Lihavahko

nätti?

Olen 165cm ja 74 kiloinen ja mielestäni lihava. Miksi miehet kehuvat hyvännäköiseksi näin läskiä? Alasti eivät onneksi ole nähneet jolloin se totuus paljastuisi :(

20

322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuno ja uunompi

      Koska he haluavat panna sinua toope.

    • 12+7

      Haluavat panna tai olla muuten vaan mukavia. Harvoin se on ihmisen intresseissä kertoa negatiivisia totuuksia muista ihmisistä. Koska viimeksi muistutit naapuria, että tämä haisee hieltä tai kerroit kaupan myyjälle, että sen tukka näyttää ihan hirveältä?

      • i hate liars

        Niin kukaanhan ei ikinä tarkoita sitä, mitä sanoo? Inhoan valehtelevia matelijoita, joita niin suuri osa miehistä näyttää olevan.


    • Aikuinen Nainen.,---

      Tuskimpa miehet sinun mittojasi tietävät vaan antavat palautetta siitä, miltä näytät. Itse olen saman mittainen ja pari kiloa keveämpi ja saan usein kuulla kuinka kurvikas tai hyvännäköinen vartalo minulla on. Mikäs siinä,en sano vastaan. Se on vain joidenkin käsitys ja mielipide.

      Pidän itse omaa vartaloani aivan tavallisena enkä ole niitä naisia,jotka muutaman imartelun jälkeen ovat vetelänä. Kaikki kehut olen saanut ihan asiallisissa yhteyksissä

      Ei ne mitat ratkaise vaan kokonaisuus.

    • ehdotuksia....

      Sinulla on nätti naama ja kilot eivät ole kaikki keskittyneet navan seudulle? Vai onko? Osaat pukeutua imartelevasti?

      • Aloittaj.

        No naama on se parempi osa minussa tai sitä siis on yleensä kehuttu.Vartalo taas sellainen tasapaksu vähemmän imarteleva. Kilot kertyy minullla yleensä aika tasaisesti joka paikkaan ja varsinkin naamassani se vähäinenki ylipaino on aina näkynyt ensimmäisenä.


    • lnkasdklnasdlnk

      Tämän ketjun vastaajat ylhäältä alas: mies, mies, nainen, nainen. Ja kohta tulee lisää naisia ja aloittajalle jää käteen lähinnä naisten mielipiteet ja ajatukset. Se alkoikin jo sillä, että ap vastasi ainoana naisen kirjoittamaan kommenttiin.

      Uusi slogan: Ihannenainen-palsta - naisten välistä keskustelua siitä kuinka he itse ovat.

      • näinhän se menee

        Ainiin, unohdin. Tietenkin ainoa syy miksi mies voi kehua naisen ulkonäköä on se että mies haluaa panna. Eihän kukaan ikinä muuten kehu. Eivätkä miehet ikinä kehuessaan tarkoita sitä mitä sanovat. Eli naiset, ei kannata ottaa ikinä tosissaan mitä teistä sanotaan: miehet haluavat vain panna. Älkää siis ikinä ottako tosissanne niitä valheita, mitä miehet teistä livenä sanovat, koska kehujen motiivi on ainoastaan se, että pääsevät sänkyyn kanssanne.

        Mutta tässä ristiriita: eihän kukaan nyt läskiä halua panna. Paitsi ehkä joku todella epätoivoinen puutteessa ja kolmen promillen humalassa oleva, joita aloittajaa kehuneet miehet ovat todennäköisesti olleet.


      • Ootkotosissas??

        Luuletko sitten ihan tosissasi, että joku mies lukee näitä, saatikka vaivautuisi vastaamaan, hah!


      • 288cnbhk

        Pääasiahan on, että lihava nainen tietää, ettei mitään tälle osoitettua kehua ole sanottu tosissaan. Erilaisia mielipiteitähän ei voi olla ja toista mieltä olevat valehtelevat.

        Miten sinäkin 130-kiloinen lihapulla viitsit itkeä tuota samaa asiaa päivästä toiseen? Jotenkin noloa..

        Parempi slogan olisi: Ihannenainen-palsta - lihavat miehet haukkumassa tasoisiaan naisia.


      • lol :D
        288cnbhk kirjoitti:

        Pääasiahan on, että lihava nainen tietää, ettei mitään tälle osoitettua kehua ole sanottu tosissaan. Erilaisia mielipiteitähän ei voi olla ja toista mieltä olevat valehtelevat.

        Miten sinäkin 130-kiloinen lihapulla viitsit itkeä tuota samaa asiaa päivästä toiseen? Jotenkin noloa..

        Parempi slogan olisi: Ihannenainen-palsta - lihavat miehet haukkumassa tasoisiaan naisia.

        Pakkomielle much?


      • 080kjhkhk
        lol :D kirjoitti:

        Pakkomielle much?

        Pakkomielle mistä? Tuosta yhdestä läskistä urvelosta (eli sinusta), joka ei osaa argumentoida? Vähän on. En tosin ole ainoa.


      • ????
        080kjhkhk kirjoitti:

        Pakkomielle mistä? Tuosta yhdestä läskistä urvelosta (eli sinusta), joka ei osaa argumentoida? Vähän on. En tosin ole ainoa.

        "En tosin ole ainoa."

        Oletko te leguaani?


      • +09sdfdfg
        ???? kirjoitti:

        "En tosin ole ainoa."

        Oletko te leguaani?

        Mitä ihmettä selität, läski? Olen nähnyt monen tyypin jankuttavan tuon yhden lihapullan kanssa. Entäs sitten?


      • lömxcvklvxcnkl
        +09sdfdfg kirjoitti:

        Mitä ihmettä selität, läski? Olen nähnyt monen tyypin jankuttavan tuon yhden lihapullan kanssa. Entäs sitten?

        *Näet näkyjä*

        Are you a wizard?


    • Kirjaudu sisään tai

      Muutama kilo ylipainoa---> moni mies tykkää että se on seksikästä

    • Anonyymi

      Minä tykkään hieman isommista.

    • Anonyymi

      Ei 165/74 ole omasta mielestäni lihava, vaan ehkä rehevä. Näkymä kyllä riippuu siitä, missä kilot ovat. Nykyinen naisystäväni on suunnilleen samoissa mitoissa, en ole kysynyt tarkempia lukemia.

      • Anonyymi

        Täällä162/83 lihasmassaa löytyy, en koe lihavaksi. Jos on pelkkää höttöä niin se on sitten eriasia.


    • Anonyymi

      Toiset tykkää junk in the truck, mielipidekysymys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe