missä opiskella elektronisen musiikin tekemistä suomessa?

qwertynen

elikkäs löytyyköhän täältä suomesta jotain oppipaikkaa missä voisi opiskella erilaisten dawien käyttöä ja elektronisen musiikin (house,dubstep yms) tekemistä. kun itse noita videoita ja muita katsomalla ei opi oikeen mitään :)

6

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ableton Live

      No itse suosittelen ite opettelemaan silleen ite ainaki opin... Ja sit kattoo samal kaikkee wobble tutoriaalei sun muita... Elikkäs itse opit parhaiten pitää vaa olla sitkeä. Ja keskittyy

    • random6

      Olen vahvasti samaa mieltä niitä tutorialeja kattomalla sitä oppii :)

      Mitä ohjelmaa muutes käytät?

    • qwertynen

      juu en oo muistanukkaan tarkistaa että mitäs tänne on vastailtu :D
      elikkäs käytän tällähetkellä fl studiota.

    • eräsvain

      siis raaka fakta on se että voi oppia käyttämään ohjelmaa jne ,mutta sitten tulee se perinnöllinen asia että onko sävelkorvaa ,rytmitajua ja jonku sortin muusikon vikaa että biiseistä tulis kuunneltavia tai jopa hyviä ...eli onko kauhea opiskelu vaivan arvoista :) riippuen tietenkin ootko harkinnut ihan omaks ilokses biisejä vai julkasuun pistää .

      • noinkinehkä

        Nojaa. Konemusiikki ei ole iskelmämusiikkia nähnytkään, eli melodiat, biisit ja opitut kappaleiden rakenteet kannattaa unohtaa. Pitäisi oppia ne tietyt genren "konventiot", kuten vaikka mikä on Amen break, joka on yksi mustan musiikin sample, jota on käytetty ties missä hiphopista aina jungleen.


    • aleksivuorilahti

      etin samaa eli vaikka jotakin kurssia tai suomenkielistä ohjeistusta:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe