Ylä- j alaluomileikkaus laserilla

minttu49

Olen suunnitellut ylä- ja alaluomien leikkausta ja mieluiten laserilla koska niin ilmeisesti paraneminen on nopeampaa. Laserilla voidaan myös alaluomileikkaus tehdä sisäkautta ilman että mitään jälkiä jää. Katsoin netistä lääkäriklinikka Clinic estetic jossa työskentelee plastiikkakirurgi Heikki Penttilä. Luin häntä koskevia arviointeja ja eivät olleet oikein hyviä Onko joku joka on käynyt hänen luomileikkauksessaan? Hinta olisi ilmeisesti hiukan edullisempi kuin esim. Silmäsairaalassa Kaivokadulla jossa ylä- ja alaluomileikkaus laserilla maksaa 2900 e.

17

1137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alaluomet

Oikeastaan sisäkautta voidaan tehdä millä menetelmällä vaan, veitsi vanhin, sitten laser, nykysin kuitenkin enemmän RF, koska ei sädettä (ei tarvitse suojata silmää) ja tekee vähintään saman kuin laser. Toki sisäkautta tehty toimenpide korjaa vaan tiettyjä asioita ja aluomen suhteen voi joutua tekemään monia muita toimenpiteitä...

• minttu49

Siis mikä RF ?

• Pelkästään yläluomet
        minttu49 kirjoitti:

Siis mikä RF ?

RF:llä tarkoitetaan radiotaajuusveistä. "Veitsi" on periaatteessa vain ohut jäykkä lanka joka leikkaa kudoksia radiotaajuudella toimivalla sähkövirralla. Kudoksia leikattaessa RF-veitsi sulkee koko ajan leikatessaan verisuonia kuten laserikin joten vältytään mustelmilta.

Olen käynyt yläluomileikkauksessa jossa käytettiin RF-veistä. Mustelmia ei tullut lainkaan ja silmät parani nopeasti.

• suojaus
        Pelkästään yläluomet kirjoitti:

RF:llä tarkoitetaan radiotaajuusveistä. "Veitsi" on periaatteessa vain ohut jäykkä lanka joka leikkaa kudoksia radiotaajuudella toimivalla sähkövirralla. Kudoksia leikattaessa RF-veitsi sulkee koko ajan leikatessaan verisuonia kuten laserikin joten vältytään mustelmilta.

Olen käynyt yläluomileikkauksessa jossa käytettiin RF-veistä. Mustelmia ei tullut lainkaan ja silmät parani nopeasti.

Eikös se ole säde joka leikkaa ainakin laserissa. Pitääkö silmiä jotenkin suojata säteeltä? tai varmaan pitää, mutta miten sen voi tehdä silmäluomileikkauksessa?

• RF vs laser

Laserissa on säde, jolta silmät pitää suojata. RF energia rajoittuu leikkauskärkeen ja silmän suojausta ei tarvita. RF siis turvallisempi ja hallitumpi.

• sssss

Silmän suojauksesta ei tarvitse tehdä numeroa. Se ei ole juttu eikä mikään. Puudutetippa silmään ja päälle pieni suojakilpi. Ei ole monimutkaista tai pelottavaa.

• Voi miettiä itse
        sssss kirjoitti:

Silmän suojauksesta ei tarvitse tehdä numeroa. Se ei ole juttu eikä mikään. Puudutetippa silmään ja päälle pieni suojakilpi. Ei ole monimutkaista tai pelottavaa.

Ei tietenkään, mutta RF-veitsellä leikatessa ei tarvitse koskea itse silmiin lainkaan. Ainahan on olemassa pieni riski että suojakupin laittamisessa tapahtuu jokin vahinko vaikka ei olisikaan piilolinssiä kummempi toimenpide.

• pian 50v

Tuossa iässä kannattaa leikata jo kasvojenkohotus ja samalla luomet niin tulee halvemmalla koko paketti..Itse menen selliaseen toimenpiteeseen..

• Ei vielä

Ehkä, mutta itse katsoin 900 euron yläluomileikkauksen tärkeämmäksi kuin useamman tonnin maksavan kasvojenkohotuksen. Säästelen vielä joitakin vuosia rahaa kohotusleikkaukseen, vielä sille ei ole tarvetta vaikka ikää onkin rippikouluiän verran enemmän.

• Missäleikkaus

900 e yläluomileikkauksesta kuulostaa kummallisen halvalle, itse maksoin 1500 e...

• Ei vielä

Sama sairaala (KL-sairaala) näyttää ilmoittavan hinnastossaan yläluomileikkauksen hinnaksi 980 € - 1230 €. Oma leikkaukseni on tehty joitakin vuosia sitten jolloin hinta oli 890 € ja siihen hintaan poistettiin yläluomista myös liikakasvuna tulleet rasvapatit. Leikkauksen teki plastiikkakirurgi (AS) ja tulos oli hyvä.

• 900e

Kyllä 900 eurolla saa monessa paikkaan yläluomileikkauksen, tosin laajempi plastiikkakirurgin tekemä on tosta 1500 eurosta ylöspäin.

• Aino

Minulta leikattiin perinteisiesti ylä ja alaluomet, mustelmia erittäin vähän. Naapurin frouvalletehtiin laserilla yläluomioperaatio ja mustempia silmiä en ole koskaan nähnyt. Ei liikkunut kotoapariin viikkoon mihinkään. Että yksilööllistä sekin. :)

• kuoppasilmä

Alaluomien leikkaus laserilla aiheutti pysyvät, pääkallomaiset kuopat silmien alle. Leikkaus tehtiin Helsingissä. Lääkärit ei näemmä suostu itse kertomaan ennen leikkausta todellisia riskejä kysyttäessä, vaikka lain mukaan se on heidän velvollisuus?

Plastiikkakirurgeilla taitaa mennä rahanahneus etiikan edelle. Kannattaa todella tarkkaan tutustua muiden ihmsiten kokemuksiin etukäteen, koska lääkäreillä ei ole mitään vastuuta sanomisistaan.

• vbnm,.

Pullottavia alaluomia leikatessa ei pitäisi poistaa rasvaa, vaan laittaa se takaisin paikalle, josta se on lähtenyt liikkumaan pois ikääntymmisen myötä. Rasvan poisto aiheuttaa juurikin kuopan silmän alle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe