Heips. Vaikuttaako laihtumiseen, jos vetää koko päivän kalorit esim. yhden tunnin aikana? Eli kalorivaje samanlainen, kuin päivinä jolloin syö vaikka viisi kertaa pienempiä määriä päivässä. Kun se tuntuu jotenkin niin isolta satsilta ja tuntuu että niin lihoaisi, mutta onko laihdutus siis vain "matematiikkaa", että jos kulutat enemmän kuin syöt kaloreita, laihdut? Onko kokemusta? Tuli syötyä kaikki ruoka kerralla, aamulla ei mitään niin mietin vain.. :D
päivän kalorit kerralla - vaikuttaako ?
3
1018
Vastaukset
- kcal
Kokonaiskulutus ratkaisee eli kulutuksen ja syömisen erotus...Sama se on vaikka syöt kaikki kerralla. Itse ainakin syön vain pari kertaa päivässä, koska en jaksa koko ajan olla mittailemassa kaloreita....pari kertaa kevyesti ja ei tarvitse jääkaappia availla ennen seuraavaa kertaa. Toisille sopii toinen ja toisille toinen vaihtoehto. Mutta kalorivaje sen ratkaisee.
- kcal
Siis ennen seuraavaa päivää :)
- Vanha Jojo
Periaatteessa on ihan samantekevää, kuinka monta kertaa päivässä syöt, jos energiamäärä pysyy kulutusta pienempänä. En kuitenkaan näe mätään järkeä siinä, että ahmii vaikkapa 1500 kcal kerralla, johan siitä tulee ähky ja jälkeenpäin alkaa nukuttaa.
Vai elätkö kenties jollakin 600-700 kalorin kitukuurilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604