Jos olisi pakko

Love site

Yrittää iskeä joku palstalta, ketä yrittäisit?

30

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deft.

      Isoa karvaista miestä.

    • Iaskin..väärin

      yybeetä. Helppo kohde koska elää aseksuaalissa kaveriliitossa. :-)

      • Mun mies vois olla aika eri mieltä, kaikesta tosta :)


      • Kanotttiteknologiat:
        yybee kirjoitti:

        Mun mies vois olla aika eri mieltä, kaikesta tosta :)

        .

        Yybee vois kyl hyvin jakaa kanoottitietämystään :)

        .


    • S Etämies

      nasuttis ja larza samas paketis.

      • S Etämies original

        Jassoo...imitattori ottaisi nuo kaksi--no kivoja teinityttöjähän he ovatkin kylläkin


        Itse en ottaisi ketään--niin ankara pakkoa ei Suomessa voi ollakaan

        MITÄ HEMMETTIÄ TEKISIN ALVARIINSA NETISSÄ LÄPPÄRIN PÄÄLLÄ NUOKKUVALLA ÄMMÄLLÄ????

        noh........voishan nuo tytöt korkata vain


    • En periaatteessa voi sanoa tähän mitään, koska sitten ihmiset alkaa luulemaan jotain ihmeellistä.

      Mut jos sanamuoto olis tosiaan "PAKKO ISKEÄ" niin mr-groove, bravo.bravi tai relaxed_eyes. Sori poijjaat, en osaa perustella.

      • Sellasta pakkolakia ei tosiaan ole, joten onnittelut nyt periaatteelisella tasolla ainakin osittain hyvästä miesmausta. Perusteluna varmaan kaikin puolinen miehekäs ihanuus? :->


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Sellasta pakkolakia ei tosiaan ole, joten onnittelut nyt periaatteelisella tasolla ainakin osittain hyvästä miesmausta. Perusteluna varmaan kaikin puolinen miehekäs ihanuus? :->

        No miehekäs ihanuus nimenomaan ;))


      • kanasutra kirjoitti:

        No miehekäs ihanuus nimenomaan ;))

        Oli tieto, tai ainakin valistunut arvaus :P


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Oli tieto, tai ainakin valistunut arvaus :P

        Khyyl kato jotku tietää nää jutut vaa ;D


      • varo narskua

        relaxed_eyes = naimisissa oleva narsisti


      • Uhrit ry..!1#%?+
        varo narskua kirjoitti:

        relaxed_eyes = naimisissa oleva narsisti

        .

        Mites se nyt menikään, NARSISTI ALISTAA NAISIA

        Har!

        .


      • S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        Khyyl kato jotku tietää nää jutut vaa ;D

        pöh bravis on mutaproomun jungmanni poju vainen

        --S Etämies Oikea meriMIES ja seljättyy joka nainen

        ei impisuttis vielä tiedä

        ken saapi neitsyyden viedä


      • S Etämies
        Uhrit ry..!1#%?+ kirjoitti:

        .

        Mites se nyt menikään, NARSISTI ALISTAA NAISIA

        Har!

        .

        PAH--rela on itse alistettu Aino-tohvelin alle ja raataa renkipoikana vaan
        vaikka on oma sukuviiri kartanon katolla


      • Luultavasti kylä näi
        S Etämies kirjoitti:

        PAH--rela on itse alistettu Aino-tohvelin alle ja raataa renkipoikana vaan
        vaikka on oma sukuviiri kartanon katolla

        .

        Saa passoottaa pehtoorina koko sukua eikä perintöä heru :(

        .


    • No timanttia

      tietenkin, vinkkinä muillekin "iskijöille"

      • timantteja

        Köyhät älköön vaivautko. Geniokin sai bemariini bensat letkuttamalla parkkipaikolla
        ja minulla on jo työssä käyviä miehia olhuoneessa pimeällä vuokralla
        ettei oma asumistuki mene. Maksan sentään veroja melkein puolet asumistuen summasta ja pimeä vuokrat meneväy bemarin osamaksuihin.


    • Ei semmosta pakkoa ole. Kerran on pakko kuolla, mutta ketään ei ole pakko koittaa iskeä. Vastaan siis en ketään.

      • S-etämies

        Iskit jo minut


      • S-etämies kirjoitti:

        Iskit jo minut

        Olet nähnyt unta. :)


      • voopotin kirjoitti:

        Olet nähnyt unta. :)

        Lisätään vielä, että pahaa unta. :)


      • S-etämies
        voopotin kirjoitti:

        Olet nähnyt unta. :)

        Yrität huijata palstalaisia ja syöttää pajunköyttä heille


      • S-etämies kirjoitti:

        Yrität huijata palstalaisia ja syöttää pajunköyttä heille

        Miksi mä niin tekisin? Mitä mä siitä hyötyisin? :)


      • Iaskin..väärin
        voopotin kirjoitti:

        Miksi mä niin tekisin? Mitä mä siitä hyötyisin? :)

        Kiinnität sillä huomion pois isyystestejäsi pakoilevasta hahmiksesta


      • Iaskin..väärin kirjoitti:

        Kiinnität sillä huomion pois isyystestejäsi pakoilevasta hahmiksesta

        Jaha, no hän ei liity mun elämään mitenkään. Harmi tavallaan tuottaa sulle pettymys. :)


      • S Etämis original
        voopotin kirjoitti:

        Olet nähnyt unta. :)

        Unessa imitattori aina elelee--on äämä rakastunut originaali Etämieheen ja luulee olevansa jok kirjailija mukamas BUHAHAA----hupakolla on lepakkoja kellotapulissa


    • Minähän en iske ketään, kun Kanasutrakin on ihan liian nuori mulle ;)

      • S Etämies

        Sakkolihat kande korkata sentään---ei tytönhupakosta naista tule, ellei panemaan opeteta


      • No voi HÖH! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe