Strassin kiinnitys kynteen?

Maija maitoparta

Osaisiko joku vinkata, millä strassin saa pysymään hyvin kynnellä niin ettei sitä lakata tai geelillä käsitellä enää kiven kiinnityksen jälkeen ? Olen huomannut, että kauniisti kimaltelevat esim. Kristallit muuttuvat elottomiksi "kalan silmiksi" kun siihen päälle laitta kestävyyttä lisäävän lakan tai geelin... Kiitokset etukäteen asiallisista vastauksista :)

13

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalaisjärki hoi

      no vittu liimalla. mut kyl laadukas geelilakka tulee niin kiiltäväks et ei mee sameaksi. myös riippuu paljon strassin laadusta swarowsky säuhkyy geelilakan altakin.

      • maija maitoparta

        kiitos "maalaisjärjelle" vastauksesta :) tuo liima voisi olla hyvä, nimittäin eipä välky swrowskytkään :D kun siihen päälle laittaa geelilakan ja ihan sama kuinka laadukkaan...kokeiltu kyllä on.
        Ei mene sameaksi, mutta se kaunis välke loppuu... katoppas vaikka silmälaseilla jos et ole huomannut ;)


      • Kynsikoristelija.ammatti
        maija maitoparta kirjoitti:

        kiitos "maalaisjärjelle" vastauksesta :) tuo liima voisi olla hyvä, nimittäin eipä välky swrowskytkään :D kun siihen päälle laittaa geelilakan ja ihan sama kuinka laadukkaan...kokeiltu kyllä on.
        Ei mene sameaksi, mutta se kaunis välke loppuu... katoppas vaikka silmälaseilla jos et ole huomannut ;)

        Laitan warowskit rakennegeelillä, uuniin 10sek ja gloss päälle. Kyä välkkyy säihkyy ja pysyy tappii asti!!!!


      • Ps.
        Kynsikoristelija.ammatti kirjoitti:

        Laitan warowskit rakennegeelillä, uuniin 10sek ja gloss päälle. Kyä välkkyy säihkyy ja pysyy tappii asti!!!!

        Eikä muutu kalansilmäks. Muuttuu sillo jos uittamalla uitan kynnen glossissa. Alkuvaiheessa ammattia kaikkee piti kokeillä :D


    • maalaisjärki hoi

      no mulla ainakin toimii. ei sitä liimaa siihen päälle meinaan laiteta!! hitto ku kaik pitää rautalangast vääntää.

    • Yue

      Oon huomannu just saman, että kun strassin päälle laittaa päällyslakan se saattaa samentua. Itse oon tullut siihen tulokseen, että se riippuu strasseista. Ostin ebaysta hyrrällisen erivärisiä strasseja ja ne sumentuvat, kun niiden päälle laittaa päällyslakan. Erään kynsikaupan tilauksen mukana taas sain kaupanpäällisiksi pienen pussin strasseja, jotka säihkyvät kauniisti lakan altakin. Että ehkä sun pitäisi kokeilla ostaa uusia strasseja joltain toiselta merkiltä ja katsoa toimiiko niiden kanssa paremmin. Jos ei auta, niin ehkä vika on päällyslakassa/geelissä.

    • Erim

      aito swarosky ei himmene.

    • maija maitoparta

      Kiitokset kaikille vastauksista... :) Hei sinä "maalaisjärki hoi" MIKSI viitsit edes vastata kun noin näyttää nyppivän nämä tyhmien ihmisten kysymykset? Harmittaa tosi paljon nuo ylimieliset vastauksesi, kun koetan itse täällä mukavassa hengessä kysellä.... Ei kysyvä tieltä eksy ;)

    • maalaisjärki hoi

      No kun sanotaan että laita liimalla ni eihän tulluu mieleen et kyseinen kyselijä laittaa sitä liimaa strassin päälle!!? onhan se nyt tyhmää. jos liimaat paperia kiinni toiseen ni eikös siinäkin liima laiteta kiinnitettavien kohteiden väliin eikä siis päälle. perustyhmyyttä, se mua nyppii.

      • 5+12

        Ota herneenpalko pois nenästä, ylimääräiset tavarat PRC:stä ja lue viestiketju uudelleen. Täällä ei kukaan muu puhu liiman laittamisesta strassin päälle kuin sä itse.
        Kohta sä varmaan rupeat syyttämään aloittajaa papereitten väärin liimaamisesta...


    • tiedoks sulle vaan!

      no jos liimalla laitettu strassi muka sumenee ni jotain on menny väärään paikkaan. ja mä kyl pidän palot nenäs jos mielin ja vittuilen niin et kaikki ärsyynnytte niin maan perusteellisesti. jos mua huvittaa.

      • 9+16

        Sori älypää, mutta valitettavasti mua ei ärsytä yhtään, lähinnä huvittaa, että joku haluaa esitellä omaa tyhmyyttään. Ja moneen kertaan varmuuden vuoksi, ettei jää älykkyyden määrä epäselväksi. Eniten huvittaa just se, että sä sisälukutaidottomuuttasi kiehut kiukusta liiman laittamisesta strassien päälle, minkä asian olet kehittänyt ihan omassa pienessä päässäsi.
        Luin uudelleen koko viestiketjun, eikä kukaan ole edelleenkään laittanut liimaa strassin päälle, vain sinä olet puhunut liiman strassin päälle laittamisesta.


    • Maija Maitoparta

      Juu, kyllä tällä "Maalaisjärki Hoilla" on nyt sumentunut koko keskustelu, ettei ois nyt omaan silmään sitä liimaa mennyt...? En tosiaankaan ole sanallakaan mistään liimoista maininnut.... sori, taisin kyllä kiittää tätä "maaaalaisjärkeä" vinkistä, kun hän itse kehoitti vitun säestämänä kokeilemaan sitä liimaa...
      Nyt sun "maalaisjärki" kannattaa jättää tää keskustelu tähän, pärjätään täällä ihan ilman sinuakin, kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe