mitä minun pitäisi tehdä avioliittoni hajoaa tätä menoa.olen yksin ja surullinen vaikka elän liitossa.miehelleni on kaverit tärkeempiä kun perhe.meillä on 2lasta.en ymmärrä mikä voi olla perhettä parempaa.käydään reissuilla kaverin kans ja sen tyttökaveri on mukana..mut minä en.minulla on työ että joudun vällillä olemaan töissä myös viikonloppunakin niin .reissut tapahtuvat juuri sillon.onko heillä kolmen kivaa vai mitä tämä on.miehetkin ottakaa kantaa.apua kaipaava
surullinen
2
741
Vastaukset
- mä vaan
puhu miehesi kanssa ja sano että teidän pitäisi viettää aikaa toisienne kanssa ja hänenkin pitää ottaa sut mukaan aina kun pääset tai edessä on ero...sano sille että sinunkin on päästävä tuulettuun ja jätä sitten vaika mies lasten kanssa ja lähde itse ulos kaverisi kanssa...viettääkö mies edes aikaa paljon lasten kanssa vai sinäkö olet enemmän heidän kans?
- kaisa
Meillä on mies tälläkin hetkellä ns. töissä/palaverissa paikallisessa ravintolassa.
Usein menevät "jätkäporukalla" vaikka kalaan ja kuinka ollakaan ei tätä vaimoa ole edes pyydetty mukaan, mutta kun se tai ne kaverin vaimokkeet on mukana ja on niin hauskaa ollut ku ne teki sitä tai tätä. Onko tuttua?
Tähän olen keksinyt ainoastaan keinon, että itteänsä niskasta kiinni ja omat arvot kunniaan.
Faija sanoo aina että tee välillä jotain mitä ite haluat. Nykyään teenkin ( tosin muksujen kanssa.)
En aina kerro mitä on ollut, "oli vaan iha kivaa, mennään likkojen kaa ottaa uusiks joku viikonloppu", vaikka oltais oltu kattoo leffaa.
Tai sit sanon että mee sä johonki jätkien kaa ( ilmeeni on tosi iloinen kun tän sanon ), muutaman kerran ukko vastannu, että onko sulla jotain mielessä, hän taitaa olla väsyny eikä lähe.
Ite en paljoa käy kapakoissa, muksujen kanssa sukuloimassa ym. reissuissa kylläkin. Se on mulle tärkeää, sillä muksut ei oo pieniä ku kerran, ehkä mieheni on tajunnu sen ku muksut on sen ikäsiä että sanoo: Lähe sä faija vaa kalaan ja anna meiän olla rauhassa.
keksit kyllä keinos saada ukkos miettimään kavereiden ja sun erot. Jos ei tajuu ni voi olla vielä valitettavasti aikas kakara.
Ja mitä turhaa sä hoidat vielä isompaa kakaraa pikkumuksujen kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768