Tämän juoman on huomattu antavan paras kehitys ja maksimimäärä tehoaineita.
Kyseessä on siis supersmoothiepalkkari, joka juodaan heti treenin jälkeen.
(n. 1-1,5 tuntia ennen treeniä voidaan juoda samanlainen treeniin valmistava palkkari)
1 prk maitorahka
1 dl A rasvaton luonnonjogurtti (probiootti)
2 rkl vehnänalkioita
5 saksanpähkinää (suolaamaton / paahtamaton)
1 dl marjoja (mustikka, mustaherukka, marja-aronia)
1/2 banaani
1 kpl granaattiomena
1 tl hunajaa
Sekoita tämä smoothieksi tehosekoittimessa ja nauti heti treenin jälkeen.
Mielellään kaksi annosta päivässä. Toinen esim. treeniin valmistavana juomana 1-1,5 tuntia ennen treeniä.
Kehitys on varmaa.
Aminohappo-, hiilihydraatti-, rasvahappo-, antioksidantti- ja fytokemikaaliprofiili on optimaalinen. Anabolinen juoma joka nostaa veren testotasoja.
Supersmoothiepalkkari
11
163
Vastaukset
- mnrgtbf
"Tämän juoman on huomattu antavan paras kehitys ja maksimimäärä tehoaineita"
On huomattu, missä? Vai onko tämä superpalkkari vain omassa päässäsi?- Vihdoinkin nro1
On huomattu omassa kehityksessä.
- ap:lle
Alkuperäisessä ohjeessa on mukana vielä ripaus sitruunaa, koska sitruuna moninkertaistaa ravintoaineiden imeytymisen.
- see oon
On hyvä joo.
- khun
Tuota "vitamiinipommia" ei ehkä sitten kannata juoda yhdellä huikalla. Vaan hieman ajan kanssa. Mahdollisesti jonkin kiinteän ruoan kanssa, esim. täysjyväruisleipäpalan kanssa. Näin mutu tuntumalta.
- pikasmoothie
1 dl rasvatonta jugurttia
1 dl rasvatonta maitoa
puolikas banaani (toinen puolikas suuhun)
1 dl mansikoita
= nopeaa ja edullista. - Perusheralla
Heh... Olin ihan varma, että tämä on taas joku ripulipalkkari-ohje ;-D
Ei ollut, ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta jaksaako joku oikeasti vääntää noin monimutkaista palaria? Ja eikö tuosta tule ennemminkin lusikkatavaraa?- Vihdoinkin nro1
Joo lusikallahan tuo smoothie syödään.
Tekemiseen menee muutama minuutti kunnon tehosekoittimella ja hyvvöö on!
- iIIuminatus
Soseelle/vanukkaalle keksittiin hieno ulkomainen nimi smoothie..varmaan ppaljon maukkaampaa - ja kalliimpaa!
- parasta on
Ei se ole sen kalliimpaa kun itse ostaa raaka-aineet ja sotkee tehosekoittimessa.
1 prk (250g) maitorahka
1 dl A rasvaton luonnonjogurtti (probiootti)
2 rkl vehnänalkioita
5 saksanpähkinää (suolaamaton / paahtamaton)
1 dl marjoja (mustikka, mustaherukka, marja-aronia)
1/2 banaani
1 kpl granaattiomena
1 tl hunajaa
2-3 tl aitoa sitruunamehua
Superruokaa!!!
- smoothiefani
Jos laittaa liikaa erilaisia marjoja, hedelmiä jne. smoothattuna mausta tulee helposti outo, tunnistamaton josta voi saada vatsan sekaisin. Minusta paras smoothie on tehdä kerralla korkeintaan kahdesta eri marjasta ja/tai hedelmästä? Tai jopa yhdestä marjasta tai hedelmästä. Seuraavalla kerralla vaihtaa toiseen. Tällä tavalla maku pysyy mukavasti tunnistettavana ja vatsa ei oireile.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779