elikkäs löytyyköhän täältä suomesta jotain oppipaikkaa missä voisi opiskella erilaisten dawien käyttöä ja elektronisen musiikin (house,dubstep yms) tekemistä. kun itse noita videoita ja muita katsomalla ei opi oikeen mitään :)
missä opiskella elektronisen musiikin tekemistä suomessa?
6
2245
Vastaukset
- Ableton Live
No itse suosittelen ite opettelemaan silleen ite ainaki opin... Ja sit kattoo samal kaikkee wobble tutoriaalei sun muita... Elikkäs itse opit parhaiten pitää vaa olla sitkeä. Ja keskittyy
- random6
Olen vahvasti samaa mieltä niitä tutorialeja kattomalla sitä oppii :)
Mitä ohjelmaa muutes käytät? - qwertynen
juu en oo muistanukkaan tarkistaa että mitäs tänne on vastailtu :D
elikkäs käytän tällähetkellä fl studiota. - eräsvain
siis raaka fakta on se että voi oppia käyttämään ohjelmaa jne ,mutta sitten tulee se perinnöllinen asia että onko sävelkorvaa ,rytmitajua ja jonku sortin muusikon vikaa että biiseistä tulis kuunneltavia tai jopa hyviä ...eli onko kauhea opiskelu vaivan arvoista :) riippuen tietenkin ootko harkinnut ihan omaks ilokses biisejä vai julkasuun pistää .
- noinkinehkä
Nojaa. Konemusiikki ei ole iskelmämusiikkia nähnytkään, eli melodiat, biisit ja opitut kappaleiden rakenteet kannattaa unohtaa. Pitäisi oppia ne tietyt genren "konventiot", kuten vaikka mikä on Amen break, joka on yksi mustan musiikin sample, jota on käytetty ties missä hiphopista aina jungleen.
- aleksivuorilahti
etin samaa eli vaikka jotakin kurssia tai suomenkielistä ohjeistusta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873