miehet oksettaa.. :(

tajunnutnuorinainen

Moi. olen vasta nuori mutta minusta tuntuu että alan olemaan tietyllä tapaa jo kokenut. nähnyt millaisia miehet ovat, ollut ylipainoinen, hoikka. seurustellut, deittaillut, kuunnellut miesten iskuyrityksiä, tehnyt deittiprofiileita kuitenkaan tilaisuuksia käyttämättä, joutunut kuuntelemaan miesten iskuyrityksiä tilanteissa, joissa se on epäsopivaa, ollut ylipainoisena miesten ällötyksen aihe ja kiusauksen kohde, seurustellut jonkin verran lähinnä runkkareiden kanssa.
tästä kaikesta päässyt yli. seuraava vaihe on hyväksyä miesten eläimellisyys, en halua lukita ketään suhteeseen, jossa mies ei voi elää elämäänsä niin kuin hänet on luotu. MUTTA, miten on.. jos avoimeen suhteeseen päätyy, täytyykö minun naisena tyytyä siihen että olen yhden miehen kanssa kun mies saa toteuttaa viettejään vapaasti? VAI vaadinko mieheltä myös joustavuutta luonnonlakien vastaisesti jotta itsellänikin on vapaus, olla muiden kanssa (johon en edes pystyisi kun pakottamalla itseni..:/ nainen kun olen..)

tässä pieniä juttuja, millaisia miehet ovat kokemukseni mukaan

..miehiä ei kiinnosta naisessa kuin ulkonäkö. kun olin ylipainoinen, minua halusi panna jotkut miehet jotka ei niitä "huippuyksilöitä" saa. pitivät minua helppona vain siksi, että olin lihava. minusta kiinnostui ainoastaan miehet, joilla oli huono itsetunto/jotka ei jostain syystä saa "paremman näköistä" naista. nyt, kun olen tehn yt täyden muodonmuutoksen, oloni on kuin lihakimpaleella. huomaan kuinka miehet tuijottavat vartaloani heti, jos on päällä vaatteet joista yksikin kaari erottuu. ovat kuin eläimiä. kehuvat, mutteivät uskalla lähestyä silti niin kuin ollessani ylipainoinen. oksettavaa miehet. minusta tuntuu, että olen harvinaisen fiksu näiden ajatelmieni kanssa. mitä mieltä olette?

16

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DonJohnsonDon

Tässä nyt on pieniä loogisia ongelmia. Ei se, että miehet ei kiinnostunu susta kun olit lihava, tarkoita sitä että vaan ulkonäöllä on merkitystä. Paljonkos luulet 150 kiloisella miehellä olevan vientiä hyvännäköisten naisten keskuudessa?

Miehet himoitsee kauniita naisia ja samalla pelkää niiltä saatuja pakkeja, koska luonto on ohjelmoinu sellaiseksi. Se, että sä näet sen takia miehet jotenkin oksettavina kertoo vaan siitä, että sulla on jotenkin vaikeuksia asettua toisten asemaan ja ymmärtää muita näkökantoja.

Etsi sellainen mies, jonka ei oo pakko lähteä paneskelemaan muita. Muuta en tohon osaa sanoa.

• tajunnutnuorinainen

niin.. sairaalloinen lihavuus on vielä eri asia kun mistä edes puhuin/on kokemusta itselläkään.. ja 150kg taitaa olla jo sairaalloisen puolella....
      mutta se, millaista erityiskohtelua saan nykyään, kertoo kyllä siitä, että ulkonäöllä on pakko olla väliä ja paljonkin. mitä paremmannnäköiseksi olen muuttunut, sitä enemmän suhtautuminen miesten osalta on myös muuttunut... ÄÄ. ja kaikesta vaan päättelen että miehiä ei kiinnosta kuin ulkonäkö. jos kadulla ei saa enää kulkea ilman vislauksia vaikkei ole edes laittautunut, ja jos mies opettajat ei pysty kohtaamaan minua ilman punastumista tai erikoiskohtelua, niin kyllä se ulkonäkö jotain merkitsee. :( ja en vaan tykkää tästä, ahdistun kaikesta tällaisesta ja sen huomaamisesta miten viettien vietävissä miehet on. mistä löytää sitten miehen, joka ei halua paneskella muita jos kaikki kokemukset osoittaa toista?

• life_is

Minusta tuntuu, että arvosi ja ajattelusi ovat kovin hakusessa kaiken kaikkiaan. Minusta olisi tärkeää muistella vanhemmiltasi saamaasi kohtelua, sekä äiti- että isäsuhdetta. Oletko lapsena kokenut olevasi rakastettu, hyväksytty? (veikkaan, ei).
      Onko isäsi osoittanut sinua kohtaan arvonantoa, kunnioitusta, halinut, rohkaissut? (veikkaan, ei todellakaan).
      Kun itse saat oman yläpääsi kuntoon, kun olet terveellä tavalla itsenäinen ja koet itsesi rakastettavaksi, rakkauden arvoiseksi, miehetkin alkavat kuin taikaiskusta kohdella sinua oikein.
      Hyväksikäytetty/hyväksikäytettävissä oleva kerää ympärilleen hyväksikäyttäjiä. Terve persoonaltaan kehittynyt ihminen viehättää luotettavia, sitoutumaan pystyviä miehiä/henkilöitä.
      Näin se vain on!

• tajunnutnuorinainen

isäni on kuollut tosiaan, ennen sitä sain kyllä rakkauden osoituksia ja paljon häneltä. :) psykologille olenkin hakeutunut jo, selvittämään näitä kaikkia ajatuksia mitä päässäni pyöriikään... :D
      hyväksytty en kai ole ikinä kokenut olevani, en ole koskaan sopeutunut joukkoon, valitettavasti. en ulkoisesti, en sisäisesti tai muutakaan.. mutta, ehkä tosiaan vielä jonain päivänä saan ajatukset tähän maailmaan sopiviksi jotta vedän puoleeni oikeita ihmisiä..:)

• king corvax

Ongelmasi on, että sinäkin olet eläimellinen. Eikö ole jännä? Miehet, joista kiinnostut, paljastuvat naistenmiehiksi. Ja ne, jotka ei paneksi ympäriinsä, ovat säälittäviä runkkuja.

Naisilla seksinsaanti on helppoa ja hohto poissa. Siksi naisen päämääräksi tulee suhde ja mieheltä saatu turva ja lapset.

Runkkari taas oppii, että saadakseen seksiä, on annettava nuo asiat ja hyväksyttävä, että kaikki, mitä miehenä edustaa onkin väärin ja lapsellista: harrastukset, mieltymykset, seksihalujen määrä, lempiväri. .. Joten ajatus seksistä useiden naisten kanssa on aina hohdokkaampi ajatus ja usein tavoittamaton unelma.

Kyllä minuakin ärsyttää miehenä, että meinaa kohdella kauniita naisia erityisesti.

Ja vielä pahempi on, että miehet panevat lihavia naisia, koska se aiheuttaa sen, että käy kuten sinulla: halveksit noita miehiä ainakin nyt jälkikäteen ja kuvittelit ansaitsevasi parempaa vaikka nuo 'runkkarit' ja 'huonoitsetuntoiset' olivat sinua korkeampaa tasoa,joiden olisi kuulunut saada ihan tavallinen nainen. eli normaalipainoinen mutta ei mikään missi.

et koskaan oppinut pitämään kilteistä miehistä, koska eläimen tavoin sinäkin, kultaseni, olet viettiesi orja kiinnostuen maskuliinisesta itsevarmuudesta, joka kilteiltä puuttuu.

Sinä voisit saada hyvännäköisen ja itsevarman., ehkä hyvintoimeentulevan miehen, sitä, mistä haaveilit. Nuo miehet kuitenkin ovat juuri meitä sikoja, jotka olemme nähneet niin paljon naisia, että tiedämme jo, ettei siellä kauniissa pääkopassa ole mitään mielenkiintoista, ja että iso osa naisista ovat hekin samanlaisia elukoita, helppo saada sänkyyn kun vain tietää, mistä painella ja kun on edes vähän ulkonäköä.

Ei suhteilla itsenäinen mies tee mitään. Mahtavan alkuhuumankin jälkeen, jossa mies kokee suorastaan sielunkumppanuutta naiseen, saa huomata, että nainen olikin tyhmä kuin saapas, eikä edes tiedä missä universumissa elää, jolle yläasteen tason yleistieto on vierasta.Sen sijaan BB on tuttu. Pääuutismedia on Iltalehti.

Ajatus talouden ja elämän jakamisesta henkisesti kiikkerän ja tikittävän biopommin kanssa on järkevän ihmisen mielestä pelottava. Asiaa ei helpota yhtään naisten taito näytellä jotakin muuta alussa ja tietysti miehen sokaiseva pillunkipeys ja rakastumishormonit.

Naiset ovat keksineet, että no mieshän potee sitoutumiskammoa mutta oikeasti ilmiö on nimeltään järki ja vapaus.

Ja kyllä: lihavat OVAT todellakin helpompia! Itsekin huomaat erikoiskohtelun. Useimmat kauniit naiset ovat tottuneet vaatimaan sitä. Jos pelkkä paikallaolo ansaitsee erikoiskohtelua, mitä saakaan vaatia seksistä?

Joten kerro, armaani, mikä minua pitäisi sinussa kiinnostaa muu kuin ulkonäkösi ja se, suostutko sängyssä kaikkeen, kun sinä et voi antaa minulle mitään muuta. Tärkeämpi kysymys: miksi se on sinusta niin kamalaa ja miksi tarvitsisit parisuhteen?

• tajunnutnuorinainen

häh? :D viehätyn kyllä itsevarmoista miehistä (seksuaalisesti, muuten en oikein jostain syystä), ja mieheni ovat olleet juuri epävarmoja ja "kilttejä" ja sitä kautta niin huonoitsetuntoisia että pettivät tilaisuuksien tullen heti. olin kyllä kaunis pulleanakin, ja ilmeisesti luonteeltaan juuri niin erikoinen että en mikään idiootti ollut kuitenkaan johon vaan tyydyttiin... mutta joo. en etsi edes parisuhdetta nyt, liikaa kokemuksia joten selvittelen eka juuri omaa päätäni ennen kun miehen hankin. :)
      joskus tarvitsisin ehkäpä parisuhteen / jonkinlaisen, koska olen niin äidillinen luonne ja rakastan lapsia joten haluan lapsia. muuhun en tiedä... jos löytyy sopiva. et ymmärtänyt oikein mua, olet jo katkeroitunut ja joo ongelmani saattaa kuulostaa liian hyvältä ongelmaks, mutta jokaisella ihmisellä eri jutut. :D

• King Corvax

Ei minulla ole mitään katkeruutta naisia kohtaan koska olen pystynyt välttämään sudenkuopat ja oppinut saamaan naisista tasan sen mitä haluan. Eli kaikki on siltä osin ookoo. Sen vuoksi nämä ilmiöt kiinnostavatkin minua, koska se kaikki on jotain ihan uskomatonta ja täysin vastoin intuitiota, jonka peruskiltti mies oppii lapsena ja teininä.

Kyllä pulleakin nainen voi toki olla kaunis ja riippuu ihan mausta (itse pidän sopivista mutta kirjoitankin yleisellä tasolla koskien miehiä ja naisia yleensä) ja tiedostaa sen ja olla sen takia erittäin vaativa mutta sinä puhuit tekstissäsi kaunistumisesta. Kyllä ymmärsin tekstisi aivan oikein, että olet seurustellut nimenomaan niiden kilttien miesten kanssa, jotka eivät samalla tavalla sitä eläimellistä viettiäsi hivele.

Ainoa mikä ei selvinnyt on se, oletko seurustellut näiden tällaisten miesten kanssa ollessasi nyt se superhottis joka olet? Nimittäin luulisi epävarman miehen, joka ei tiedä naisista ja suhteista sitä, mitä minä ja muut mulkvistimiehet tiedämme, pitävän kynsin hampain kiinni kaltaisestasi kaunottaresta, joka on edelleen se pullea nainen mutta hoikassa ruumiissa.

Toisaalta olet oikeassa siinä, etttä huono itsetuntokin voi ajaa miehen pettämään. Minulla on siitä omakohtaisia kokemuksia. Mutta siitäpä juuri miestenkin pitäisi ymmärtää, että he haluavat oikeasti useita naisia. Ja se itsetunto paranee kummasti, kun naisia oppii saamaan. Naisten kanssa menestyminen on yksi (ei tärkein) miehuuden identiteetin peruspilareista. Ei ihme, että kiltit miehet, jotka ovat häkittäneet luontonsa, omistavat niin huonon itsetunnon.

Arkena he voivat luulla ja uskoa tosissaan haluavansa olla vain sen yhden oman kultansa kanssa ja vastustavansa kaikkia kiusauksia loppuikänsä. Mutta kun se on vaan sitä elokuvien syöttämää propagandaa, äidin neuvoja ja uskonnon ja yhteiskunnan kertomaa.

Persoonasi on kehittynyt varmasti keskivertonaista mukavemmaksi juuri siksi, että olet (ilmeisesti lapsena ja teininä??) ollut se ylipainoinen. Poikkeuksia on aina joka lähtöön, mutta yleensähän mitä kauniimpi nainen on, sen vähemmän tarvitsee päätään vaivata ja sisäisiä ominaisuuksiaan kehittää juuri tuon huomaamasi erityiskohtelun takia, josta kauniit tytöt nauttivat pienestä pitäen. Ilmiö on vielä yleisempi maissa kuten USA mutta sen huomaa pikakatsauksella Suomessakin.

"olin kyllä kaunis pulleanakin, ja ilmeisesti luonteeltaan juuri niin erikoinen että en mikään idiootti ollut kuitenkaan johon vaan tyydyttiin..."

Nyt sinä vähän vedät takaisin sitä, mitä sanoit. Sanot, että olet nyt superkaunis mutta olit niin kaunis, että pojat katsoivat ulkonäköäsi silloinkin. Kuitenkin aikaisemmin sanoit, että vain ne halusivat sinua "jotka eivät niitä huippuyksilöitä saa" eli eikö se viittaa tyytymiseen. Peroonaltasi olit kiva ja erikoinen etkä idiootti. Mutta juuri sanoit, että miehiä ei kiinnosta kuin ulkonäkö... Tarkennatko tässä, että se ei koskekaan kaikkia miehiä (nimenomaan se ei koske säälittäviä runkkuja) vaan ainoastaan niitä miehiä, joilla on mahdollisuus huippuyksilöihin tai lähelle? Vai mitä tarkoitit? Ja sitten kuitenkin sanoit myös, että miehet pettivät tilaisuuden tullen eli he ottivat vähän vierasta hedelmää, kun ei tarvinnut tyytyä pelkästään sinuun.

Olet tajunnut ihan hyvin asioita mutta mieti vielä.

"joskus tarvitsisin ehkäpä parisuhteen / jonkinlaisen, koska olen niin äidillinen luonne ja rakastan lapsia joten haluan lapsia. muuhun en tiedä..."

Miksi tarvitset lapsentekoon miehen tai lapsen kasvattamiseen? Tarkoitatko juuri niitä asioita, jotka mainitsin eli miehen täytyy auttaa kasvatuksessa ja pitää taloutta pääosin pystyssä, jotta sinä saat toteuttaa äitiyttäsi? Ei se väärin ole, mutta miesten olisi hyvä muistaa tämä, sillä se tuo aika paljon ylimääräistä taakkaa miehelle, jota miehet ei monesti ajattele ennen kuin huomaavat olevansa kussessa.

• tajunnutnuorinainen

ei.. juuri tämä edellinen "parisuhde" luusereimmista luusereimman petturimiehen kanssa loppui silloin, kun minusta tuli "hottis". :D hän sanoi "voi ei, fiksuunnut ja kaunistut vaan koko ajan, kohta jätät mut lopullisesti" ja niin tein. en tosin ehkä siksi, taino siksikin, (en ollut aikuinen kun aloimme olemaan yhdessä, en ajatellut asioita edes pidemmälle toisin kuin nykyään..).. ja hän pelästyi kyllä kun yht äkkiä olinkin treenatumpi mitä hän itse (hän oli urheilullinen ollut aina jne.) heh hee..... ja nyt saa ihan rauhassa iskeä lähipubeista ketä tahtoo. :p
      jännä juttu kun mulle sanottiin jo ylipainoisena että luuletko saavas kaiken ulkonäölläs.. :D
      juu en ole ajatellut vielä niin pitkälle että haluanko kasvattaa juuri miehen kanssa lapsen, syy taitaisi olla ihan perinteissä, että lapsella olisi kiva olla molemmat vanhemmat. mutta ei, tähtään myös omaan yritykseen joten en halua mitään perinteistä kotileikkiä välttämättä enkä lapsia vielä pitkiin aikoihin..
      niin. perustin siis otsikon kun mietin tätä avointa suhdetta.. että kuinka fiksua on näin 22 vuotiaana alkaa kypsyttelemään ajatusta ja kenties joskus päätyä semmoiseen ratkaisuun, kun juurikin huomannut tämän että miehet haluaa olla kaikkien kanssa enkä turhaan haluaisi leikkiä mitään muuta kuin miten asiat on. :D
      ehkä joskus voisin olla tarpeeksi itsevarma sellaiseen. mutta miten miehet asian ottaa, sitä en tiedä..

• King Corvax

Ei se mikään salaisuus ole, että jos ihmiselle tulee lisää pelimerkkejä, niin silloin vaihdetaan parempaan. Nuoret naiset kaunistuvat sinne 20-22-vuotiaaksi asti ja joskus vähän vanhemmaksikin ja he vaihtavat miestä kuin sukkia kunnes tulee "se oikea" (hyvin toimeentuleva ja raamikas ja höynäytettävä) mies vastaan. Ja avioeropalstalta voit lukea stooreja, miten uransa saavuttanut mies on neljän kympin korvilla päivittänyt vaimon nuorempaan versioon. Se on ihan luonnollista.

Jos todella haluat, niin kyllä niitä sellaisia miehiä on paljon, jotka pitäis susta varmasti kynsin hampain kiinni.

Luulin oikeastaan, että olet nuorempi tekstiesi perusteella mutta joo.. varsin normaalia pohdintaa kuitenkin tuossa iässä. Jos yritystä mielit perustaa niin minä todella suosittelen, että ole todella varuillasi epätoivottujen raskauksien suhteen. Mahtava juttu jos naisetkin ovat valmiita pistämään kädet loskaan ja tekemään elämällään jotakin merkityksellistä ja ansaitsemaan leipänsä.

Olet tajunnut ihan oikein. Miehet pohjimmiltaan haluavat olla useiden naisten kanssa (ei kaikkien). Osa miehistä ei vain tajua sitä itse. Todella moni mies kuitenkin voisi haluta avoimen suhteen ja olisi asiasta innoissaan. Minusta sekin on vähän typerää, koska mikä pointti siinä parisuhteessa edes on? Jotain äitiäkö miehet hakee siitä? Romantiikkaa? "oi beibi, rakastan sinua niin paljon...oho ootas vakipano soittaa..".

Suurin osa miehistä päätyy parisuhteeseen sen takia, että saisi seksiä edes yhdeltä naiselta. Suurin osa miehistä pysyy seksittömässä parisuhteessa, koska ajattelevat etteivät ikinä saa kuitenkaan ketään muuta ja jos vaikka tilanne muuttuisi, ja ollaan usein henkisesti riippuvaisia toisesta ihmisestä (sanovat rakkaudeksi).

• 19

Aina on ollut hetken impulssin ja tilaisuuden mukaan toimivia pölhömiehiä "naistensankareita" ja sitten ajattelevampia, fiksumpia. Eikö jossakin gallupissa äskettäin todettu että nuorten arvot ovat menossa perhekeskeiseen, konservatiiviseen suuntaan, mikä olisikin hyvä. Harvempi n. 25-vuotias mies on vakiintumassa ja perustamassa perhettä, toki jos sellaiseen sukulaissieluun törmäät niin älä anna ennakkokäsityksesi sokaista itseäsi (menetät ehkä elämäsi mahkun silloin). Näin vanhemman polven edustajana, kolmikymppiset ja viimeistään keski-ikäiset sinkkumiehet palstoilla itkeskelevät kuinka kunnollista perheenäiti-ainesta ei enää löydy mistään, kaikki naiset ovat joko varattuja tai h...ia, kapakoissa juoksentelevia juoppoja tms.
      Mainitsit siitä opettajastasi, tsekkaappa onko hänellä sormuksia? Jos ei niin pikkuhiljaa voisit tutustua paremmin : )

• King Corvax

". Eikö jossakin gallupissa äskettäin todettu että nuorten arvot ovat menossa perhekeskeiseen, konservatiiviseen suuntaan, mikä olisikin hyvä. "

Se olisi hyvä naisille, mutta ei miehille! Naisille ilmaisia palveluita ja äitiyttä ja miehille lisää orjatyötä.

" keski-ikäiset sinkkumiehet palstoilla itkeskelevät kuinka kunnollista perheenäiti-ainesta ei enää löydy mistään, kaikki naiset ovat joko varattuja tai h...ia, kapakoissa juoksentelevia juoppoja tms."

Onko niitä oikeasti ollutkaan? Ja eikös naisia tule joka vuosi lisää? Nelikymppinen itsestään huoltapitänyt ja varakas mies voi kyllä saada nuorempaakin jos välttämättä haluaa. Ja tuskin kukaan haluaa olla down-perhe, joten 30-vuotias nainen on kyllä jo venäläistä rulettia lapsentekopuuhissa. Ja minkä ihmeen takia mies haluaisi jonkun perheenäidin? Äitiäkö mies kaipaa? Useinhan se menee niin, että mies tapaa hauskan ja menevän naisen, jonka kanssa nauretaan, heitetään läppää ja seikkaillaan ja harrastetaan intohimoista seksiä. Sitten kun tuo nainen on rengastettu, niin alkaa se perheenäiti-vaihe ja mies tulee varsin onnettomaksi.

• 26

No sulla King Corvax on omat vahvat näkemyksesi. Mitenkä se on, oma ikäsi ja lapsilukusi, taidat viedä omat lahjakkaat geenisi hautraan mennessäsi, kaiken hauskanpidon jälkeen?

• konstit on monet

Pitäisikö sinun kokeilla heittää tuulipukun päälle tai joku säkki illanviettoon? Tai vaikka läskipuku päälle, niin sitten saisit seuraa paremmin.

• Onnea etsintään

Paskaa.. Joku täällä uskottelee sinulle, että miehet ovat vaan paskoja... Ei se onneksi niin mene... Ehkä tämä mies on itse sellainen ja pyörii miesten kanssa jota ovat samanlaisia, niin kuvittelee kaikkien olevan.. Älä usko tuota! Suurin osa miehistä on uskollisia, ovat jonkun kanssa kun juuri se nainen ymmärtää ja hyväksyy heidän sielunsa, seksuaalisesti on samalla aaltopituudella, samoin älyllisesti ja sosiaalisestikin. Ei ole luonnollista, että 40v se nainen päivitetään nuorempaan..älä usko, tuollasia on onneksi vain xpien osa miehistä, ne ovat, joille naisen ulkonäkö on nro 1 ja muulla ei väliä. Kun tutustut, niin huomaat, ettei heillä päässään mitään olekkaan, sielultaan tyhjiä ja onttoja. Löydät kyllä miehen, joka on ns sielunkumppanisi joka suhteessa! Silloin olet onnellinen..

• DonJohnsonDon
        Onnea etsintään kirjoitti:

Paskaa.. Joku täällä uskottelee sinulle, että miehet ovat vaan paskoja... Ei se onneksi niin mene... Ehkä tämä mies on itse sellainen ja pyörii miesten kanssa jota ovat samanlaisia, niin kuvittelee kaikkien olevan.. Älä usko tuota! Suurin osa miehistä on uskollisia, ovat jonkun kanssa kun juuri se nainen ymmärtää ja hyväksyy heidän sielunsa, seksuaalisesti on samalla aaltopituudella, samoin älyllisesti ja sosiaalisestikin. Ei ole luonnollista, että 40v se nainen päivitetään nuorempaan..älä usko, tuollasia on onneksi vain xpien osa miehistä, ne ovat, joille naisen ulkonäkö on nro 1 ja muulla ei väliä. Kun tutustut, niin huomaat, ettei heillä päässään mitään olekkaan, sielultaan tyhjiä ja onttoja. Löydät kyllä miehen, joka on ns sielunkumppanisi joka suhteessa! Silloin olet onnellinen..

Muuten samaa mieltä, mutta älä nyt vaan etsi miestä joka tarvitsee ja hakee naiselta ymmärrystä ja hyväksyntää. Sellanen mies on meinaa välttämättä tossun alla. Vaikka mies kuinka rakastaisi, niin ei se saa olla henkisesti riippuvainen naisesta, vaan pitää pystyä seisomaan omilla jaloillaan :)

• RD

Miehet pohjimmiltaan haluavat olla useiden naisten kanssa (ei kaikkien). Osa miehistä ei vain tajua sitä itse. Todella moni mies kuitenkin voisi haluta avoimen suhteen ja olisi asiasta innoissaan. Minusta sekin on vähän typerää, koska mikä pointti siinä parisuhteessa edes on? Jotain äitiäkö miehet hakee siitä? Romantiikkaa? "oi beibi, rakastan sinua niin paljon...oho ootas vakipano soittaa..".

Tuo ei todellakaan päde kaikkiin miehiin idiooti. Miehenä täytyy todeta että jo pelkkä ajatus tuollaisesta on aika kuvottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      109
      5143
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      264
      2120
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      91
      1736
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1200
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1187
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1110
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1109
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      152
      1101
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1059
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      994
    Aihe