Palaat autollesi ja huomaat, että pysäköinninvalvoja on juuri kirjoittamassa pysäköintivirhemaksulappua autollesi. Miten toimit?
Autosi on pysäköitynä kadun varteen.
5
<50
Vastaukset
- Pysäköi oikein
Odotan että parkkipirkko kirjoittaa sakon ja ojentaa sen minulle. Kiitän ja poistun paikalta. Kotiin saavuttua menen nettipankkiin ja maksan laskun. Sen jälkeen keitän kunnon kahvit ja kiroan tapahtunutta.
Yrittäisin päästä pälkähästä puhumalla. Jos ei auttaisi, niin eihän siinä auttaisi parkkipirkolle kiukutella. Työtään ne vaan tekee ja virhehän olisi omani.
En saa pysäköintivirhemaksuja :>
Nöö nööö.Toimin tilanteen mukaan. Kaksi kertaa on tuollainen sattunut ja molemmilla kerroilla olen puhunut itseni puhtoiseksi, eli en saanut sakkoja. Ekalla kerralla olin etsimässä toimivaa lippuautomaattia ja toisella kerralla en ollut pysäköinyt vaan pysähtynyt tavaran lastaamiseksi tai purkamiseksi :)
- määmy
Valitan asiasta, koska tuulilasissa on lappu, et mulla on oikeus pysäköidä just siihen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982