Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Skoda on itäauto

viimeiseen sokotaan

2008 diesel ajettu 240tkm.
Huollettu aina merkkiliikeessä, sortuu siitä huolimatta.
Turbo hajonnut kaksi kertaa, kaasupoljin katkennut samoin kaksi kertaa,
Alusta on jouduttu päivittää väljien nivelten takia auton hinnalla.
Sokota, On se niin ITÄ-AUTO

30

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenkommari

      Kyllä.

      Samaa kastia kuin Volkkarit, Audit ja Seatitkin eli sitä "heikompaa" Saksalaista. Itse vaihdon Ladan uudehkoon mersuun ja olen tyytyväinen.

      • Mersu=Lada:.

        .

        Mersussa ja Ladassa onkin samaa takavetoteknologiaa edellisiltä vuosituhansilta

        .


      • parasta.
        Mersu=Lada:. kirjoitti:

        .

        Mersussa ja Ladassa onkin samaa takavetoteknologiaa edellisiltä vuosituhansilta

        .

        Mutta toimivaa luotettavuutta, kestää satoja vuosia.


      • entinenkommari
        Mersu=Lada:. kirjoitti:

        .

        Mersussa ja Ladassa onkin samaa takavetoteknologiaa edellisiltä vuosituhansilta

        .

        Ompas mukava huomata kuinka laadukas Mercedes-Benz henkilöauto jaksaa herättää kateutta näin internetinkin välityksellä! Muistappas tarkistaa siitä passatista ne vetonivelet kun ei se volkkari oikein osaa tehdä niistä kestäviä. Mulla mersussa ei oo tarvinnu vetareista tai nivelistä paljoa huolta kantaa, mutta eihän siinä mittarissakaan ole kuin 150tkm...

        Eipä ole laadukkaalle Saksalaiselle matka eikä mikään! Volkkarit ne käy kansi ja turboremonteissa mutta "Mese" senkun porskuttaa!


      • lada historiaa
        Mersu=Lada:. kirjoitti:

        .

        Mersussa ja Ladassa onkin samaa takavetoteknologiaa edellisiltä vuosituhansilta

        .

        Molempia valmistetaan nykyisin etuvetoisina, takavetoLadoja ei kai enää valmistetakaan, vaikea sanoa kun merkkiä ei enää tuoda maahan.
        Esim. kaikissa formuloissa on takavetotegnologia edellisiltä vuosisadoilta, noniin huono vertaus vakioautoihin, mutta....miksiköhän?


      • Takavetoteknologia:.
        lada historiaa kirjoitti:

        Molempia valmistetaan nykyisin etuvetoisina, takavetoLadoja ei kai enää valmistetakaan, vaikea sanoa kun merkkiä ei enää tuoda maahan.
        Esim. kaikissa formuloissa on takavetotegnologia edellisiltä vuosisadoilta, noniin huono vertaus vakioautoihin, mutta....miksiköhän?

        .

        Takavetoteknologia sopii formuloiden keinotekoisiin olosuhteisiin joissa ei ole vastaantulijoita

        .


      • etutakaveto
        Takavetoteknologia:. kirjoitti:

        .

        Takavetoteknologia sopii formuloiden keinotekoisiin olosuhteisiin joissa ei ole vastaantulijoita

        .

        Aloitin autoilu-urani etuvetoisilla aikaan, jolloin maamme autokannasta oli ehkä 90% takavetoisia, joko kardaanilla tai takamoottorilla. Noita kaikkia tuli ajettua.
        Sitten tuli n.30vuoden jakso kardaanivetoisilla, tänään taas ajan etuvetoisella.
        Veti se auto millä pyörillä hyvänsä, kyllä se tiellä pysyy jos kuljettaja sen tiellä pitää.


    • oma vika, sori.

      Turbon hajoaminen on useimmiten kiinni kuskista joka ei malta hoitaa jälkijäähdytystä, kilometreistä voi päätellä että auto on saanut kyytiä m0tareilla ja sellaisen lenkin jälkeen jälkikäyttö on viisasta.
      Polkimien katkaiseminenkin on oma vika jos kantaa lunta jaloissaan autoon eikä puhdista paikkoja koskaan. Vaikutat mvälinpitämättömältä myyntitykiltä.
      Alustassa on merkillä kuin merkillä noilla kilometreillä väljää, varsinkin menevällä myyntitylkillä.

      • Oma syy mitäs rikoit

        Noihan se menee.Kun järki ei riitä autotekniikan ymmärtämiseen niin kaikki hajoaa ihan silmissä.Samoin automaattivaiheistojen rikkoontumiset johtuvat pääosin tuosta syystä.

        Käyttövirheisiiin kun lisätään kustannussyistä suhteellisen heikko rakenne romuahan tulee väkisin.

        Kuitenkin noista ollaan valmiita maksamaan mielttömiä summia ostettaessa.Normaalikäytön nuo kestää mutta kun se vaatii myös sen normaalijärjen.


    • Skoda ja IVY

      Kyllä tämä toteamus lämmittää mieltä " on se niin itäauto", väite joka on 100% totta Skodan kohdalla. Siellä ent. itäblokin alueella niitä edelleen kasataan lähinnä IVY-maihin myytäviksi.

      • Raataesrippunen

        Ja on se hieno vehje se Ijoku Amerikkalainen.
        Mukamas Suomalainen Nokia!


        Tämä ei tietenkään kuulu ITÄAUTOpalstalle, mutta tuli vaan mieleen kirjoittajien ajatusmaailman taso.

        ps Alussa oli viittaus ÄLYpuhelinten alueelle.


    • asentaja..

      Tuo turbon hajoaminen ihmetyttää, ehkä huonot öljyt.
      Kaasupolkimen katkeaminen on normaalia Skodalle.
      Skodan käyttämä muovi on hauraampaa kuin muilla VAG konsernin autoilla.
      On ilmeisesti tsekkiläistä, haiseekin erilaiselle.
      Myös kynnyslistat ja muut ohjaamon muovit hajoavat helposti irroitettaessa.

      • skoda=venäjä

        Skoda on aina ollut ja on vieläkin venäläistyylisin ajoneuvo tämänpäivän suomessa, siinä on kopioitu muotoilua, tekniikkaa ja ajo-ominaisuudet ladasta, moskwitsistä ja volgastakin. Takamoottorikin otettiin suoraan venäläisestä Jaltasta.


      • sovhoosi
        skoda=venäjä kirjoitti:

        Skoda on aina ollut ja on vieläkin venäläistyylisin ajoneuvo tämänpäivän suomessa, siinä on kopioitu muotoilua, tekniikkaa ja ajo-ominaisuudet ladasta, moskwitsistä ja volgastakin. Takamoottorikin otettiin suoraan venäläisestä Jaltasta.

        Kolhoosiyhteiskuntaan skodat on tarkoitettukin.


      • provoprovoprooo
        sovhoosi kirjoitti:

        Kolhoosiyhteiskuntaan skodat on tarkoitettukin.

        Tulisitko jo ystävällisesti tälle vuosituhannelle.
        Sinunlaisiasi mistään mitään tietämättömiä lässyjä on täällä enemän kuin laki sallii.
        Tsekin tasavallalla, sen enempää kun WV yhtiöllä ei ole mitään tekemistä Neuvostoliiton aikoja sitten lopetetun valtion kun nykyisen Venäjänkään kanssa.

        Tosin kirjoituksesi oli täyttä provoa eikä niinollen tarkoitettukaan vakavasti otettavaksi, kiinnosteisi vain se, miksi vaivauduit tuon järjettömän provon tekemään?


      • idänmarkkinoille
        provoprovoprooo kirjoitti:

        Tulisitko jo ystävällisesti tälle vuosituhannelle.
        Sinunlaisiasi mistään mitään tietämättömiä lässyjä on täällä enemän kuin laki sallii.
        Tsekin tasavallalla, sen enempää kun WV yhtiöllä ei ole mitään tekemistä Neuvostoliiton aikoja sitten lopetetun valtion kun nykyisen Venäjänkään kanssa.

        Tosin kirjoituksesi oli täyttä provoa eikä niinollen tarkoitettukaan vakavasti otettavaksi, kiinnosteisi vain se, miksi vaivauduit tuon järjettömän provon tekemään?

        Kyllä varmaan harmittaa skoda kuljettajaa kun sai tietää ajavansa kolhoosikulkuneuvolla.


      • tyhmälle skodailijal
        provoprovoprooo kirjoitti:

        Tulisitko jo ystävällisesti tälle vuosituhannelle.
        Sinunlaisiasi mistään mitään tietämättömiä lässyjä on täällä enemän kuin laki sallii.
        Tsekin tasavallalla, sen enempää kun WV yhtiöllä ei ole mitään tekemistä Neuvostoliiton aikoja sitten lopetetun valtion kun nykyisen Venäjänkään kanssa.

        Tosin kirjoituksesi oli täyttä provoa eikä niinollen tarkoitettukaan vakavasti otettavaksi, kiinnosteisi vain se, miksi vaivauduit tuon järjettömän provon tekemään?

        Tiedätkö montako kappaletta skodia valmistuu päivittäin Venäjän Skoda tehtaalta?
        Vai ei VW yhtiöllä ole mitään tekemistä Venäjän kanssa.
        Tule nyt jo itse tälle vuosituhannelle.


      • Tyhm.Skodailijalle!
        tyhmälle skodailijal kirjoitti:

        Tiedätkö montako kappaletta skodia valmistuu päivittäin Venäjän Skoda tehtaalta?
        Vai ei VW yhtiöllä ole mitään tekemistä Venäjän kanssa.
        Tule nyt jo itse tälle vuosituhannelle.

        Enpä tiedä, mutta kun sinä kerran kaiken tiedät tuostakin asiasta, kerro ihmeessä?
        Kerro myös, minkä maan markkinoille nuo ovat menossa ja mielellään todistetusti, muutenhan olet kuin ne muutkin lässyt jotka kuvittelevat olevansa viisaita, kun osaavat omia mielikuvitustuotteiteillaan tätä asiallista palstaa saastuttaa.


    • surkeita trolleja

      Aloittajan viesti on selkeä provo ilman totuutta.
      Mutta tuohonkin voi vain todeta sen, että polkimen katkaiseminen ja turbon hajoaminen on 98%sti kuljettajan vika ja tyhmyyttä.

      • hiplu_-

        Ei vaan nuo tyypillisiä piirteitä itablokin autoille esim skoodille, kuten tuossa tuli todistetusti esillekin.


      • itäautoilijat
        hiplu_- kirjoitti:

        Ei vaan nuo tyypillisiä piirteitä itablokin autoille esim skoodille, kuten tuossa tuli todistetusti esillekin.

        Itäblokin Skoda on suomessa idästä ja venäjästä pitävien ihmisten suosikkiauto.


    • lada skodaa parempi

      Skeidajormaa viedään taas kun pässiä narussa ja se on ihan oikein. Mahtavatko edes itse tietää mitä muut heistä ajattelevat. Mina ainakin naureskelen aina kun nään skodan liikenteessä. Mitä nuorempi kuski, sen paremmat naurut. Hyvä että meillä muilla on joku minkä kustannuksella pitää hauskaa.

      • kiitos jormat

        Se on totta. Ja näillä sivustoillakin saa hyvät naurut.
        Ohhoijaa päivä pelastettu.


    • itäskoda

      Skoda on itäauto, siinä on totuus jolle kukaan ei voi yhtään mitään.

    • perseestä

      Skoda on itäblokista

      • Totta turiset

        Näin on. Samaa paskaa kuin muutkin VAG-kikkareet.


    • voi näitä provoja

      Melkoinen dorka aloitus.
      Turbot hajoaa väärinkäytöllä, samoin poljin.
      Ei autoon saa menemään muutamassa vuodessa 20k€ edestä alustan osia.

      • itäskoda

        Joka tapauksessa skoda on itäauto, suurin valmistus tapahtuu venäjällä.


    • itäblokista

      Skoda on itäblokista.

      • itäblokin skoda

        Skoda on tänä päivänä itäautojen ykkönen länsimaissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe