miesten alushousut

mies 06

minkälaisista tykkäätte? Kerro vastauksessa sukupuoli ja ikäsi.

84

7934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari 32

      Mun mielestä tiukat bokserit on kivat. Mutta jos miehellä on hyvä peppu ja sopivasti täytettä kalsareihin, niin miesten stringit on myös seksikkäät. En varmaan ole ainut vaikka suurin osa ei niistä tykkääkään.

    • katsoo ne naisetkin

      Sellaiset bokserit ohuesta materiaalista niin että peniksen muoto ja liike näkyy läpi.

      • she's got the look

        Juu, komppaan ylläolevaa viestiä... Ei miesten tarvii kaikkea peitellä, eihän? ;)


      • mari 32
        she's got the look kirjoitti:

        Juu, komppaan ylläolevaa viestiä... Ei miesten tarvii kaikkea peitellä, eihän? ;)

        eikös niistä stringeistäkin näy liike kivasti läpi ja pääsee peppu oikeuksiinsa:) mä olen ainakin nähnyt sellaisia jotka ei ollu mitään kaalimadosta ostettuja ällötyksiä, vaan siistejä mustia. Mahtoko olla calvin cleinit.


    • Mies 28

      Miesten Stringit ja kireät bokserit ovat hyviä.
      Bruno Banani, Hom ja Andrew Christian stringit ovat todella hyvin istuvia ja venyvät
      pussin kohalta todella paljon.
      Koskaan ei ole stringit hiertäneet tai tuntuneet pahalta.
      Tietenkin täytyy olla paikat ajeltuna :)
      Naiset ovat tykänneet...

      • maisa, 24

        kyllähän me tykätään, ainakin moni minun tuttavani. On se vaan jotenki kivan näköstä ku näkyy peppukin. Ja edestä stringit on kivat kun on tavarat sopivasti tyrkyllä ;)


    • söpöpoju

      Jos joku haluaa nähdä miesten seksikkäitä stringejä ja bokserita, niin oon pian livechat.fi webcamissä n. klo 17:30 ;)

    • Ihanaa sulle

      Sellaset on ihanat et sä imet suonikata jormaa suuhus ja valkonen mälli valuu sun suustas..ihanaa

    • ronde2

      tuolta löytyy hienoja
      www.cazaro.fi

    • Mies 36

      Tykkään lyhyistä alushousuista, harvemmin tulee käytettyä lahkeellisia. Varsinkin kesällä on mukava käyttää lyhyitä kalsareita. Alushousujen etumuksen täytyy olla tarpeeksi iso ja joustava.
      Calvin Klein, Hugo Boss ja Emporio Armani ovat hyviä merkkejä, niistä ostan brief-malleja. Löytyypä laatikosta Dressmannin ja Harrisonin boxereitakin.

    • m 22

      Boxerit on parhautta

    • M 33

      Stringit ovat minusta selvästi mukavimmat, ei tarvitse hikoilla ja niitä ei huomaa. Ovat lähes kaikkien naisten mielestä vastenmieliset ja miesten mielestä "naismaiset homomaiset". Omasta mielestäni ne ovat rumat vaikka hyvässä kunnossa olen. Tangatkin ovat mukavuudessa kakkosena.

      Ulkoisesti parhaat ovat bokserit, koska ne peittävät ja ovat ulkonäöllisesti fiksummat. Mukavuudessa ne eivät noita muita voita.

    • M 25

      boxerit, tiger of sweden, resteröds ja björn borg hyviä merkkejä

    • Taavitiivi4

      Mä tykkään äitiys alushousuista, sellasista korkeavyötäröisistä. Mamalicious esim.

      • slokimatti

        oon pitäny aina slogeja missä pitsiö lahkeissa ja vyötäronauhassa. Ne on ohuet .ja joskus triuffin satiini pöksyjä.


    • Hannu Tampereelta

      Naisten liivimäisistä housuliiveistä ja niiden kanssa sukkahousut.

    • m 34

      Ai et miehet pitää naisten alkkareita ja stringejä? Ei varmaankaan kovin yleistä tai sit kirjotellaan vaan vitsillä.

    • m 38

      bodarina tykkään käyttää tavallisia kalsareita,boxerit liian tiukat reisille ja löysät boxerit sopii yöasuksi...lyhyet kalsarit on hyviä,tangat on hyvät.stringit enemmänkin seksiasu...

    • M 29

      Ite käytän erilaisia kalsareita, talvella pitkiä(kin), boksereita ja lyhkäsiä. Yhet stringitkin löytyy. Kukin tyylillään

    • M 26

      Yleensä tiukat boxerit, briefejä myös ja jockstrapit baariin

      • M5656

        Bokserirotuun kuulun, niitä pidän 7-8 kk vuodesta, bermudoita ja pitkiä kalsareita 4-5 kk riippuen pakkaskauden pituudesta. Olen tykästynyt pari vuotta sitten löytämiini Ergowearin kalsareihin, joissa on ymmärretty miehen anatomia: munille pitää olla tilaa. E:n tuotteissa on pussi, jonne sukukalleudet mahtuvat hyvin, isommatkin, eivätkä ne litisty tai hiosta kuten kotimaiset versiot tuppaavat tekemään. Pussin ansiosta munat pääsevät esille paremmin. Nyt on jalassa vastaavan innovaation omaavat John Sieversin bokserit huolimatta aamun 25 pakkasasteesta - olen oleskellut lähinnä 22 asteessa sisällä. Ergowear tekee kaikkea samalla formaatilla: briefit, simmarit, bermudat ja pitkät kalsaritkin. Yhteistä näille kahdelle merkille on, että materiaalit on enimmäkseen pehmeitä ja joustavia, joten erektion tullen tila ei lopu kesken.


      • __man_
        M5656 kirjoitti:

        Bokserirotuun kuulun, niitä pidän 7-8 kk vuodesta, bermudoita ja pitkiä kalsareita 4-5 kk riippuen pakkaskauden pituudesta. Olen tykästynyt pari vuotta sitten löytämiini Ergowearin kalsareihin, joissa on ymmärretty miehen anatomia: munille pitää olla tilaa. E:n tuotteissa on pussi, jonne sukukalleudet mahtuvat hyvin, isommatkin, eivätkä ne litisty tai hiosta kuten kotimaiset versiot tuppaavat tekemään. Pussin ansiosta munat pääsevät esille paremmin. Nyt on jalassa vastaavan innovaation omaavat John Sieversin bokserit huolimatta aamun 25 pakkasasteesta - olen oleskellut lähinnä 22 asteessa sisällä. Ergowear tekee kaikkea samalla formaatilla: briefit, simmarit, bermudat ja pitkät kalsaritkin. Yhteistä näille kahdelle merkille on, että materiaalit on enimmäkseen pehmeitä ja joustavia, joten erektion tullen tila ei lopu kesken.

        Tilasin muutaman parin Ergowearin ja Obviouslyn boksereita, ja täytyy sanoa että ovat parhaat bokserit, mitä mulla on koskaan ollu. Istuvat jalkaan loistavasti ja värkit eivät litisty vaan ovat omassa pussissaan. Obvouslyn materiaali on todella kevyttä ja pehmeää. Ei voi kuin suositella molempia! Täältä löytyy : www.deadgoodundies.com. Tilaus tuli Englannista pikakirjeenä 5 päivässä.


    • M5656

      Mitä itse vastaat kysymykseesi?

      • M5656

        Tuo edellinen kysymys on tarkoitettu keskustelun avaajalle, mies 06:lle


    • mageemimmi 26

      kaikkein para ehdottomasti ILMAN alushousuja !!! Se niin sexyä,Cisse Häkkinenkin sen tiesi ja toimi jo silloin

    • Must have a kind

      Voivatko naisten boxerit pysyä boxereiden näköisinä, kun niihin ei ole mitään täytettä? Tällä hetkellä tykkään boxereista, koska olen hieman, vähän vielä, läski.
      Värillä ei ole väliä, mutta valkoinen on ehkä keskeisin tällä hetkellä, aivan must juttuna.
      Nainen, "toivoa voi", 28-v, -30 alue.

    • Pitkät kunniaan
      • pitkiä arvostava

        Kiitos vihjeestä "pitkät kunniaan". Millaisella sepaluksella olevia olet ostanut/käyttänyt, mikä on paras? entä materiaali?


    • Jää määkö

      minkälaisista tykkäätte? Kerro vastauksessa sukupuoli ja ikäsi.

      Oon miäs ja oon 92 vuotta.Tykkeen raaphoosuista.

    • stringi fani

      Olen käytänyt pelkästään stringejä yli 20 v. mies 57

    • Mies29 M

      bruno banani calvin klein emporio armani ja black horsen stringit. stringejä yhteensä 8. slogin tangoja 2. väljiä boksereita 3 ja tiukkoja boksereita 3.

    • 257

      Tällä hetkellä noin 30kpl miesten erillaisia stringejä, alle 10kpl muita. Uimahousuina ainoastaa tiukkoja ja pieniä ns. speedoja.

      Strinejä sais tosiaan tulla paremmin kauppoihin...

      • Nansotellen2

        Jopa olet varustautunut hyvin,onko tilava vaatekomero?


    • suosikki on Emporio

      Käytän pelkkiä trikooboksereita, tavallisia boksereita tai stringejä ei löydy vaatekomerosta.
      Suosikkibokserit ovat Emporio Armanni trikoobokserit (3 kpl) merseroitua puuvillaa ja tiheästi kudottua kangasta, kiiltävät ja poikkeuksellisen siistit. Täysi vastakohta kaikille nuhjuisille lökäboksereille kuten björn borg, black horse, axe, lidl jne.

    • aussieBum suomesta

      nyt saa hyvännäköisiä kalsareita suomalaisesta nettikaupasta
      on aussiebum, clever ym

      www.cazaro.fi

      • kuvottavia

        On noissa aussikalsareissa aika paljon keinokuituja, polyesteria, elastaania, viskoosia. Ovat hiostavia ja niihin pinttyy munahien haju.


    • pillun paras ystävä

      Löysät puuvillaiset bokserit ovat mukavat koska ne eivät purista, ja kivespussi ja mulkku pääsevät heilumaan vapaasti (tuntuu hyvältä). Perusalkkarit myös hyvät.

    • mies 36 vee

      Perus alkkarit, bokserit ei käy koska lahkeet tuppaavat nousemaan ylöspäin hirmu herkästi aina istuessa ja tuolilta noustessa. Lisäksi minä en yhtään tykkää löysistä alushousuista muutenkaan. Haluan nimittäin että alkkarit tukevat perhekalleuksia.

    • Mies 36

      Tykkään lyhyistä peruskalsareista, ennen käytin paljon mini ja tanga-malleja, impetus ja sloggi-merkkisiä.
      Nykyisin vaimo ostaa kalsarini ja boxerit tuntuvat häntä miellyttävän. Haluan miellyttää häntä joten niitä pidän.
      Voisin kyllä kuvitella että moni muukin mies haluaisi edes kesäksi lyhyet kalsarit, mutta eivät kehtaa niitä käyttää.

    • Nansotellen

      Miulla on jalassa just nyt-------Nansot,ruskeat,täyslahkeelliset,vanhat,hieman haalistuneet,pitäis kait vaihtaa,hieman kevyempäääääään?Joko olis aika,onko kesä jo tullut?
      Mies mallia 75v ja risat.

    • Mies 42

      Niinhän se on, vaimo määrää

    • Poika 19

      Olisin mieluiten ilman alkkareita, mut kaikki menee :)

      • mies 24v

        Eniten mulla on boxereita (osa puuvillaa, osa mikrokuitua) mutta erityisesti näin kesällä käytän kyllä myös välillä stringejä. Niitä on kaapissa muutamat Calvin Kleiniltä, Black Horselta, Bruno Bananilta ja Cleveriltä.


    • guy 19

      Stringit on kyllä kesällä tosi mukavat, jos on oikean kokoiset. Onneksi niitä on taas alkanut tulla kauppoihin, ainakin täällä Turussa.

    • Rudolf Tampere

      Monet ovat laittaneet h ja m:n kotisivujen asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen pyyntöjä. Palaute vaikuttaa mutta niitä ei ole tullut tarpeeksi. Hyviä stringejä on isommissa tavarataloissa saatavilla. Palautetta pitää laittaa ja jos ei osta kauppa ei ota valikoimiin. Ostakaa.

    • Mies 43

      Tykkään tavallisista lyhyistä kalsareista, sloggit hyvät. Boxerit ok kylmemmällä kelillä.

    • tosimu32

      Tilasin muutaman parin Geronimo ja Dolce & Gabbana boksereita, ja täytyy sanoa että ovat parhaat bokserit, mitä mulla on koskaan ollu. Istuvat jalkaan loistavasti ja värkit eivät litisty vaan ovat omassa pussissaan. Geronimo materiaali on todella kevyttä ja pehmeää. Ei voi kuin suositella molempia! Täältä löytyy : http://www.concupisco.com Tilaus tuli vain muutama päivä ja merenkulku on ilmainen. Päällä kaiken sai kylkiäisenä

    • boxerit!!!

      Boxerit ehdottomasti!
      Olen tyttö 13v.

    • Bike
    • kumimies 58

      Olen käytänyt pelkästään stringejä yli 20 v ,parhaat olen löytänyt Lumingerieltä

    • MANstore_1

      Todella laadukkaita MANstore stringejä pelkästään kohta 7 vuotta.

      Mies 40v.

    • Miekkonen -77

      Tykkään Sloggin tangoista. Siis nimenomaan tangoista, en stringeistä. Ja ei - en ole gay.

    • ukkeli -60

      Bruno Banani stringit hyvät, Sloggin tangat menettelee, kylmemmällä ilmalla Voguen Opaque Leggings 3D 50den legginsit aivan mahtavat pitää.

    • eksoottinen

      Omat on parhaat :-) ,ainoita maailmassa ja tulosa joka kauppaan ja kaikkialle maailmaan :-), eli mIka pIrnekset , kuvia facesa :-)

    • M21

      Käytän stringejä ja boksereita

      • Poju 24

        Ehdottomasti lahkeettomia, eli brief-mallisia. Ei rullaudu ja saa vehkeen näyttää hyvältä. Merkkeinä Björneborg, calvinklein, gant, hugoboss,diesel. Näistä innostuu niin tytöt kuin pojatkin. ;)


    • JJJJSSSS88

      Brief-mallisia siitä syystä jos joudun menemään paikkaan missä joutuu vähentämään vaatteita kuten uimahlalli. Muuten stringejä ja boksereita käytän jos tapailen mukavaa naista. Stringeistä ja briefeistä eivät naiset perusta.

    • Kinikin stringit ja tangat meikäläisellä käytössä. Laadukkaita ja edullisia.

    • Mies 42

      Lyhyet kalsarit ne olla pitää! Boxereita en suostu laittamaan jalkaan, en kyllä stringejäkään. :D
      Pojalle taas pitää olla boxerit, ei kelpaa lyhyet.

    • Heteromies 35-v

      Calvin Kleinin perus briefit sekä Unicon, Armanin ja Nils Bohnerin stringit. Ja viis veisaan mitä naiset tykkää!

    • Söpöpoju

      Mä käytä. Stringejä melkein joka päivä. Miesten sekä naisten malleja, kiihottavat sopivasti

    • ObviouslyMies

      Tällä hetkellä tulee käytettyä aikalailla pelkästään Obviouslyn boksereita ja brieffejä. Nuo kun laittoi eka kertaa jalkaan, niin ei ole tarvinut muita enää kaapista etsiä. Täältä löytyy Suomestakin ja ilman postikuluja http://www.lumingerie.fi/obviously

    • cK_boxer_brief

      Ylivoimaisesti paras on Kalvin Cleinin alkuperäinen Boxer Brief, sellaisena kuin se 1992 tuli myyntiin ja samalla mullisti miesten alusvaatemuodin. Pappamaiset lyhyet alushousut (ns. brieffit) menivät tuolloin jo pois muodista.
      Niitä saa edelleenkin cK:lta:
      http://fi.calvinklein.com/store/en/men-trunks/boxer-brief-0000u6412a001
      Muissa bokserimalleissa on aina jotain vikaa. Valtaosassa on liian lyhyet lahkeet (ns. trunkseja tai hipstereitä, jotka ovat liian teinimäisiä ja pahimmillaan myös lähestyvät liikaa pappamallia). Lopuissa malleissa joissa lahje ulottuu reiden puoliväliin, ei ole käytännöllistä sepalusta, kuten alkuperäisessä cK:n trikoobokserissa.

      • Borgin_luksushousua

        Björn Borg on myös alkanut uudelleen valmistaa ensimmäistä, 80-luvun lopulla jo myyntiin tullutta trikoobokserimalliaan. Laadukasta ja pehmeää 100% pima-puuvillaa.
        Tuossa lehdistötiedote:
        http://press.bjornborg.com/?p=3103


      • Pappamalli

        Liian pitkät lahkeet, kuin pyöräilyshortsit! Itse käytän enimmäkseen Sloggin tangoja (poissa muodista, tiedän), mutta toisinaan myös lyhytlahkeisia boksereita, joista CK:lla kyllä on parhaat mallit.


      • Trunk_on_pappamalli

        Pyöräilyshotsit ja black horsen bermudat ovat liian pitkälahkeisia, lahje polven yläosaan asti, ja näyttävät surkealta varsinkin hoikkareitisillä miehillä. Bodarikuvissa ne eivät ole yhtä pahoja, mutta kun housut vetäisee jalkaansa, näky on karmea.

        CK:n "trunk" malli on jo liiankin lyhytlahkeinen/lahkeeton. Ei poikkea leikkaukseltaan oikeastaan ollenkaan alkuperäisistä, 1935 myyntiin tulleista miesten alushousuista eli brieffeistä. Ihan liian pappamainen ja mennyt jo ajat sitten pois muodista. Esim. stockalla ei ck:lta muuta myydäkään kuin pelkkää trunk-pappamallia, mutta kampin ck-myymälästä löytyy jo nuorekkaampiakin alushousuja.

        CK:n Modern Essentials boxer brief -mallisena on hyvännäköinen, nuorekas ja juuri sopiva, lahje ei ole liian pitkä eikä toisaalta liian lyhytkään.


      • tässä_pitkälahkeinen

    • Triuffi

      Stringit kesällä ja talvella, talvella sukkahousut tai ohuet legginsit stringien kanssa, riippuvat kulkuset pysyy paremmin kurissa ja kuivana tiukahkoissa stringeissä.
      Naisten Triumph stringit parhaimmat mitä olen jalkaani laittanut, ei pitsiä vaan joustavaa kiiltävää kangasta.

    • Tuomaskinhalveksuu

      Sopivat kalsarit. Tuskin haluat tietää muuta. Paitsi ulkomaankielellä.

    • iloved

      Vaimo käyttää niitä.

    • opetapedofiilia

      Annoin anteeksi pyytämättä.

    • norlynmän

      mies, yli 50v ja stringit kesällä, viileämmällä kelillä sukkikset.

      • goodmans

        Samat täällä, mies 60.


    • jflksjfdkljfklsjd

      Pässinpökkimät pitkät vaaleansiniset alushousukuvioidut blackhorset. Alkavat kyllä olla tiensä päässä kovien pierujen hapattamina...

    • Zegna

      Parhaat alushousut ovat Ermenegildo Zegnan micromodal bokserit.
      Niitä myydään mm. keskustan stockalla pari euroa edullisemmin kuin zegnan omassa verkkokaupassa.

    • M24vee

      Mä käytän lähinnä boxereita, naisten mallia tosin. Mukavat jalassa, kun on ihonmyötäiset :)

    • MMM41CK

      Seuratoveri sanoi Sokos-tavaratalojen tilaavan miesten stringejä. Mikäli kyselyjä tulee vielä. Palautetta vain Sokokseen netin kautta. Maalishuhtikuussa on tulossa.

      Calvin Kleinin stringit. M41

    • heterotapsa

      stringit aina. emporio armani tai bruno banani. mies 47.

    • miestykkää

      kaikki naisten alushout on huviä parempia kuin miesten alushousut

    • Muttumake

      jostain keskustelusta bongasin pari kuukautta sitten viestin jossa kerrottiin haloselta ja sokokselta löytyvän miesten stringit. emporio armanin stringit mukavat ja hienot. vaikea löytää liikkeestä koska muiden mallien joukossa huomaamaton pakkaus.

    • Mies73

      Stringit o on ollut jo pitkään käytössä. Calvin Klein on laatu merkki. Muutamat Armanit löytyy ei vaan niin istuvia. Kukaan ei ole mulle sanonut näistä puolesta eikä vastaan. Mukavampia stringit on käyttää kun "tavalliset"alkkarit. Eikä hieosta niin paljon näin helteillä

    • miesbikineissä

      mies olen ja kaikki naisten alushousut käy mut ei tringit kaikki muut käy eniten pidän bikini housuista ja uimapuvuista

    • Poika16v

      Tykkään Björn borgin tiukoista urheiluboksereista niitä onkin jo kertynyt kaappiin iso pino ne on siitä hyvät kun tuntuvat kuivilta päällä vaikka hikoilisi muuten urheilussa

    • Mies39jarisat

      Itsellä 5 stringit, 5 briefit ja 4 tiukat bokserit. Merkkeinä mm. Calvin Klein, Ergowear ja Doreanse. Ergowearin muotoiltuihin olen erityisen ihastunut. Emporio Armaneista olen luopunut, niissä kun ei ollut mitään tilaa vehkeille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe