mielipiteitä melianesta?!

shine

niin kaikki stoorit tervetulleita hyvät ja huonot puolet... onko ihoon vaikutusta?

10

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö17

olen syönyt nyt 5kk meliane -pillereitä.. ei ole ollut sivuaikutuksia, ainakaan minun mielestäni :)

iho on pysynyt samanlaisena.. tai ei ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt :) (omistan hyvän ihon kyllä jo entuudestaan)

oma kaverini on myös syönyt niitä... sopi myös hänelle hyvin.

Eräällä toisella tutullani oli taas hirveän vaikeaa löytää sopivaa pillerimerkkiä... mutta kun hän kokeili melianeja, ei ilmennyt mitään sivuvaikutuksia...

Joten hyviä kokemuksia ainakin täällä päin :)

• n.25

Pitkään käytin Melianea, mutta sivuvaikutukset tuntuivat vain pahenevan. Lopetin lopulta kokonaan.

- Turvotusta. Painosta lähti 4 kiloa ensimmäisen kuukauden aikana lopetettuni.
        - Rintojen pingottuneisuutta ja aristusta.
        - Atooppinen ihottuma puhkesi kymmenen vuoden jälkeen ja lähti pois parissa kuukaudessa lopetettuani käytön.
        - Mieli oli jatkuvasti maassa ja tuntui, että tunteet olivat aivan jumissa. Olo helpottui hyvin pian lopettamisen jälkeen,

eli minulle eivät sopineet alkuunkaan. Vaikutukset kuitenkin yksilölliset.

• Tiia

mäki sain samalla tässä vastauksia:)

• Miina

Olen syönyt Melianeja n. 7 vuotta ja hyvin on mennyt. Alussa sivuoireina oli mielialan vaihtelut, rintojen aristelu, vatsan turvotus sekä itkuisuus. Hyvin samanlaiset oireet kuin minulla on kuukautisten aikana. Oireet kuitenkin katosivat 3 kuukauden sisällä.

Pillerit ovat siis sopineet minulle erinomaisesti, seksi on nyt paljon mukavempaa kuin kortsujen kanssa. Kuukautiset ovat niukemmat (yleensä 2-4 päivää) ja kivut ovat lähes kokonaan kadonneet. Ihoon pillereillä ei ole ollut vaikutusta.

Olen tyytyväinen Melianeihin.

t: Miina

• Tiia

..oon syöny melianea vasta kk verran.Ei ainakaan vielä mitää erikoista ole ilmennyt.Mut sen haluisin muilta kysyä, et kuin kauan teil jatku välivuoto? Mulla nyt ensimmäisen listan aikana ollut silloin tällöin välivuotoa.Ja kauan teillä kestää listan jälkee, ku alkaa menkat?

• tyttö17

se on normaalia että välivuotoa esiintyy, varsinkin kun vasta olet aloittanut niitä syömään.. Ehkäisyneuvoja sanoi minulle että jollei mahdollinen välivuoto lopu kahden ekan liuskan aikana niin sitten kannattaa soitella terkkariin päin..

Tuo menkkojen alkaminen on täysin yksilöllistä.. Viimeksi minun menkkani alkoivat silloin kun liuskassa oli vielä muutama pilleri

• Miina

Moi!

Minulla ei esiintynyt lainkaan välivuotoja alussa, mutta ei ole epätavallista, että niitä esiintyy.

Nykyään kuukautiset alkavat maanantai-iltapäivisin, viimeisen pillerin otan torstai-iltana. Ekan liuskan jälkeen kuukautiset tulivat heti ensimmäisenä pillerittömänä päivänä, mutta homma on tasottunut tuohon 3,5 päivään.

t: Miina

• böö

meliane vei halut kokonaan

• Minna

juu mulla tuli ihan hirveet mielialanvaihtelut kun aloin syömään melianea, söin kuitenkin aloituspakkauksen eli 3 kk, mutta neuvolan tarkastuksessa minulle vaihdettiin uusi merkki diane nova joka auttaa myös iho-ongelmissa, Mitään sivuvaikutuksia ei ole sen jälkeen ollut

• Henna

..ilmennyt vatsavaivoja, kun aloititte melianet? Mulla on menossa toinen lista ja muutamaan otteesee on ollut ripulia.Pakkauksessa kyllä lukee, et voi tulla vatsavaivoja, mut koskahan ne häviää? vai häviääkö ollenkaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      72
      3024
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      63
      2599
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      111
      2413
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      87
      1466
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1296
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      101
      1007
    7. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      192
      988
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      84
      930
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      868
    10. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      70
      814
    Aihe