Eli tarkoitus oli tänä iltana lähteä baariin, mutta aamulla huomasin lääkkeitteni olevan loppu ja saan uuden reseptin vasta huomenna. Lääkkeet ovat sellaisia että jo samana iltana alkaa tulla "vieroitusoireita", sähköiskujen tuntua päässä, huonoa oloa ja muutenkin kamalan väsynyt ja ellottava olo. Lähetin heti "aamulla" kun huomasin, n 12.00, että lääkkeet ovat loppu että voitaisiinko siirtää baariin lähtöä. Vastaukseksi sain että "eikö sun ois pitäny tietää tästä jo eilen". Vastasin että huomasin vasta aamulla että ei ollutkaan liuskoja jäljellä ja sopisiko lauantai. Mitään vastausta ei ole kuulunut eli on nyt ilmeisesti suuttunut. Kyseinen ystävä muutenkin saattaa suuttua ihan ihme asioista ja todella helposti, mutta eikö tää mene jo nyt ihan yli, kun olen kertonut hänelle miten vaikea olo tulee ilman noita lääkkeitä. Pitäskö mun taas alkaa sovitella vai antaa ihmisen vaan olla. Alan olla niin kyllästynyt. Ja molemmilla ikää "jo" 20.
Ja tähän loppuun vielä että lääkkeet ovat lääkärin määräämiä, ei laittomia.
Voiko ystäväni ihan oikeasti suuttua tästä?
11
1007
Vastaukset
- Näin on
No jos ystävä tommoisesta suuttuu, nii ei ole oikea ystävä.
- kokemustaon ...
kyllä voi, ja voi suuttua siitäkin, kun peruu baariin lähdön läheisen hautajaisten takia. Kokemusta on, surra ei saisi, bailata ja hymyillä pitäisi läpi kyynelten. Jotkut ei vaan tajua, että joskus pitää pysähtyä ja surra.
sellainen ei ole oikea ystävä, on vain liikkeellä itsekkäin perustein. - Ei itsekään täydell.
Eikä "ystävä" ehkä ymmärrä sitäkään, että kesken illan valitat huonoa oloasi ja lähdet kotiisi. Kotona sitten mittaat kuumelukemat 38,5 oC. Kertoessasi tästä seuraavana päivänä, vieläkin vähätellään lähtöäsi. Näitä itsekeskeisiä narsistioireisia löytyy paljon....
- kokemustaon...
no, eihän tietenkään, kyllähän sitä nyt pitää jaksaa riekkua pääkainalossa ja viimosta hengenpihahdusta myöten ainakin aamu neljään, jerranhestas.
mitäpä sitä susta ja sun hyvinvoinnista, kunhan ystävällä on hauskaa ja kivaa.
- ap
joo eli ilmeisesti kannattaisi unohtaa kokonaan tämä "ystävä"....
- pieni järjen ääni
Onhan tuollaisesta asiasta väärin suuttua, mutta me näemme tarinasta vain toisen puolen. Oletko useinkin perunut sovittuja tapaamisia, halunnut viime hetkellä siirtää niitä myöhemmäksi, saanut ystäväsi tuntemaan itsensä itsestäänselvyydeksi, joka on kyllä aina saatavilla kun SINÄ päätät, että on sinulle hyvä hetki tavata?
- 19+4
Tätä minäkin vähän mietin. Itse olen nimittäin joutunut (tai no, oma valintani kai tuo on loppujenlopuksi ollut) sietämään jatkuvaa oharien tekoa yhdeltä ystävältäni. Hän tosin tekee niitä ohareita vähän kaikille, joten kovin henkilökohtaisesti tuota ei oikein pysty ottamaan. Kuitenkin, kun tietää, että tällä ihmisellä on tapana keksiä tekosyitä tapaamisia peruakseen (ja hän todellakin saattaa perua tapaamisen 30 minuutin varoitusajalla), on vaikeaa ottaa niitä peruutusten syitä tosissaan. Tällä ihmisellä on flunssakin varmaan 20 kertaa talvessa... On se tietysti mahdollista, että joskus on oikeasti se flunssa päällä, mutta mistäs sen tietää milloin näin on. Koko flunssasta kun on tullut lähinnä jo vitsi.
Itse olen jo tottunut tuohon touhuun ja varaudun näihin "tapaamisiin" sillä mentaliteetillä, ettei siitä varmaan mitään tule kuitenkaan. Keksin varalle jotain muuta tekemistä ja pidän huolen siitä, etteivät nuo sopimiset ihmeemmin vaikuta omiin aikatauluihini. Ymmärrän tosin hyvin, että tuollainen voi ottaa hemmetisti päähän. Otti se minuakin pitkän aikaa. Enää en jaksa niin välittää...
Jos ap:llä on tapana tehdä noita ohareita usein, ymmärrän kyllä tuon reaktion. Tuo ystävä kun voi oikeasti kuvitella, että tuo oli vain tekosyy. Muuten on tuollainen suuttuminen tietenkin typerää. Voihan se olla, että tuo ystävä on sellainen "kuumakalle", joka räksähtää ja möksähtää kaikesta mahdollisesta ja käyttäytyy tunteittensa mukaan ajattelematta asiaa toisten kannalta. Sellaista touhua ei minun mielestäni kannata katsella ikuisuuksiin. Tulee itselle vaan paha olo, kun toinen kaataa huonot fiiliksensä muitten niskaan paremman olon saadakseen. Tuolloin en ainakaan lähtisi mitään sovittelemaan. Ottakoon itse yhteyttä kiukkunsa lauettua, jos on siihen valmis. Sitten voitaisiin miettiä jatkoa. - ap
En peru usein, mutta nähdään kyllä muutenkin harvoin.
- joo,o!
Kyllä voi suuttua, itse en ole kovinkaan nokkaantuva ihminen, pikemminkin aika joustava ja lähden helpolla kavereiden juttuihin mukaan ja ihan vaan kun ovat yleensä hauskoja. Mutta kerran satuin tapaamaan baarissa erään miehen ja suutelin tätä, niin ystävättäreni suuttui siitä ja poistui paikalta, oli puhumatta mulle 3 kuukautta. Nyt valitettavasti ystävyys ollut katkolla jo vuoden! kun poikani vahingossa kaatui heidän auton ovea päin, siihen ei tullut onneksi jälkeä, mutta huudot saatiin ja pisti ystävyyden poikki! Turha siin oli sit enää sovitella kun kaveri oli päättänyt että olin tehnyt suuren rikoksen!
- Tämmöstä tänään
Ymmärrän ap:n kannan, mutta voin myös tuntea myötätuntoa suuttujaa kohtaan.
Ehkäpä ap ja tämä ystävä tapavat ani harvoin ja tämä joka suuttui odotti kovasti tapaamista.
Ja suuttui koska tämä tapaaminen peruuntui, lääkkeiden takia.
Mitä itse lääkärin määräämiin lääkkeisiin tulee. Eihän niitä saa koskaan unohtaa!
Järkiki jo sen sanoo, jos tarvii lääkkeitä jotka on lääkärin määräämiä ja lääkkeitä mitää käyttää läpi elämän, niin silloinhan jo logiikka sanoo että kun lääkkeet alkaa loppua niin pitää olla uusi lääke annos valmiina.
Mutta jos kaveri suuttuu ihme asioista niin kantsii unohtaa sellainen ihminen. Toisaalta jos tyyliin tapaa 1 - 2 krt vuodessa, niin eihän se edes ole mitään kaveruutta.
Se on jotain tuttavuutta korkeintaan. Jutellaan kun tavataan tyyliin - LOL ihmisiä
Voi vittu.. mäkin alan käyttämään kyllä aina tuota syytä, että on lääkkeet loppu. Jos on niin vitun tyhmä ystävä, että uskoo sen, että "huomasin tänä aamuna lääkkeiden olevan loppu", niin sitten kyllä sille saa tehdä ohareita niin paljon ku haluaa.
En todellakaan ihmettele, että ystäväsi on suuttunut. Se johtuu vain siitä, että oot täysi kusipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361