Kolahtaisi kunnolla, ja alkaisi kipinöidä mukavan 55 v muusan kanssa. Luotaisiin antoisa hellä suhde jossa molemmilla oma tupa ja oma lupa, kävisimme vuoroin tapaamassa toisiamme miten voimme, siinä samalla voi hieroa hellästi tai napakasti niskan ja hartiat, ehkä muualtakin mikäli sattuu huvittamaan ja joda yhdessä kupilliset juhlamokkaa. Ehkä joskus voisi yöpyäkin toisen luona. Mahtaisko vielä onnistua ?
Voi kun vielä edes kerran ?
7
259
Vastaukset
- love is all we need
Totta kai voi onnistua! Onnea matkaan!
- 51n
Tosiaan, kun vielä edes kerran..
Olen alkanut kaipaamaan parisuhdetta oltuani noin vuoden itsekseni. - mies+-50
Mutta kumpikin asuu omissaan... ei arkipäivää enää suhteen pilaajaksi
60 olisi vähän turhan iäkäs, mutta sellaisen 50 miehen kun tapaisikin, jolla olisi hymy herkässä, huumorintajua rutkasti, älykkyyttä ylenmäärin ja sydämensivistystä vielä enemmän. Joka tykkäisi matkustella, käydä elokuvissa, syödä hyvin, kokkailla yhdessä, nauttisi keskusteluista ja tietysti monesta muustakin asiasta. Jolla ei olisi enää pieniä lapsia, mieluummin vaikka lapsenlapsia, mutta olisi edelleen työelämässä, jotta elämäntilanteet olisivat suunnilleen samanlaiset.
Eikä haluaisi saman katon alle, ei tarvitsisi vääntää raha-asioista tai siivouksesta. Voisi olla rakastunut, sitoutunut, onnellinen yhdessä ilman että joka päivä tarvitsee kuitenkaan tavata.
Saahan sitä toivoa vaan noinkohan tuollaista miestä enää kohdalle osuu :-(- Onnellisesti aviossa
Turhaan havittelette...
Kaikki hyvät ja mukavat varattuja!- taikahelmi13
Etpä itse ainakaan ole ollenkaan mukava, kun latistat mielialaa. Pahansuopa sen sijaan. Kasvahan ihmisenä vaikkapa sen kumppanisi kanssa! Sinulla on toivoa, kun tajuat tilasi, ihminen kehittyy koko elämänsä ajan.
- theman+-50
Varattujakin vapautuu... sehän tässä on niin mukavaa. Joka noidankehästä kerran pääsee, ei kaipaa samanlaista takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15949- 74819
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812