Teen 25pvän testin selluvoiteella

Cellybylly

Hei te kaikki appelsiini-ihoiset kohtalotoverit!

Otin missioksi skeptisyyttäni vastaan testata Phytomer acti-gene minceur -nimistä selluliittivoidetta. Lisäksi ostin putelon phytomerin Alguomarin -nimistä "levägeeliä".

Testin ideana on tietenkin todeta, häviääkö selluliitti! Haa! Negatiiviset päällepäsmärit ja skeptikot voivat jättää kommenttinsa vähemmälle. Riittää, että tässä kirjoittelee jo yksi sellainen :) Puhtaasti nyt todistetaan toimiiko Phytomer!

Eli halvimmasta päästä ko. tuotteet eivät kyllä ole. Sellugeelin hinta taisi olla 50-60e luokkaa, aineenvaihdntaa parantava levägeeli sen sijaan oli hitusen edullisempi, n. 35e luokkaa.

Ideanani on kayttää kyseisiä tuotteita päivittäin, ja mahdollisesti, jos olen onnekas, luon illuusion silottuneesta siluetista. Tuotteethan eivät suoranaisesti lupaa pureutua suoraan selluliittiin, vaan vilkastuttavat verenkiertoa ja aineenvaihduntaa saaden aikaan ihon kiinteytymisen..onkohan näin? - No pian nähdään!

Lisäksi kuivaharjaan ihoa suihkussa, joten josko nämä kaikki yhdessä auttaisivat minua pääsemään selluliitista? Lopetetaan tämä ihmetteleminen ja testataan väite!

Ruokavalioni on jo ennestään normaali, en rupea sitä muuttamaan. Lisään vain veden juontia. Liikun säännöllisesti, joten sitäkään en lisää. (Vaikka liikun, oi kyllä sitä cellua on, kiitos geeniperimän)

Laitan tähän ketjuun aika-ajoin infoa, onko minkään sortin muutosta havaittavissa. Lopulliset kommentit 25 pvän päästä.

Terkuin Cellubylly

7

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtibooty

      Onnea kokeiluusi!! Itse ostin Yves Rocherilta selluliittivoiteen n.3 viikkoa sitten. Olen hieronut, kuorinut ja rasvannut reisiä ahkerasti ja tulosta on syntynyt. Luultavasti hieronta on ollut se tehokkain tapa,mutta tuskin tuosta rasvastakaan mitään haittaa on ollut. Oma tavoitteeni on saada sutjakat reidet ja peba ensi kesäksi. Ikävä homma on se,että kun nesteet ovat lähteneet liikkeelle nin selluliitti näyttää entistä pahemmalta...

    • Cellubylly

      Samalla tavalla ajattelen, eipä siitä ainakaan haittaa ole! Jokainen tehköön sitten omat johtopäätöksensä siitä mikä tehoaa ja mikä ei :) Tuleepahan ainakin kokeiltua!
      Mies tuossa juuri siunaili, että kaikkeen me naiset ryhdytään! Sanottakoon kuitenkin, että jos ei kokeile ei voi voittaakkaan!
      Kosmetologitäti kehui, että tämän rasvan pitäisi myös pienentää rasvamuhkuroita..saas nähdä miten käy.
      Kovasti onnea Mahtibooty rasvojen kanssa! Hämmennetään yhdessä maailmaa.. (ja itseämme.. ) =)

    • Cellubylly

      Tuloksia..

      Nyt n. viikko käyttöä takana. Iho on kimmoisampi, kuin ennen käyttöä. Cellu sitävastoin on silmämääräisesti edelleen samoissa määrin reisissä kiinni, mitä testin alussa. Jatketaan... =)

    • Alguomarin

      Kai huomasit, että Phytomerin Alguomarin-"levägeeli" on kylpyneste? Joskus tuota kylpyä olen käyttänyt eikä todellakaan kannata mennä illalla "rentouttavaan" kylpyyn, pistää nesteet liikkeelle todella tehokkaasti.

    • edell.

      Piti vielä lisäämäni, että nesteiden liikkeelle lähteminen ei ole ollenkaan huono juttu, paitsi yötä vasten ainakin itellä ;)

    • Läskibylly

      Aineilla en ole saanut mitään aikaan, vaan hinkkaamalla ja hinkkaamalla. Olen normaalipainon ylärajoilla mutta 20 kg sitten minulla oli jo muhkuroita, vaikka olin tosi hoikka. Hieron reisiäni simppelillä käteen pujotettavalla laitteella, jossa on pieniä pallosia. Ei maksanut paljon, oli joskus tarjolla Lidlissä. Jo parin viikon päästä näkyi selviä muutoksia. Illalla televisiota katsoessa hinkkaan noin varttitunnin. Olen aikaisemminkin ollut samalla "kuurilla" ja kun olen lopettanut, on paluu alkupisteeseen ollut melko nopea.

      Joskus teen imukuppausta, se tepsii vielä tehokkaammin mutta epäilyttää, vahingoittaako sillä verisuonia tms.

      Ai joo, yksi poikkeus tuloksettomiin ainekokeiluihin. Turve. Sillä tulee lisäksi iho ihanan pehmeäksi. En viitsi kuitenkaan käyttää sitä, sillä kaikki paikat on sotkussa tai joutuu olemaan niin stressaavan varovainen.

      Luulenpa, että muiden aineiden vaikutus perustuu kuitenkin perimmältään siihen, että ihoa hierotaan säännöllisesti.

    • Mahtibooty

      Juu mun tulokset jäivät aika onnettomiksi. Samanlaiset reidet kuin ennenkin. Täytyy oikeasti alkaa treenaamaan ja lujaa jos meinaa kaventua kesään mennessä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe