yhteydenotot ovat olleet kuvan-tai seksinvonkaajilta tai sitten näitä parin sanan viestejä, jotka menevät suoraan roskakoriin. Muutama harva järkeväntuntuinen viesti on tullut ja niihin olen vastannut, mutta mutta. Jos ei näiden kanssa ole heti kärppänä vastaamassa niin sitten pommitetaan ja kysellään että mikä on kun en vastaa. Ja että samanlainen olen kuin kaikki muutkin naiset, ja muuta samaa itsesäälistä vikinää.

Oikeasti. Eikö netissä tosiaankaan ole muita kuin näitä pelimiehiä ja katkeroituneita jämämiehiä, jotka kaatavat omat ongelmansa täysin tuntemattoman ihmisen niskaan? Mielestäni en rimaa niin korkealla pidä, ettei ihan tavallinen mies uskaltaisi ottaa yhteyttä. En mitään urheilevaa adonista tai komistusta etsi, vaan tavallista, mukavaa ja täysjärkistä miestä.

Kenellekään en terapeutiksi, kotiapulaiseksi tai äidiksi rupea. Myöskään panopuun paikka ei kiinnosta. Onko tosiaan niin, ettei muuta ole naiselle tarjolla?

68

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverinkaverinkaveri

Paha sanoa, itsekin olen nainen ja samaan ilmiöön törmännyt. Olen nyt vertaillut kaverini kanssa, jolla myös ilmo täällä näitä miehiä. Ihan SAMAT tyypit laittavat SAMAT viestit useille naisille. Jotkut jopa treffailevat toista samaan aikaan, kun viestittelevät minulle. Ja näissä tapaamisissa puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta ja kehutaan toista. Huvittavaa(?) oli seurata yhtä miestä, joka lähestyy suomi24.n sähköpostin kautta, sama mies oli treffeillä kaverini kanssa, soitti seuraavana päivänä pitkän puhelun kaverilleni ja puolen tunnin päästä oli kirjoittelemassa minulle. Että näin täällä.

• waffles

Niin kauan kuin ei oo sovittu, että ollaan yhdessä, niin tuossa ei ole mitään pahaa. Ainoastaan täällä junttila-Suomessa oletetaan, että heti kun kerran ollaan kahvilla käyty niin sehän johtaa ensi viikolla kihloihin.

Muissa maissa on selvää, ettei kaikki munia laiteta yhteen koriin.

• yhelämäntilanne
        waffles kirjoitti:

Niin kauan kuin ei oo sovittu, että ollaan yhdessä, niin tuossa ei ole mitään pahaa. Ainoastaan täällä junttila-Suomessa oletetaan, että heti kun kerran ollaan kahvilla käyty niin sehän johtaa ensi viikolla kihloihin.

Muissa maissa on selvää, ettei kaikki munia laiteta yhteen koriin.

Siinä tapauksessa ei puhuta yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista, eikä paneskella, eteenkään jos molemmat tietävät, ettei olla seksiseuraa vailla..Mistään kihloihin/naimisiin menosta ei ainakaan minun tapauksissani ollut kyse.

• waffles
        yhelämäntilanne kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei puhuta yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista, eikä paneskella, eteenkään jos molemmat tietävät, ettei olla seksiseuraa vailla..Mistään kihloihin/naimisiin menosta ei ainakaan minun tapauksissani ollut kyse.

Mikäs siinä panemisessa niin väärää on? Onks seksi yhtäkkiä joku pyhä juttu mitä pitää varoen säännöstellä?

Jos molemmat nauttii seksistä niin turha sitä on pantata typeristä syistä. Itse ainakin nautin ihmisten tapailemisesta ilman turhia velvotteita. Nautin seurasta ja seksi on siinä lisäbonuksena.

Viesti johon vastasin ei puhunut mitään mistään miehen tekemistä tulevaisuuden lupauksista.

• minä vaan

itse ainakin etsin etsin sitä oikeaa! harmi että on myös näitä pelinaisia terv. 54v mies

• qpqp

Oikeaa suhdetta etsii monikin, pitempiaikaista harvempi. Ja ei sen nyt mikään yllätys pitäisi olla, että "jämät" ja sitoutumiskyvyttömät/-haluttomat täällä viihtyvät pisimpään.

• Jotenkin nettideittailu on muuttunut viime vuosina huonompaan suuntaan. Tuntuu olevan enemmänkin harrastus monille, eikä useimmat edes usko koko juttuun. En enää jaksa alkaa tutustumaan keneenkään netin kautta, livenä on niin paljon helpompi kohdata normaaleja naisia.

• Missä Rauhallinen ♂

Olin aikeissa tehdä aloituksen siitä, miten Miehet. Nuo Luomakunnan Kruunut. pilaavat maineensa ainakin minun silmissäni netin kautta seurustellessaan. Sama kuvio toistuu. Ensin ollaan niin kauhean kiinnostuneita. Olen niin ihana. Ja ihmetellään, kun kanssani on niin helppo keskustella.
      Mutta keskittymiskyky ei riitä sen vertaa rauhoittumaan, että tutustuisimme. Samaan aikaan hosutaan kontakteissa muiden naisten kanssa ja etsitään ja löydetään uusia ihanaisia tuttavuuksia.
      Kritiikkiä tästä metsästysvietistä, jos antaa, niin sanovat, ettei saa olla mustasukkainen. Eikö muka hän saa jutella muidenkin kanssa.
      Saapi, saapi. Toki. Mutta minä siirryn takavasemmalle. Se on: Soronoo nettiurokset!

• seonulos

Olet oikeassa,jokainen täältä tapaamani suhde on päättynyt samaan. Ei ole kyse mustasukkaisuudesta vaan siitä, että yksi kerrallaan, arvoisat miehet.

• Moraalinen dilemma?
        seonulos kirjoitti:

Olet oikeassa,jokainen täältä tapaamani suhde on päättynyt samaan. Ei ole kyse mustasukkaisuudesta vaan siitä, että yksi kerrallaan, arvoisat miehet.

Itse ainakin olen täällä tosimielellä ja uskoisin aikamonen muunkin olevan.

Kerrottekos vastauksen tähän itselläni olevaan moraaliseen dilemmaan. Vaihtelin viestäjä (vasta muutama) erään naisen kanssa ja kesken viestittelyn sain toisen mielenkiintoisen yhteydenoton. Nyt olen sitten sikamaisena miehenä viestitellyt kummankin kanssa muutaman päivän. Kumpaakaan en ole vielä tavannut livenä tai edes puhunut puhelimessa.

Olisikos minun
        1) pitänyt todeta uudelle yhteydenottajalle, että palataan joskus jos nykyinen "kirjekaveri" ei natsaa
        2) Kertoa nykyiselle, että sorry siirryn seuraavaan
        3) Kirjoitella molempien kanssa kunnes saan selvyyden kumman kanssa matchaa paremmin ja tapaamisten jälkeen jatkaa jomman kumman kanssa
        4) jotain ihan muuta

• Missä Rauhallinen ♂
        Moraalinen dilemma? kirjoitti:

Kerrottekos vastauksen tähän itselläni olevaan moraaliseen dilemmaan. Vaihtelin viestäjä (vasta muutama) erään naisen kanssa ja kesken viestittelyn sain toisen mielenkiintoisen yhteydenoton. Nyt olen sitten sikamaisena miehenä viestitellyt kummankin kanssa muutaman päivän. Kumpaakaan en ole vielä tavannut livenä tai edes puhunut puhelimessa.

Olisikos minun
        1) pitänyt todeta uudelle yhteydenottajalle, että palataan joskus jos nykyinen "kirjekaveri" ei natsaa
        3) Kirjoitella molempien kanssa kunnes saan selvyyden kumman kanssa matchaa paremmin ja tapaamisten jälkeen jatkaa jomman kumman kanssa
        4) jotain ihan muuta

@Moraalinen dilemma?:

Kiitos kysymästä!

Kannatan kohtaa 3)
        Perustelujani: Kyllä minun on myömmettävä, että tuon kolmoskohdan mukaan toimisin itse vastaavassa tilanteessa.. Tasapuolisuuden nimissä sallin sen miehellekin.
        Plussaa saat: Siitä, ettet itse kuumeisesti samaan aikaan yhden kanssa kirjoitellessasi etsinyt uutta naista. Et myöskään pitänyt muutamaa entistä naiskandidaatti lämpimänä - kaiken varalta.

• ...
        Missä Rauhallinen ♂ kirjoitti:

@Moraalinen dilemma?:

Kiitos kysymästä!

Kannatan kohtaa 3)
        Perustelujani: Kyllä minun on myömmettävä, että tuon kolmoskohdan mukaan toimisin itse vastaavassa tilanteessa.. Tasapuolisuuden nimissä sallin sen miehellekin.
        Plussaa saat: Siitä, ettet itse kuumeisesti samaan aikaan yhden kanssa kirjoitellessasi etsinyt uutta naista. Et myöskään pitänyt muutamaa entistä naiskandidaatti lämpimänä - kaiken varalta.

Komppaan tätä täysin. :) Olisin itse voinut kirjoittaa saman.

• Missä Rauhallinen ♂
        Missä Rauhallinen ♂ kirjoitti:

@Moraalinen dilemma?:

Kiitos kysymästä!

Kannatan kohtaa 3)

Kauheesti anteeksi näppäilyvirheeni!

Korjannette ystävällisesti, tässä aakkoset :D
        a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p, q, r, s, t, u, v, w, x, y, z, å, ä ja ö

• Missä Rauhallinen ♂
        ... kirjoitti:

Komppaan tätä täysin. :) Olisin itse voinut kirjoittaa saman.

@... :

Kiitos kannatuksesta! Lämmitti mieltä.

Kuten huomaat "Moraalinen dilemma?" - ja muutkin miehet - emme me naiset kohtuuttomia vaadi, mutta joku roti sentään Miehiläkin on oltava :)

• elämäntilanne

Olisikos minun
        4) jotain ihan muuta

Tapaat ensin sen mielenkiintoisemman ja jos tuntuu, että hänestä voisi olla seurusteluunkin, niin kerrot tälle toiselle, ettei kiinnosta tai sitten päinvastoin.Pääasia nyt vain on, ettei kukaan ole varalla. Minulle nämä treffikaverit ovat puhuneet yhteisestä joulusta, yms. tulevaisuuden suunnitelmista ja silti ovat jatkaneet täällä vikittelyään.

• piste!

Kirjoittamasi teksti käy yksi yhteen 20 vuotiaiden naisten kohdalla myös. Vaikuttaa siltä, että 20v naiset ovat elämänsä huipulla ja vastaavasti miehet tulevat 10 vuoden viiveellä perässä.

Jotenkin tekopyhää leimata miessukupuoli siksi, että he tekevät täysin samaa kuin naiset ovat tehneet omassa nuoruudessaan.

• Nimimerkki 1 + 19

Olisikos minun
        4) jotain ihan muuta

vaihtoehto 3)

• En ede lue

Sinä, et ainakaan. Jos kuvaasi pitää vongata tai sitä ei siellä ole
      niin, et ihan kaikilla pytyillä käy.
      Ei kuvattomille kukaan kirjoita..Sori nyt mut tää sun juttus
      tukehtuu omaa paskaansa =(

• --------

Täällä Treffeillä on kuvallisten ja kuvattomien osuus arviolta noin 50%-50%.

Tosissaan kumppania etsivä ei ole kovin fiksu, jos jättää puolet profiileista tsekkaamatta.

• joopa joo

FAKTA:monella naisella tuntuu olevan rima turhan korkealla itse useamman vuoden etsinyt kenellekään en ruikuta,inise ja vikise.Itse sen sijaan olen valmis kuuntelemaan kun elämä potkii kuva on kuitenkin pakollinen siitä en tingi ja muuta en halua kun elämänkumppanin ei koulutus,omaisuus vaatimuksia ihme vaan että vanhemmat naiset (40-55) voivottelee mun nuorta ikää (33v) "muuten olisit niin sopiva" joillei suomineitiä ala kuulumaan haetaan sitten ulkomailta sama se mulle.

• Kyllä minä ainakin olen etsinyt oikeaa suhdetta. Mutta mulle vaan ei kukaan ole vastannut takas. eEnkä tosiaan lähettele perään viestejä et miksi et vastaa. Naisille ei kelpaa mikään tavis näköjään. Monta vuotta ollut profiili ihan turhaan. Olen kai sit niin huono ihminen että ei mun kannata edes yrittää enään ikinä.
      Ettäpä eipä naisetkaan näköjään halua mitään suhdetta.

• :;:;:;:;:

Olet kirjoittanut samasta aiheesta tänne ennenkin. Millainen profiili sinulla on? Oletko vuosien aikana muokannut sitä ja kokeillut erilaisia tekstejä? Oletko luetuttanut sitä koskaan kenelläkään naispuolisella henkilöllä? Kenties siellä on jotain, mikä karkottaa naiset, et vain tajua sitä itse.

Entä kuvasi? Oletko kokeillut erilaisia ilmeitä, vaatteita, taustaa jne.?

Kannattaa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja. Jos yksi juttu ei toimi, joku toinen voi toimia. :)

• :;:;:;:;: kirjoitti:

Olet kirjoittanut samasta aiheesta tänne ennenkin. Millainen profiili sinulla on? Oletko vuosien aikana muokannut sitä ja kokeillut erilaisia tekstejä? Oletko luetuttanut sitä koskaan kenelläkään naispuolisella henkilöllä? Kenties siellä on jotain, mikä karkottaa naiset, et vain tajua sitä itse.

Entä kuvasi? Oletko kokeillut erilaisia ilmeitä, vaatteita, taustaa jne.?

Kannattaa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja. Jos yksi juttu ei toimi, joku toinen voi toimia. :)

Oli mulla ollut tuhat eri tekstiä ja miljoona eri ilmettä ja vaatteet on erilaiset aina eri kuvissa. Varmaan joku nainen on se lukenut mut ei ainakaan mun tuttu kun mulla ei ole yhtään naisystävää edes. Eikä edes niitä mies kavereita.

• ;:;:;:;:;:
        i.like.you kirjoitti:

Oli mulla ollut tuhat eri tekstiä ja miljoona eri ilmettä ja vaatteet on erilaiset aina eri kuvissa. Varmaan joku nainen on se lukenut mut ei ainakaan mun tuttu kun mulla ei ole yhtään naisystävää edes. Eikä edes niitä mies kavereita.

Ok. :) Millaiset kriteerit sulla itsellä on naisten suhteen? Lähestytkö aina samantyyppisiä vai oletko vähän ennakkoluulottomammin kokeillut kirjoittaa myös erityyppisille naisille?

• ;:;:;:;:;: kirjoitti:

Ok. :) Millaiset kriteerit sulla itsellä on naisten suhteen? Lähestytkö aina samantyyppisiä vai oletko vähän ennakkoluulottomammin kokeillut kirjoittaa myös erityyppisille naisille?

Joo siis olen kirjoitellut sellasille mua 25 kg enemmän painoo omaaville naisille mut ei niitäkään kiinnosta.

• elämäntilannee
        i.like.you kirjoitti:

Joo siis olen kirjoitellut sellasille mua 25 kg enemmän painoo omaaville naisille mut ei niitäkään kiinnosta.

Jaa,minä olen kirjoitellut ja tavannut itseäni 70kg painavammankin ja minun "elämäntilanteeni"(ero vuos sitten ja lapset) oli tälle liikaa

• Ikisinkku M

Luulenpa että ongelma on juuri siinä että ne oikean suhteen hakijat kumpikin tahoillaan mieluummin odottelevat sen toisen kontaktinottoa kuin lähtevät massapostittelemaan, itse ainakin toimin näin "passiivisesti" kun kuitenkin ne profiilit kertovat kovin vähän, varsinkin jos on kuvaton ja hyvin lyhyt teksti ei siinä ole oikein mitään mihin tarttua, väkisinkin yhteydenotto olisi sitten "moi, mitä kuuluu?" -luokkaa.

• Nostit hyvin esiin yleisimmän virheen eli huonon profiilitekstin. Mitä liikkuu seuraa hakevan ihmisen päässä jos hänen profiilitekstissään lukee jotain tyyliin "Ota selvää"? Ja tyypillisest ilman kuvaa vielä.

Moni ei tunnu ymmärtävän sitä, että tieto toisen asuinpaikkakunnasta, sukupuolesta, iästä ja ruumiinrakenteesta ei ole "se" juttu minkä perusteella päätetään lähetetäänkö viesti vai ei. Kyllä se on se profiiliteksti missä kerrot itsestäsi ja siitä minkälaista seuraa haet.

Eli jos saat viestejä ihmisiltä joihin et haluaisi edes tutustua niin tutki ensimmäisenä profiilitekstisi. Ja jos profiilitekstissäsi on vain rivi tai kaksi tekstiä, miten vastapuoli voi edes ottaa yhteyttä muuten kuin "moi mitä kuuluu" -tyyliin? Toki hän voi kirjoittaa pitkän viestin itsestään mutta se voi mennä hukkaan jos hän ei ole hakukriteeriesi sisällä.

• Meitä on moneksi

"Ainoat yhteydenotot ovat olleet kuvan-tai seksinvonkaajilta ..."

Tästä voisi ymmärtää, että pidät näitä hieman rinnasteisina.

Musta kuvan pyytäminen on ihan luonnolista, koska se on olennainen osa naisen vetovoimaa. Seksin vonkaus taas ihan eria asia. Se kertoo enemmänkin miehen epätoivosta.

"...tai sitten näitä parin sanan viestejä, jotka menevät suoraan roskakoriin."

Sama tässä. Kuvitteletko, että miehet jaksavat kerta toisensa jälkeen lähettää niitä pitkiä kirjeitä, joihin ei vastata. Kyllä sen lyhyen "Moin" takana voi olla ihan kunnon mies, joka ei ehkä sillä hetkellä ammenna kaikkea verbaalista osaamistaan luultavasti taas turhan takia.

Jos asenne on se, että pelkällä tekstillä ja ilman kuvaa hurmataan mies, niin aika laihaksi voi tulos netissä jäädä, tai aika epätoivoisia kohteita sillä löytää. Itse en ainakaan jaksa kauaa kirjoitella kuvattomien kanssa.

Olen myös ottanut tavaksi sanoa suoraan (toki kohteliain sanakääntein) jos ulkonäkö ei ole minun silmääni sopiva. Yksikään nainen ei ole tästä loukkantunut, painvastoin kiittänyt, että en vain katoa sanomatta mitään.

• Meitä on moneksi

P.S. Siihen lyhyeen "Moi"-viestiin voi vastata että "moi", joka taas kertoo miehelle, että keskusteluyhteys on avattu. Se on parempi vaihtoehto kun vetaistä se herne nenään ja purkautua tälle palstalle. Kokeilepa joskus....

• 8-8

Mies haluaa naisen, joka miellyttää hänen silmäänsä. Nainen haluaa olla miehen silmissä ja mielessä haluttu, kiinnostava ja erityinen.

Joten naiset innostuvat näistä moi -viesteistä yhtä suurella todennäköisyydellä kuin mies innostuu omasta mielestään epäviehättävän näköisestä naisesta.

Nämä ovat faktoja, jotka pätevät suurimpaan osaan ihmisistä.

• 4+5
        8-8 kirjoitti:

Mies haluaa naisen, joka miellyttää hänen silmäänsä. Nainen haluaa olla miehen silmissä ja mielessä haluttu, kiinnostava ja erityinen.

Joten naiset innostuvat näistä moi -viesteistä yhtä suurella todennäköisyydellä kuin mies innostuu omasta mielestään epäviehättävän näköisestä naisesta.

Nämä ovat faktoja, jotka pätevät suurimpaan osaan ihmisistä.

Mielestäni netissä olennainen kysymys on, että millä tavalla joku random täysin tuntematon profiilin takana oleva ihminen voi olla kenenkään mielestä haluttu, kiinnostava ja etenkään erityinen? Korkeintaan kiinnostava siltä osin kuin profiilista käy asioita ilmi ja mahdollisen ulkonäön perusteella. Ne ovat kuitenkin vain pieni pintaraapaisu jokaiseen ihmiseen ja ne haluttavuudet, kiinnostavuudet ja erityisyydet ovat lopulta jotain aivan muuta. Ne muodostuvat enemmän tapaamisen ja varsinaisen tutustumisen myötä

Netissä olisi syytä ymmärtää nettideittailun kokonaiskuva. Millä tavalla vastapuoli voi olla kiinnostunut yksittäisestä profiilista lukuisten muiden joukossa etenkin kun suuri osaa profiileista on enemmän tai vähemmän toistensa kopioita. Toiselta ei pidä odottaa liikoja vaan tutustua, jos esilä olevat perusasiat ovat sen suuntaisia, että voisi mieltää tutustumisen mahdolliseksi. Avointa mieltä ja spontaanisuutta tarvitaan asioiden eteenpäin menemiselle. Sillä, että toiselle on kovinkin tarkat vaatimukset jo viestien muodosta lähtien, on enemmän vain omiaan hankaloittamaan hommaa.

• Yksinkö kaunihimpi?

Joo-o. On vastattukin aluksi niihin "moi"-viesteihin. Mutta rupeaa sekin jossain vaiheessa kyllästyttämään, kun sen jälkeen ko. viestin laittajasta ei joko kuulu mitään tai sitten tulee niitä yhden, kahden sanan viestejä kymmenen peräkkäin.

Toki ymmärrän, että harmittaa lähetellä pitkiä viestejä turhan takia, mutta sellaisen muutaman lauseen mittainen, hyvin mietitty viesti kertoo jo lähettäjästään paljon enemmän, ja sitä voi copypasteta ihan yhtä vähällä vaivalla kuin sitä yhden sanan viestiä.

Kuvani kyllä saa aikanaan, mutta en taatusti sitä lähetä kenellekään, joka sitä hyvinkin töykeään sävyyn vaatii. Niitäkin on vastaani tullut. Ja julki en sitä taatusti laita, vaikka sitten miehen löytyminen olisi siitä kiinni. Minulla itselläni ei ole miehelle ikä-koko-eikä ulkonäkövaatimuksia. Mutta täysjärkinen pitää olla, samoin haluan että miehelle on muukin kuin ulkonäkö tärkeää. Mutta nuo kaksi samassa paketissa... taitaa olla toivoton yhtälö.

• se sinkku tavis

tuskin kovin moni on valmis sitoutumaan suhteeseen. Kyllä niitä pleijereitä riittää ja toiseks naisille ei kelpaa mikään tavis taapertaja edes. Naiset hakee komeaa, pitkää työssäkäyvää miestä. Kaikki riippuu ulkonäöstä ja siks naiset ei kelpuuta ketään.

• qwhwrnwge

Minä taas miehenä olen miettinyt, että voiko olla mahdollista, ettei vakavaan suhteeseen valmista naista löydy. :) Useimmat ovat olleet yksinhuoltajia, mikä ei ole ollut itselle mikään ongelma. Useimmista yhteyksistä ei tietystikään mitään tule, mutta nekin, joista on tullut tuntuvat alun onnen ja auvon jälkeen päättyvän siihen, kun nainen huomaa minun olevan aikuisten oikeasti kiinnostunut. Seksi ja läheisyys olisi ilmeisesti riittänyt, vaikka omien sanojen mukaan parisuhde oli hakusessa. Kerta voi olla sattumaa, mutta useamman kerran jälkeen täytyy alkaa uskomaan, että olen todella lahjakas poimimaan tämänkaltaiset tapaukset. Ja ei en ole valmis heti näkemään lapsia, muuttamaan yhteen tms, ettei sellaisestakaan voi olla kyse tai mistään muustakaan draamasta.

• Tahdon

Joo-o,tämä nettideitti alkaa olla jo epätodennäköistä parin löytämiseen. Olin täällä reilu vuosi sitten, silloin myös toisella deittisivulla ja samaan törmäsin: samat miehet sopii treffejä, peruu, aloittaa taas alusta kun edellinen deitti ei napannut.. Tulin takaisin nyt alle kk sitten ja niitä tosi mukavia muka on, mutta seksin puute alkaa heti kun puhnro on vaihdettu.. Seksissä ei mitään vikaa, mutta itse etsin sitä mun puolikasta ja koska en ole teini, haluan tutustua ensin. Mulle se arki on tärkeä, eli onko töitä, miten pärjää, mitä toivoo ja mitä unelmoi: aikooko tavoittaa niitä..
      Enivei, en aio luovuttaa koska toisen kierroksen aion kokea. Joko täältä tai sitten sieltä kuuluisalta kaupankassaltasaliltatailenkkipolulta.

• makkomu

Näköjään naiset ja miehet tekevät netissä ihan tätä samaa ihan yhtä paljon. Itse olen mies ja olen lopen kyllästynyt siihen, että naiset eivät osaa käyttäytyä kunnolla.

Keskustelut etenee ihan mukavasti, sitä viesti per päivä tahtia, mutta kun pitäisi tavata ekan kerran, niin tuleekin pupu pöksyyn. Vastaan on tullut jos jonkinlaista tekosyytä, osa naurattaa ihan oikeasti, mutta en jaksa alkaa niistä huomauttamaan.

Sitten jos yrittää sopia uuden ajan, jos syy oli ihan mahdollinen, niin eipä kuulu mitään pitkään aikaan. Kun on mennyt se 5-7 päivää, kysyn ihan vaan varmistukseksi kohteliaasti, että onko kaikki ookoo, kun ei ole kuulunut. Kirjautuneenakin on näköjään ollut, mutta ei viitsi viestiä laittaa. Haukkumiset ja muut jätän väliin, ei kuulu tapoihin livenä eikä netissä. Jos ei vastausta tule, niin tulipa taas tuhlattua aikaa ihmiseen, joka ei osaa edes päättää keskustelua jotenkin kohteliaasti.

Ja kyllä ne naiset kattoo naamataulua, puhuu itsestään puutaheinää, kyselee tulotasoa yms. ihan siinä missä miehet kattoo naisen naamataulua, puhuvat puutaheinää itsestään ja katselevat tissiä ja perseitä. Pahin harhaluulo on se, että miehet on vain pillun perään ja että naiset etsii vain jotain syvällistä henkistä yhteyttä.

Joskus on kohtuu pitkä ja samanhenkinen keskustelu katkennut ja treffit peruuntunut "kun naama ei ollutkaan sen naisen makuun". En ole mallin mitoissa, mutta en kyllä seinäänkään ole viime aikoina juossut. Enkä edes yritä deittailla sellaisia naisia, jotka hakevat vain sporttisia ja laihoja miehiä. Siksi yritän minimoida pitkät keskustelut ja vaihtaa kuvan heti alussa molemmin puolin. Nettikeskusteluissakin se toinen voi kertoa puutaheinää tai olla vaikka 15v JannePetteri, mielummin keskustelen naamatusten tai puhelimitse.

Sopivia naisia en ole vielä nettitreffailun kautta löytänyt. Omassa ystäväpiirissä on todella mahtavia naisia, mutta varattuja ne on suurin osa. Hyvät naiset kyllä kaapataan nopeasti ja varsinkin näin 30v miehenä tämä on ehkä pahin ikä olla sinkku. Suurimmalla osalla on juuri työ, perheet ja parisuhteet menossa. Netissä näyttää pyörivän tapaamiskammoisia naisia ja ravintoloiden viidakkoelämää ei jaksa kukaan. Sielläkin on niin hiton nihkeetä väkeä, jos ei tunne jotakuta joka tuntee jonkun tai joka tuntee sut jotain kautta. Näinhän se ihmisten tutustuminen about menee Suomessa. Ei osata ventovieraiden kanssa keskustella juurikaan vaan pelätään, että jotain on vialla kun tuntematon puhuu sun kanssa. Ja ehkä Suomi on just niitä harvoja maita, joissa tähän ei olisi mitään syytä. Suurin osa vastaantulevista oman ikäisistä ihmisistä on kuitenkin ihan normaaleja työssäkäyviä keskituloisia, järkeviä ja rauhallisia ihmisiä.

Ja vinkki miehille ja naisille. Kuvalla on todella suuri merkitys, valitettavasti. Niin monta ihmistä menettää monta kontaktia ihan vaan sen takia että ei viitti kammata/laittaa tukkaa ja hymyillä. Ei maksa mitään, mutta antaa positiivisen kuvan. Toki jos on vihainen ihminen ja etsii vihaisia ihmisiä, niin sitte...

Noh, pitkä paske tästä tuli. Meen kattomaan Mirandaa, tuota suloista sinkkunaista jota onni potkii joka jaksossa.

• NimiErkki½

"Pahin harhaluulo on se, että miehet on vain pillun perään ja että naiset etsii vain jotain syvällistä henkistä yhteyttä."

Tämä on tosi. Naiset katsovat ensin naamaa, sitten munaa ja noiden jälkeen mitä miehen päästä löytyy. Tai onhan niitäkin tapauksia, jotka etsivät ensisijaisesti munaa ja muulla ei ole väliä.

Itse lähdin treffimaailmaan siinä luulossa, että täällä voisi tutustua ihmisiin paremmin kuin baarikulttuurin pokaa-ja-kaada-metodilla. Minulle on jäänyt kuva, että naiset tuntevat itsensä jotenki vaivautuneeksi tai tylsistyneeksi jos mies ei ehdottele panotreffejä tai treffeillä panoa. Mutta kaipa tämä on vain naisten tapa pelata. Kiinnostutaan miehistä, jotka ehdottelee petipuuhia ja testataan miestä jonkun minuutin ja sitten joko annetaan pakit tai läksitään naimaan.

Jos mies etsii vakavampaa seuraa, niin seksi ei ole heti ensimmäisenä mielessä vaan minua kiinnostaa tietää mitä naisen päässä liikkuu. Monet naiset ovat varmasti arvioineet itseni mieheksi joka ei ole kiinnostunut heistä ja laittaneet viestittelyn siitä syystä poikki. Todellakin olen havahtunut ymmärtämään, että henkisyys ei ole naisille se olennaisin asia vaan lähinnä muna.

Luulen, että naiset ajattelevat enemmän seksiä kuin miehet. Tämä kylmäpäinen mies on törmännyt lähinnä hurmahenkisiin naisiin. Mitä järkeä on ruveta sängyn kautta parisuhteeseen ja huomata kuukausien tai vuosien kuluttua että "ei tää ollukaa mulle se oikea". Voi toki ajatella ja elää niinkin, ettei oikeaa ole olemassa ja sutia naisten kanssa siellä täällä niin kauan kuin keppi kantaa.

Naisten keskimääräiseen älykkyyteen en ota kantaa...

• jhkjkhjkhjkhjk

No minä en ainakaan osaa kirjoittaa mitään jollekin tuntemattomalle naiselle profiilin perusteella. En osaa nettikirjoittelun "sääntöjä" siitä mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Netti on täynnä ohjeita siitä mikä on nettikirjoitelussa turnoff, ja kun alkaa välttelemään näitä turnoffeja ei ole enää mitään sanottavaa.

-Tarvitseeko minun mielistellä naista?
      -Voinko kirjoittaa omana itsenäni?
      -Kirjoitanko sen mitä nainen haluaa kuulla?
      -Missä kulkee valheen ja totuuden raja?

Lopulta olen niin sekaisin etten edes jaksa yrittää miellyttää näitä netin prinsessoita, jotka odottavat ensi alkuun hyviä kirjoitustaitoja, ja että saan kipinän aikaan omilla viesteilläni.

Ilmeisesti kaikki negatiivinen koetaan "vinkumiseksi", eli pitäisi siis olla positiivinen ja pitäisi osata kertoa asiat hymyssä suin, mutta kuitenkin välttää tyjmiä puujalkavitsejä, paitsi silloin jos nainen tykkää puujalkavitseistä.

Ei myöskään riitä että kirjoitan lista muodossa omasta elämästäni, ja miksi yleensäkään kirjoittaisin henkilökohtaisia juttujani jollekin joka ei välttämättä edes vastaa.

Kirjoitanko työpaikasta, opiskeluistani ja harrastuksistani ja vedän sopivaan väliin puujalkavitsin, sitten alan kyselemään naisen asioista?

Eli vastaus kysymykseen on että haluan oikean suhteen, mutta en osaa kirjoittaa viestiä jolla saisin naisen vastaamaan. Veikkaan että monikaan mies ei osaa kirjoittaa ja antaa itsestään tökerön ensivaikutelman, ja viesti päätyy roskakoriin, vaikka livenä tyyppi olisikin ok.

• Noir

Kyllä mä uskon että niitä tavallisia ja mukavia miehiä löytyy netistä. Mutta se järkevän viestin kirjoittaminen on luultavasti aika hankalaa.

Itse olen nainen ja jos minun pitäisi kirjoittaa viesti miehelle niin en tietäisi kyllä yhtään mitä kirjoittaisin. Eikä tilanne luultavasti ole miehille yhtään helpompi.

• ygtycxse

Ei pidä ottaa siitä liikaa paineita, vaikka olisikin elämänkumppania hakemassa. Eli kirjoittaa juuri sitä mitä mieleen sattuu juolahtamaan vapaalla tyylillä, mutta toivottavasti edes jotenkin sivuten toisen profiilia. Sopivan rento asenne se kontakteihin useimmiten johtaa, niin täällä kuin live-elämässä. Sitä ei kukaan pysty ennustamaan, mihin se johtaa, vaikka olisi kuinka tositarkoituksella liikkeellä.

• jklkjlkjjkjjlk

No tästähän mä tuossa edellä kirjoitin...

• Noir
        jklkjlkjjkjjlk kirjoitti:

No tästähän mä tuossa edellä kirjoitin...

Niinpä näkyy :)

• koettu on

Mulla ei kyllä ole ikinä ollut vaikeuksia kirjoittaa toiselle! Pääasiahan siinä on, että on oma itsensä. Kirjoittaa sitten vaikka:"Kukkuluuruu" jos siltä tuntuu. Yksi hyvä tapa on sanoa aluksi jotain "kaunista" toiselle, siitä tuskin kukaan tykkää huonoa. Ette kai tosissaan lue jotain deitinkirjoitusohjeita?!
        Meitä on niin moneen junaan, niin miehiä kuin naisiakin eikä kaikkia voi miellyttää. Siinähän ne jyvät juuri erottuu akanoista ja se oman tyylinen löytyy. Jos löytyy... Äkkiä siellä oppii tuntemaan nämä seksin kyttääjätkin sekä nämä joita vaimo ei ymmärrä tai vaimo ei halua seksiä. Nämä tyypit ovat itselleni tusinatavaraa, mutta fiksujakin aina löytyy. Fiksujenkin kanssa voi sitten tapaamisessa käydä niin, ettei henkilö livenä tunnukaan "omalta" ihmiseltä. Siitä ei kuitenkaan kannata loukkaantua, sillä nämä on niitä nettideittailun lieve-ilmiöitä ja senkin asian voi hoitaa kohteliaasti ja toista mollaamatta.

• kjhkhjkhjk
        koettu on kirjoitti:

Mulla ei kyllä ole ikinä ollut vaikeuksia kirjoittaa toiselle! Pääasiahan siinä on, että on oma itsensä. Kirjoittaa sitten vaikka:"Kukkuluuruu" jos siltä tuntuu. Yksi hyvä tapa on sanoa aluksi jotain "kaunista" toiselle, siitä tuskin kukaan tykkää huonoa. Ette kai tosissaan lue jotain deitinkirjoitusohjeita?!
        Meitä on niin moneen junaan, niin miehiä kuin naisiakin eikä kaikkia voi miellyttää. Siinähän ne jyvät juuri erottuu akanoista ja se oman tyylinen löytyy. Jos löytyy... Äkkiä siellä oppii tuntemaan nämä seksin kyttääjätkin sekä nämä joita vaimo ei ymmärrä tai vaimo ei halua seksiä. Nämä tyypit ovat itselleni tusinatavaraa, mutta fiksujakin aina löytyy. Fiksujenkin kanssa voi sitten tapaamisessa käydä niin, ettei henkilö livenä tunnukaan "omalta" ihmiseltä. Siitä ei kuitenkaan kannata loukkaantua, sillä nämä on niitä nettideittailun lieve-ilmiöitä ja senkin asian voi hoitaa kohteliaasti ja toista mollaamatta.

Ootko mies vai nainen? Eli voitko olla valitsemassa monista viesteistä, vai tyrkytätkö itseäsi monelle profiilille? Siinä on eroa...

• onnellinen mies

Sain kerran pimppiä heti ekoilla treffeillä. Oltiin raflassa ja sit nainen pyysi sen luokse jatkoille. Sen kotona sitten se kävi kimppuun heti. 3 varvin jälkeen läksin sit kotiin ja muija oli tyytyväinen.

• hasderburger

Olen 33v mies.
      Vakituinen työpaikka.
      Asun osmistusasunnossa.
      Ajan V8 Mersulla
      Ulkonäkö kohdillaan.
      Välittävä persoona.

Ei seuraa.

• hasderburger

Niin ja toki haen kunnon seuraa ja suhdetta.
        Hanskaan voi louhia koska huvittaa.

• vaihtelu virkistää
        hasderburger kirjoitti:

Niin ja toki haen kunnon seuraa ja suhdetta.
        Hanskaan voi louhia koska huvittaa.

Muutapas asennetta! Kokeile jotain uutta, äläkä katkeroidu. Tyyliäkin voi vaihtaa, vaikka se kuinka itsestäsi olisi kohdillaan. Miten käytös?

• vastakaikua...

Jaa, itse etsin tavis naista. Mutta ei minulla itsellänikään ole rehellisyyden nimissä mitään suurta tarjottavaa naiselle. Tuloni ovat alle 25 000 ecua vuodessa. Haluaisitko todella elää pienituloisen duunarimiehen kanssa? En halua kotiapulaista tai "äitiä" vaan naisen jonka kanssa jakaa elämänsä.

• noksu1983

Haetaan kyllä muttei väkipakolla. Lähinnä tässä kokee itsensä turhautuneeksi, ai miksi? Vastapuolella ei aina tunnu olevan jalat maassa tai sitten löytyy hirveä määrä erillaisia pelkoja tai ennakko odotuksia miehistä yms. Välillä ei yksinkertaisesti enää jaksaisi kirjoittaa mitään kenellekkään.

• ei kannata

Naisilla on niin paljon ennakkoluuloja että ei kannata hakea netistä mitään.

• sdfgdghghgrfed

Mikset itse selaile profiileja ja ota oma-aloitteisesti yhteyttä??? Miestenkö pitäisi kaikki tehdä puolestasi? Henkilökohtaisesti en ottaisi tuollaiseen yhteyttä.

• Ikisinkku M

"Oikeasti. Eikö netissä tosiaankaan ole muita kuin näitä pelimiehiä ja katkeroituneita jämämiehiä, jotka kaatavat omat ongelmansa täysin tuntemattoman ihmisen niskaan?"

On muttei välttämättä enää kovin kauan, kerronki miksi, kerron:

Nyt kun on tullut vähän aikaa profiilia pidettyä ovat tulokset laihanlaisia: naiset kyllä käyvät toisinaan kurkistelemassa profiilia mutta harvemmin otttavat yhteyttä, ne harvat jotka itseä miellyttävät ovat usein liian kaukana, epäluuloisia tai sitten odottavat sinnikästä vonkaamista joka taas ei minulle ole luonteenomaista jne.

Vähän olen pettynyt sinkkunaisten aktiivisuuteen kun live-elämässä silloin suh't harvoin kun tulee liikenteessä käytyä naiset kiinnostuvat ihan eri tavalla, tulevat juttelemaan, hakevat tanssimaan jne. ym mukavaa, näiltä usein myös hyvin kauniiltakin naisilta saa kuulla myös positiivista palautetta sekä ulkoisesta että henkisestä puolesta, ongelma vaan näiden kohdalla hyvin usein että ovat valmiiksi jo parisuhteessa, silti hyvinkin suorasukaisesti ilmaisevat halua tutustua vähän paremmin.

Itse olen aina lähtenyt siitä ajatuksesta etten kenenkään toisen suhdetta lähtisi rikkomaan vaan pyrkinyt mieluummin löytämään ainakin kertomansa mukaan vapaan naisen mutta pikkuhiljaa alkaa näyttämään siltä että ne vapaat on itsensä etäännyttäneet pilvilinnoihinsa niin mikseipä sitten voisi alkaa harkita salaista seuraa, luovuttaa sielunsa ja ruumiinsa sellaisen käyttöön joka niistä jotain hyötyy kun ei tasokkaita sinkkunaisia kerran tunnu kiinnostavan.

Mieluummin vapaan siis löytäisin mutta jos se on mahdotonta voisi salasuhdekin alkaa kiinnostamaan, liha on heikko mutta syystä.

• kölkölkcxzc

montako viestiä olet itse lähettänyt ? viestistäsi saa sen kuvan ettet laita itse tikkua ristiin asian eteen.

• Ikisinkku M

Olen muutaman laittanut mutta silloin harvoin kun vastaus tulee niin siinä vaan jotenkin käy niin että kun vähän pidemmän viestin sitten laittaa niin säikähtävät tai jotain, ehkä kirjoitan liian pitkiä ja rehellisiä viestejä, välimatka liian pitkä tms. niin se vain tyrehtyy siihen. Aika paljon on naisilla myös niin että vaikka muuten voisi olla kiinnostava profiilli on liian vähän tekstiä tai kuvattomuus, ei niihin oikein "uskalla" yhteyttä ottaa kun ei tiedä oikeastaan mitään, mieluummin silloin minusta niin että jos ei mitään profiilissa itsestään paljasta niin voisi olla sitten se aktiivisempi osapuoli yhteydenoton suhteen.

Jotenkin myös tuntuu että tässä nettihommassa pitää hirveän tarkkaan itsestään kertoa ja sen jos tekee kehuskelematta antaen ehkä hieman alakanttisenkin arvion itsestään haluten säästää ehkä miellyttävänkin yllätyksen myöhemmäksi lakkaa naisten kiinnostus jo tässä vaiheessa, menevät mieluummin henkselinpaukuttelijoille. Baarissa on paljon helpompaa kun ei tarvitse juuri muuta kuin naamansa näyttää niin syntyy keskusteluyhteys elävän ihmisen kanssa ja ihan oikeaa vuorovaikutusta eikä pelkästään sitä että nainen kuulustelee ja mies vastaa.

• kölkölkcxzc
        Ikisinkku M kirjoitti:

Olen muutaman laittanut mutta silloin harvoin kun vastaus tulee niin siinä vaan jotenkin käy niin että kun vähän pidemmän viestin sitten laittaa niin säikähtävät tai jotain, ehkä kirjoitan liian pitkiä ja rehellisiä viestejä, välimatka liian pitkä tms. niin se vain tyrehtyy siihen. Aika paljon on naisilla myös niin että vaikka muuten voisi olla kiinnostava profiilli on liian vähän tekstiä tai kuvattomuus, ei niihin oikein "uskalla" yhteyttä ottaa kun ei tiedä oikeastaan mitään, mieluummin silloin minusta niin että jos ei mitään profiilissa itsestään paljasta niin voisi olla sitten se aktiivisempi osapuoli yhteydenoton suhteen.

Jotenkin myös tuntuu että tässä nettihommassa pitää hirveän tarkkaan itsestään kertoa ja sen jos tekee kehuskelematta antaen ehkä hieman alakanttisenkin arvion itsestään haluten säästää ehkä miellyttävänkin yllätyksen myöhemmäksi lakkaa naisten kiinnostus jo tässä vaiheessa, menevät mieluummin henkselinpaukuttelijoille. Baarissa on paljon helpompaa kun ei tarvitse juuri muuta kuin naamansa näyttää niin syntyy keskusteluyhteys elävän ihmisen kanssa ja ihan oikeaa vuorovaikutusta eikä pelkästään sitä että nainen kuulustelee ja mies vastaa.

viestini oli aloittajalle

• parisuhteilua vai ei

Jos varatut naiset tai miehet lähestyvät tai vonkaavat yökerhoissa vapaita sinkkuja mukaansa, niin ei voida puhua siitä, että parhaimmat tyypit ovat jo parisuhteissa. Jos olisivat, niin ei olisi niin kauheasti niitä salasuhteiden etsijöitä ja pettämisiä.

Toiset ovat menneet suhteeseen ja ovat siinä vaikka eivät edes loppujen lopuksi viihdy koko suhteessa tai halua olla kyseisen tyypin kanssa. Roikutaan epätyydyttävässä suhteessa kun ei osata irooittakaan ja olla yhtäkkiä ihan omillaan. Siedetään pettämiset ja valehtelut tai ei edes tiedetä niistä. Näistä suhteista lukiessa tai seuratessa sitä, kuinka täälläkin haetaan salasuhdetta tulee sellainen olo, ettei edes halua parisuhdetta.

• Ikisinkku M

Niinpä, itsekin olen lievästi sanoen ihmeissäni tästä nykysuuntauksesta kun ei minusta vielä muutama vuosi sitten ollut ainakaan ihan näin suorasukaista toimintaa kuin nykyään tuntuu olevan, jotenkin tuntuu että moraalin taso on laskenut. Itse kun olen vielä niitä "moraalisia" niin vihjailuille mahdollisuudesta salaseksisuhteeseen en oikein ole lämmennyt mutta saattaahan se katketa kamelin selkä jossain vaiheessa.

"Toiset ovat menneet suhteeseen ja ovat siinä vaikka eivät edes loppujen lopuksi viihdy koko suhteessa tai halua olla kyseisen tyypin kanssa"

No näin, aika moni kyllä tuntuu myös olevan suhteessaan ihan taloudellisten seikkojen vuoksi, yhä vaan enenevässä määrin varmaan kun eletään velkaa velan päälle yhteiskunnassa.

"Näistä suhteista lukiessa tai seuratessa sitä, kuinka täälläkin haetaan salasuhdetta tulee sellainen olo, ettei edes halua parisuhdetta."

Minä toistaiseksi kuitenkin vielä haluan ihan oikean parisuhteen, en vain tiedä jaksanko kauaa enää vastustaa kiusauksia jos ei muutakaan ole tarjolla.

• näitä riittää

Niin, nämä pettäjätyypit ovat säälittäviä! Hankkiutuisivat sitten entisestä eroon, kun "ei anna seksiä, ei ymmärrä" jne. En jaksa enää yhtään kuunnella heidän volinaansa, onnistuvat pilamaan koko juhlatunnelman. Jos ihminen ei saa itsestään irti sen verran että luopuu huonosta (muka!) liitosta, turha sitä seksiä on vongata vapailta ihmisiltä. Olen sanonutkin monelle suoraan, että olet kuvottava...

• nainen1984

Mä olen ainakin tosissani liikkeellä. Mielestäni naiset useimmiten on. Miehet taas ei. Tai ne jotka on täysin vilpittömii on myös sitten jollain tavalla outoja..

• lifemocker

en minä useinkaan netissä(kään) ketään lähesty. olen ajatellut näin, että naiset kun sen loppujen lopuksi kuitenkin päättävät, että kelpaanko vai en, niin jos joku tarpeeksi pitää niin osaa varmaan avata suunsa!

• Se valokuvista

Naista EI hurmata kuusikymppisen miehen rippikouluaikaisella valokuvalla!

Tämä tiedoksi teille miehet.

• mirotic

Keväällä menin treffipalstalle etsimään vain sutinaa ja säpinää, treffailua yms.
      Mutta sattumalta löysinkin unelmieni miehen! :')

Kerran aikaisemmin olin vakavissani etsimässä netistä miestä. Löysin miehen mutta hän olikin aivan kamala tapaus :'/ Sen jälkeen oli vähän heikot ajatukset että löydänköhän ketään, mutta toisin kävi! ;P

En etsinyt vakavaa suhdetta mutta sellainen tuli! :) ♥

• MMMNNM

Viestitteltiin, tapailtiin, sekstattiin, kunnes vastaan tuli se jonka kanssa natsas, ja muut jäi sikseen.

Tähän maailmaan mahtuu niin paljon erilaisia ihmisiä, että pitää pystyä hyväksymään myös nekin, ja ettei se oma näkökulma ole se ainoa oikea. Jos jonkun kanssa ei natsaa, arvot tai muuten, niin ei kukana pakota sellaisten kanssa hengaamaankaan. Ota seuraava jonosta, ja toivo parasta.

Itselleni tuli sellainen kuva ensimmäisestä viestistä, että ole todella etsimässä jotain vakavampaa, mutta valitettavasti olet niin nirso, että jostain kumman syystä... valitset niitä "alfauroksia", ja hylkäät sellaiset vähän hissukammat suoraan. Kannattaa ymmärtää, että ne alfaurokset nyt vaan sattuu olemaan sellaisia jotka vaihtavat naista kuin sukkia, ja heillä on aina useampia pareja sukkia varastossa. Eivätkä he yleensä ole myöskään kovin välkkyjä, ja puheenaiheetkin pyörii vain ja ainoastaan sen treenamisen ja lisäravinteiden energiasisällön tasolla.

Kannattaa ehkä laskea niitä omia standardejasi, ja kokeilla sellaista hissukampaa, sekä katsoa mihin se kantaa. Mutta, oma valinta.

• Itse kyllä etsin oikeaa suhdetta.

Mutta onhan nettideitailu kuin karkkikaupassa oloa, vaikea valita

mutta olen huomannut että paljon on naisia liikeelä saamassa vain kehuja varsinkin kuvalisissa. Taitaa olla niin että heille riittä se ,eli huomion tarve tulee tyydytettyä täällä.

• luppakorva2

itse aikoinaan etsin ihan tositarkoituksella. se johti siihen että kävin itse katsastamassa pitkän matkan takaa toisen, ja toisinpäin. niistä on myös kehkeytynyt yksi lyhkänen suhde ja ystävyyssuhde. =) en valita. oikeella asenteella kun on liikenteessä niin kyllähän sillä jo pitkälle pääsee. =)

• morsian1

Itse olen oiva esimerkki siitä, että nettideittien maailmasta voi sen oikean löytää. Olen nelikymppinen nainen, kolme lasta. Pari vuotta sitten juuri eronneena laitoin suomi 24:lle kuvattoman profiilin, johon sain useita vastauksia. Nykyinen kihlattuni, tuleva aviomieheni oli laittanut usealle naiselle, myös minulle hyvin lyhyen viestin suurinpiirtein näin; "moi, vaikutat kiinnostavalta, laita kuva" . Hänen kuvansa ja profiilinsa vaikuttivat kiinnostavilta ja siksi vastasin hänelle hyvin lyhyesti ja laitoin sen kuvan. Siitä se alkoi kirjoittelu ja hyvin pian tavattiin. Ja jos kliseisesti voi sanoa, se oli ihatumista heti molemmin puolin. Tuo ihastus syveni rakkaudeksi ja nyt on hääpäivä sovittu ja ollaan todella onnellisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe