päivän kalorit kerralla - vaikuttaako ?

jännääse

Heips. Vaikuttaako laihtumiseen, jos vetää koko päivän kalorit esim. yhden tunnin aikana? Eli kalorivaje samanlainen, kuin päivinä jolloin syö vaikka viisi kertaa pienempiä määriä päivässä. Kun se tuntuu jotenkin niin isolta satsilta ja tuntuu että niin lihoaisi, mutta onko laihdutus siis vain "matematiikkaa", että jos kulutat enemmän kuin syöt kaloreita, laihdut? Onko kokemusta? Tuli syötyä kaikki ruoka kerralla, aamulla ei mitään niin mietin vain.. :D

3

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kcal

Kokonaiskulutus ratkaisee eli kulutuksen ja syömisen erotus...Sama se on vaikka syöt kaikki kerralla. Itse ainakin syön vain pari kertaa päivässä, koska en jaksa koko ajan olla mittailemassa kaloreita....pari kertaa kevyesti ja ei tarvitse jääkaappia availla ennen seuraavaa kertaa. Toisille sopii toinen ja toisille toinen vaihtoehto. Mutta kalorivaje sen ratkaisee.

• kcal

Siis ennen seuraavaa päivää :)

• Vanha Jojo

Periaatteessa on ihan samantekevää, kuinka monta kertaa päivässä syöt, jos energiamäärä pysyy kulutusta pienempänä. En kuitenkaan näe mätään järkeä siinä, että ahmii vaikkapa 1500 kcal kerralla, johan siitä tulee ähky ja jälkeenpäin alkaa nukuttaa.

Vai elätkö kenties jollakin 600-700 kalorin kitukuurilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56