Maalais- vai kaupunkilaiskumppani?

Kaupunkilaishiiri

Kumpia ollut sinulla enemmän?
Kumpi parempi?
Millainen on vastakkaista sukupuolta oleva kaupunkilainen? Maalainen?
Miten ne eroavat toisistaan?

13

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle on sopinut parhaiten sellainen, joka on vähän molempia, eli asunut sekä että, kuten itsekin.
      Parempi musta, että ei ole asunut koko ikäänsä samassa paikassa, on kokemusta vähän erilaisista elinympäristöistä ja miten ihmiset käyttäytyy niissä ympäristöissä.
      Jos karrikoidaan, ja ajatellaan vaikka mun kumppanin kavereita niin kaupunkilaismies on sellainen, joka tulee maalle loska-aikaan kesäisissä pikkukengissä, ohuessa takissa, ilman pipoa ja hanskoja, ajaen auton talon eteen ja juosten äkkiä autosta sisälle. Ei kokemusta halonhakkuusta, lapiohommista, auton laitosta, puun kaadosta.. Jutut on myös erilaisia. Esim. ilmat ei kiinnosta, harraste-liikunta tapahtuu rakennetuissa sisä- tai ulkotiloissa. Rakennusten kunnnossapito ei kuulu kiinnostuksen kohteisiin, saati harrastuksiin.

Täysverinen maalaismies (ei koskaan asunut kaupungissa) ei ole tottunut puhumaan hillityllä äänellä, olemaan häiritsemättä naapureita, tuntee kaikki naapurit ja on niiden kanssa jutuissa (jos ei ole riidoissa), ei ole kiinnostunut kaupunkikulttuurista, kaupunkilaisten juhlista, tyyliin vappu, ei käytä lyhyitä kalsareita talvella :D Mitä vielä.. Onhan niitä eroja..

Nää nyt oli siis kärjistyksiä.. :D

• nainen vinkkaa ;)

Miestä tai koiraa ei saisi sulkea ahtaaseen kerrostaloyksiöön. Eläinrääkkäystä. Kyllä mies kärsii kaupunkiolosuhteissa, kun ei saa olla Mies. Etenkin jos on työtön.
        Työssä käyvän miehen nukkumispaikkana vielä menettelee.

• nainen vinkkaa ;) kirjoitti:

Miestä tai koiraa ei saisi sulkea ahtaaseen kerrostaloyksiöön. Eläinrääkkäystä. Kyllä mies kärsii kaupunkiolosuhteissa, kun ei saa olla Mies. Etenkin jos on työtön.
        Työssä käyvän miehen nukkumispaikkana vielä menettelee.

Heh :D

Vähän samaa kokemusta.. Muistan kun asuttiin kerrostalossa ja miehen piti mennä kellarikomeroon jotain veistelemään.. Vähän sitä kieroon katottiin, että mitä se siellä illat naputtaa.. Monet miehet ei jotenkaan "mahdu" siihen pieneen tilaan.

• Hähä:D
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Heh :D

Vähän samaa kokemusta.. Muistan kun asuttiin kerrostalossa ja miehen piti mennä kellarikomeroon jotain veistelemään.. Vähän sitä kieroon katottiin, että mitä se siellä illat naputtaa.. Monet miehet ei jotenkaan "mahdu" siihen pieneen tilaan.

Näin miehenä on tärkeää myös oman käden oikeus: miehen pitää päästä kusemaan oman pihan laitaan, jos kusihätä pihalla yllättää. Naapurit ei saa liian lähellä ja kytiksellä.

• Hähä:D kirjoitti:

Näin miehenä on tärkeää myös oman käden oikeus: miehen pitää päästä kusemaan oman pihan laitaan, jos kusihätä pihalla yllättää. Naapurit ei saa liian lähellä ja kytiksellä.

Oon kuullut muuten joo, että tuo on tärkeää :'D

• omatupaomalupa
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Oon kuullut muuten joo, että tuo on tärkeää :'D

Reviirin merkkausta: nää on mun maita, mää kusen tähän prkele!!!11

• Kumpia ollut sinulla enemmän? - Ihan kun niitä olis hirveesti edes ollut, mutta sanon landeja nekin vähä.
      Kumpi parempi? - En tiiä, nykyinen on paras. Se riittää mulle tiedoksi.
      Millainen on vastakkaista sukupuolta oleva kaupunkilainen? Maalainen? - No persooniahan he ovat jokainen, miten minä voisin jonkun asuinpaikan mukaan laatikoida mimmonen on kaupunkilainen tai landelainen. On semmonen kun on.
      Miten ne eroavat toisistaan? - No miten nyt persoonat toisistaan voi erota. Ja tietysti asuinalue ja piiri on erilaista. Jo ihan maisemallisestikin.

• landelleasuun

Vastaan edelleen, että hyvä olisi jos molemmista asumismuodoista kokemusta.

• Kumpia ollut sinulla enemmän? Kaupunkilaisia

Kumpi parempi? Maalaisista ei ole kokemusta kuin kavereiden ja sukulaisten kautta.

Millainen on vastakkaista sukupuolta oleva kaupunkilainen? Yksilöllisyyttä korostavia.

Maalainen? Tuntemani maalaiset ovat perhe- ja yhteisökeskeisiä. Ovat halunneet lapsia, sekä suku ja yhteisö on tärkeä.

Miten ne eroavat toisistaan? Juuri kuvailemallani tavalla.

• S Etämies

ulkomaalainen tietystikin!!!11!!!
        Kun on pokanut ThaiMAALAISEN-----on Suomiäämän kanssa jo impotentti ja persaukinen puumanruokaa

• Jämpti on näin

Kaupunkilaisia. Maalaistolloja ei suvaita.

• Ex on maalainen kaupungissa. Voi kuitenkin olla että ex-status johtuu muustakin kuin maalaisuudesta. Joskus kun oikein vitutti parisuhteelliset asiat, keksin parjata hänen sukulaisiaan maalaistolloiksi, joiden parissa tulee just tollaseks. En häntä itseään siis. *sädekehä pään päällä*

• niin?

Sinähän olet kertonut olleesi maalta kotoisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1376
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      870
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      782
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      718
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    Aihe