surullinen

sii

mitä minun pitäisi tehdä avioliittoni hajoaa tätä menoa.olen yksin ja surullinen vaikka elän liitossa.miehelleni on kaverit tärkeempiä kun perhe.meillä on 2lasta.en ymmärrä mikä voi olla perhettä parempaa.käydään reissuilla kaverin kans ja sen tyttökaveri on mukana..mut minä en.minulla on työ että joudun vällillä olemaan töissä myös viikonloppunakin niin .reissut tapahtuvat juuri sillon.onko heillä kolmen kivaa vai mitä tämä on.miehetkin ottakaa kantaa.apua kaipaava

2

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

puhu miehesi kanssa ja sano että teidän pitäisi viettää aikaa toisienne kanssa ja hänenkin pitää ottaa sut mukaan aina kun pääset tai edessä on ero...sano sille että sinunkin on päästävä tuulettuun ja jätä sitten vaika mies lasten kanssa ja lähde itse ulos kaverisi kanssa...viettääkö mies edes aikaa paljon lasten kanssa vai sinäkö olet enemmän heidän kans?

• kaisa

Meillä on mies tälläkin hetkellä ns. töissä/palaverissa paikallisessa ravintolassa.
      Usein menevät "jätkäporukalla" vaikka kalaan ja kuinka ollakaan ei tätä vaimoa ole edes pyydetty mukaan, mutta kun se tai ne kaverin vaimokkeet on mukana ja on niin hauskaa ollut ku ne teki sitä tai tätä. Onko tuttua?
      Tähän olen keksinyt ainoastaan keinon, että itteänsä niskasta kiinni ja omat arvot kunniaan.
      Faija sanoo aina että tee välillä jotain mitä ite haluat. Nykyään teenkin ( tosin muksujen kanssa.)
      En aina kerro mitä on ollut, "oli vaan iha kivaa, mennään likkojen kaa ottaa uusiks joku viikonloppu", vaikka oltais oltu kattoo leffaa.
      Tai sit sanon että mee sä johonki jätkien kaa ( ilmeeni on tosi iloinen kun tän sanon ), muutaman kerran ukko vastannu, että onko sulla jotain mielessä, hän taitaa olla väsyny eikä lähe.
      Ite en paljoa käy kapakoissa, muksujen kanssa sukuloimassa ym. reissuissa kylläkin. Se on mulle tärkeää, sillä muksut ei oo pieniä ku kerran, ehkä mieheni on tajunnu sen ku muksut on sen ikäsiä että sanoo: Lähe sä faija vaa kalaan ja anna meiän olla rauhassa.
      keksit kyllä keinos saada ukkos miettimään kavereiden ja sun erot. Jos ei tajuu ni voi olla vielä valitettavasti aikas kakara.
      Ja mitä turhaa sä hoidat vielä isompaa kakaraa pikkumuksujen kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe