Miten saada meikattua silmäpussit piiloon?

2+4

ongelmani siis on että olen vasta 17-vuotias tyttö ja minulla on jo nyt aivan järkyttävät silmäpussit!

silmäpussini ovat siis todella isot, turvonneen näköiset aina ja silmänaluseni ovat myös tummat sekä samoin silmänurkat. etsin teille jonkun kuvan hahmottamaan tilannetta.

http://1.bp.blogspot.com/-CQ_ZDIqbjK8/Tw_yf_-aa5I/AAAAAAAAAH0/xQd0f4gFcEc/s400/eye-bags.jpg

tuo kuva, kuvastaa tilannettani aika hyvin..

ja uskon että nämä silmäpussit ovat tulleet minulle jo jäädäkseni sillä ne eivät katoa edes päivällä pois. :(

no vietän välillä aika railakasta elämää joten jos se sitten on merkit minuun jo jättäny ja tuntuu muutenkin että vanhenen ja rumenen nopeammin mitä ikäiseni ystäväni, he ovat niin kauniita ja heillä on kimmoisa iho, minä olen jo ihan lopahtanut.

tiedä sitten että vaikuttaako sekin että minun murrosikäni alkoi paljon muita aikaisemmin ja olen näyttänyt aina ikäisiäni vanhemmalta. niin kostautuuko se nyt sitten tässä iässä kun muut rupeavat vasta hehkumaan niin minä olen jo täysi p*skan näköinen...

elämäntapojani olen kuitenkin ajatellut muuttaa nyt täysi-ikäiseksi tullessani, koska haluan hiljentää vanhenemista ajoissa kun kuitenkin se jossain iässä sitten alkaa.

mutta niin, otsikosta jo näitte murheeni. vastauksia kehiin!

12

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avun saanut

Nuo silmäpussi-taipumukset ovat geeniperimää..mutta voit toki asialle tehdä jotakin.Juo nestettä päivän mittaan(vesi) mutta ei enää illalla.Pidä pääsi hieman koholla vaikka 2 tyynty avulla.Painele silmien sisänurkasta ulkonurkaan kevyesti pistemäisesti panamalla aina kulmakarvoihin asti-lymfakierto paranee.Osta tuoksuton ja allergiselle sopiva kevyt silmänympäryshoitovoide ja pidä sitä jääkaapissa.(kulmäpussit hyviä myös)Silmiä voit myös lämmitellä omilla käsilläsi ja myös painella kevyesti peukaloilla silmän sisänurkkia..Katso youtubesta helppoja silmäpussijumppa-ohjeita.Jos taas turvotukset ovat alkaneet yllättäin-tarkista ruokavalio ja vähennä suolaa..myös kilpirauhasen vajaatoiminta voi tehdä turvotusta..Silmäpusseista pääsee eroon myös plastiikakirurgin tekemällä leikkauksella mutta se maksaa..Kokeile oliskos noista apuja..tsemppiä :D

• 2+4

kiitti vinkeistä!

syömisiäni ja juomisiani en rupea kyllä rajottamaan kun ei oo kuitenkaan varsinaista tarvetta, kun tuo oo vakava haitta kuitenkaan. nytkin syön sipsiä ja suklaata ja juon kaakaota.

mutta tuon kilpirauhasen vois kyllä tsekata.

ja ei tää oo niinku nyt heti alkanu, et on tää ollu jo pidemmän aikaa.. mut ei näin pahana, tuntuu et nää silmäpussit ois vaan pahentunu eli kasvanu viime aikoina..

ja se miten kasvojani hoidan niin normaalisti pesen viileällä vedellä koko kasvot aamuin että illoin. ja on mulla sitten semmonen.. onks se garnierin niin silmänympäryspuikko käytössä. et kun se neste on sellasta viileetä mitä sieltä tulee et yritän just sillä viileydelläkin niinkun tappaa tota turvotusta ja sit se neste mitä sieltä puikosta tulee niin sisältää myöskin kofeiiniä ja mitä muita juttuja lie.

mut sekään ei vetäse minun silmäpusseja oikeen kunnolla pois!!

tuntuu ettei niille paljon mitään tapahtunu sen laiton jälkeen. ehkä vähän kyllä. mut jää ne pussit silti lörpöttämään..

siis iho on menny siitä ihan semmoseks löysäks ja sellaseks. siis siinä on vaan löysää ihoo!!

mut mä en tajuu et miten ne voi tulla jo NYT!

et okei. jos niiden täytyy nuorena tulla nii tulis sit vaikka 30v. kun normaalisti ihmisillä alkaa tulla 40-50vuotiaana. mut hei haloo, mulla on 17-VUOTIAANA!!

eihän tossa oo mitään järkee.....

mut varmaan tää on sit perinnöllistä. mut kiva hakeutuu 18-vuotiaana jo jonnekki silmäpussileikkaukseen esimerkiks...

mut säkö siitä leikkauksesta sitten avun sait?

• 2+4

ja toinen ongelma mikä mulla muutes kanssa on niin roikkuvat silmäluomet.

tuntuu että ei mikään meikki näytä hyvälle naamassa kun tota nahkaa roikkuu niinku tossa silmäluomen päällä liikaa niin esimerkiks luomivärin ei pääse kunnolla näkyviin tai rajauksetkaan näytä hyvältä. tuntuu että tämä tekee minusta ihan kamalan ruman. :( en oo yhtään tyytyväinen omaan ulkonäkööni... tai et mikään meikkikään näyttäisi minulla hyvältä kun olen jotenkin niin vaalea ja mun silmät on jotenkin ulkonevat.

• karita:::

Tupakointi, alkoholin käyttö, epäterveellinen ruokavalio, liikunnan puute ja valvominen näkyvät valitettavasti kasvoissa nopsaa, jopa nuorilla. Jos nämä asiat laittaa ensin kuntoon, on muu kauneudenhoito sen jälkeen helpompaa. Itse olen 29-v ja olen hyvin tyytyväinen tämän hetkiseen kasvojeni kuntoon, olen pitänyt itsestäni hyvää huolta. Toki pieniä juonteita alkaa näkymään silmien alla ja turvotusta ilmaantuu jos olen valvonut tai muuten syönyt hetkellisesti epäterveellisesti.

Tosta silmäpussien piiloon meikkaamisesta sen verran, itse jos erehdyn peittämään silmäpusseja peitevoiteella tms. niin minun mielestäni ne vaan korostuvat rumasti ja juonteet näkyvät selvemmin. Eli parempi on ennaltaehkäisy ja siihen voi ottaa noiden elämäntapojen tueksi laadukkaan silmänympärysvoiteen. Itse kun olet vielä noin nuori niin sinun ei varmaan vielä tarvi mitään anti-age-tuotetta aloittaa vaan kunnon kosteuttava ja virkistävä tuote, esim. Lumenella on hyviä, mitkä sopii nuorellekin iholle.

• 2+4

moi karita! ja kiitti vastauksesta sultakin. :)

voisitko sitten antaa ihan nimen että mikä lumenen tuote voisi sopia minun nuorelle iholle?

ja täytyy tosiaan laittaa noilla elämänalueilla mitä tossa luettelit niin kaikki kondikseen, jospa sitten näyttäisi omastakin mielestä paremmalta. :)

• Miepä oon viäl nuar

Tummuuden saa ainakin piiloon peiteaineella ja turvotuksen varmaankin kylmällä.
      Tosin elämäntapoja kannattaa muuttaa niin ei tule turvotusta ja tummuutta, liian vähäinen uni ja paskanlaatunen ruoka tekee ihosta ihan hirveän. :) Itse syön monipuolisesti ja tarpeeksi, nukut kunnon yöunet ja mulla ei koskaan ole tummat silmänaluset... turvotuksesta puhumattakaan. Ikää on 20v. Liikuntaa en pahemmin harrasta, muutakuin hyötyliikuntaa mutta silti iho voi hyvin.

• pussukka
    • 2+4

Täytyy kokeilla tota Karitan ehdottamaa voidetta todellakin! :)

Mut oisko erityisesti sit jotain voidetta semmoselle rasvaselle kasvojen iholle, mut se iho tuppaa välillä myöskin kuivumaan kun ei oo rasvainen kausi päällä?

• Nakki4327

Mulla punaisemmat. Ja ne on silmänaluset, ei silmäpussit. Mummoilla on pussit silmien alla eli iho roikkuu.. Cliniquen redness solutions ja et muuta tarvi..

• Jaa, mä oon oppinu, että kun elimistö alkaa ennakoida nestehukkaa, ni se alkaa kerätä nestettä sinne, missä se on välttämätöntä - silmät ei saa kuivua, ni neste kerääntyy silmien ympärille.
      Esim suola ja alkoholi kuivattaa elimistöä - seuraavana päivänä silmien alla näkyy et on tullu pistettyä poskeen reilusti esim sipsejä tai oliiveja tai jotain vastaavaa.
      Itse oon aika kova suolan ystävä, joten sitä en ainakaan vähennä.
      Ei tarvii pitää mitään vesipulloa mukana - kunhan sillon tällön poikkeaa vesihanalla. Ja kun juhlien jälkeen ennen nukkumaanmenoa kippaa muutaman lasillisen vettä, ni ei tuu kankkunenkaan niin pahana.
      Mun iholle sopii Lumenen arctic aqua - päivittäin alle väritöntä ja päälle värillistä kosteusvoidetta. Ei oo ees kalliita. En oikeen luota erikoisrasvoihin, mut kait niistä jotain hyötyä joillekin on.

• p.s. ai niin, tietokonenäytön tuijottaminen rasittaa silmiä myös - itelläni ensin töissä 8 t ja sit viel iltasin 4-5 tuntia (kuvankäsittelyä, tv-ohjelmia, pelejä ja surffailuja). ja se kyl taitaa näkyä tummina silmänurkkina.
        ei ne pussit välttämättä iästä johdu, joskus näkee lapsillakin.
        itse oon 60, eikä juuri muuta iho-ongelmaa ole ku hitonmoinen määrä pisamia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241