Supersmoothiepalkkari

Vihdoinkin nro1

Tämän juoman on huomattu antavan paras kehitys ja maksimimäärä tehoaineita.

Kyseessä on siis supersmoothiepalkkari, joka juodaan heti treenin jälkeen.
(n. 1-1,5 tuntia ennen treeniä voidaan juoda samanlainen treeniin valmistava palkkari)

1 prk maitorahka
1 dl A rasvaton luonnonjogurtti (probiootti)
2 rkl vehnänalkioita
5 saksanpähkinää (suolaamaton / paahtamaton)
1 dl marjoja (mustikka, mustaherukka, marja-aronia)
1/2 banaani
1 kpl granaattiomena
1 tl hunajaa

Sekoita tämä smoothieksi tehosekoittimessa ja nauti heti treenin jälkeen.
Mielellään kaksi annosta päivässä. Toinen esim. treeniin valmistavana juomana 1-1,5 tuntia ennen treeniä.

Kehitys on varmaa.
Aminohappo-, hiilihydraatti-, rasvahappo-, antioksidantti- ja fytokemikaaliprofiili on optimaalinen. Anabolinen juoma joka nostaa veren testotasoja.

11

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnrgtbf

"Tämän juoman on huomattu antavan paras kehitys ja maksimimäärä tehoaineita"

On huomattu, missä? Vai onko tämä superpalkkari vain omassa päässäsi?

• Vihdoinkin nro1

On huomattu omassa kehityksessä.

• ap:lle

Alkuperäisessä ohjeessa on mukana vielä ripaus sitruunaa, koska sitruuna moninkertaistaa ravintoaineiden imeytymisen.

• see oon

On hyvä joo.

• khun

Tuota "vitamiinipommia" ei ehkä sitten kannata juoda yhdellä huikalla. Vaan hieman ajan kanssa. Mahdollisesti jonkin kiinteän ruoan kanssa, esim. täysjyväruisleipäpalan kanssa. Näin mutu tuntumalta.

• pikasmoothie

1 dl rasvatonta jugurttia
      1 dl rasvatonta maitoa
      puolikas banaani (toinen puolikas suuhun)
      1 dl mansikoita

= nopeaa ja edullista.

• Perusheralla

Heh... Olin ihan varma, että tämä on taas joku ripulipalkkari-ohje ;-D

Ei ollut, ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta jaksaako joku oikeasti vääntää noin monimutkaista palaria? Ja eikö tuosta tule ennemminkin lusikkatavaraa?

• Vihdoinkin nro1

Joo lusikallahan tuo smoothie syödään.
        Tekemiseen menee muutama minuutti kunnon tehosekoittimella ja hyvvöö on!

• iIIuminatus

Soseelle/vanukkaalle keksittiin hieno ulkomainen nimi smoothie..varmaan ppaljon maukkaampaa - ja kalliimpaa!

• parasta on

Ei se ole sen kalliimpaa kun itse ostaa raaka-aineet ja sotkee tehosekoittimessa.

1 prk (250g) maitorahka
        1 dl A rasvaton luonnonjogurtti (probiootti)
        2 rkl vehnänalkioita
        5 saksanpähkinää (suolaamaton / paahtamaton)
        1 dl marjoja (mustikka, mustaherukka, marja-aronia)
        1/2 banaani
        1 kpl granaattiomena
        1 tl hunajaa
        2-3 tl aitoa sitruunamehua

Superruokaa!!!

• smoothiefani

Jos laittaa liikaa erilaisia marjoja, hedelmiä jne. smoothattuna mausta tulee helposti outo, tunnistamaton josta voi saada vatsan sekaisin. Minusta paras smoothie on tehdä kerralla korkeintaan kahdesta eri marjasta ja/tai hedelmästä? Tai jopa yhdestä marjasta tai hedelmästä. Seuraavalla kerralla vaihtaa toiseen. Tällä tavalla maku pysyy mukavasti tunnistettavana ja vatsa ei oireile.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109