Hellou! olen jo pitkään miettinyt missä on se mun oikea tuleva mukava/kaunis nainen oikeen on! en ole baareista tavannu melkeen ikinä ketään kenen kanssa olisin halunnut enemän. kaveripiireissä aina samat tyypit liikkuvat eikä ole mahollista tutustua uusii tyttöihin joista vois löytääkkin ehkä jotain.
Olen luotettava/rehellinen urheihullinnen kaveri ja ulkonäköni ei ole omasta mielestäni pahimmasta päästä vain päinvastoin. Haluisin viedä tätä tulevaa naistani ulkomaille nauttia hänen seurastaan elää hänen kanssaa ja tukea häntä ja antaa lämpöä hänelle ja auttaa hetkessä hyvässä kuin myös surussa ja
viettää yhteisiä leffailtoja kynttilänvalossa rauhallisia kotiiltoja ja nauttii toisistamme. käydä molempien ystävien luona ettei omat kaverit unohdu ja saa tutustua toinen toisemme kavereihin.olen joskus huomannun että parisuhteessa kaverit ei enään muista soitella vanhoille kavereille vaan keskittyy itseparisuhteeseen aivan aivan liikaa jolloin vaikka itse on kysynyt kahville monta kertaa niin vastaus on sama olen esimerkki"lauran" kanssa ei kerkee. Kyselkää ihmeessä kerron todellak enemän jos jollakin loksahtaa samat ajatukset päässä laittakaa viestiä tulemaan tontza_92 nikille niin katotaan jos täältä vaikka joku löytyisi ;)
urheihullinen/sosiaalinen mies!
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804