Työttömät! Ette te palkkaa tarvitse

Matti, kok.

vaan työkokemusta, työkokemusta ja lisää työkokemusta! Ja sitä saa parhaiten harjoittelun, työssäoppimisen ja työelämävalmennuksen kautta. Työttömyys johtuu vain, ainoastaan ja pelkästään vajaasta amaattiosaamisesta. Palkkatyöhön työttömän rahkeet eivät yksinkertaisesti vain riitä. Siksi työttömille palkkaa paljon, paljon tärkeämpi asia on kullanarvoinen työkokemus.

16

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgfgsdfdg

Just joo, sanoi 50-vuotias ammattimies.

Siinä sitä taas kliseitä ja ennakkoluuloja esitellään.

Laskepa uudelleen, miten kolmeenkymmeneen tuhanteen avoimeen työpaikkaan mahtuu puolimiljoonaa työntekijää, oli sitten miten monen vuoden kokemus tahansa.

• Matti, kok.

Osaavalle tekijälle löytyy aina töitä. Joskus täytyy osata vain nöyrtyä ja tehdä töitä vaikkei siitä saisikaan palkkaa. Nimittäin sillon kun tulee se hetki kun firmaan otetaan palkallinen työntekijä, niin todennäköisemmin voittokuponki osuu sille joka on jo valmiiksi harjoitellut kyseistä työtä kuin sellaiselle, joka on viimeksi tehnyt työtä vuosi sitten!

• Tauno . . .
        Matti, kok. kirjoitti:

Osaavalle tekijälle löytyy aina töitä. Joskus täytyy osata vain nöyrtyä ja tehdä töitä vaikkei siitä saisikaan palkkaa. Nimittäin sillon kun tulee se hetki kun firmaan otetaan palkallinen työntekijä, niin todennäköisemmin voittokuponki osuu sille joka on jo valmiiksi harjoitellut kyseistä työtä kuin sellaiselle, joka on viimeksi tehnyt työtä vuosi sitten!

Minä olen harjoitellut tätä "kuntouttavaa työtoimintaa" jo kauan, usein kaksikin kertaa päivässä ja kunnossa olen pysynyt.

http://www.huutokuva.net/B9ml.jpg

Sossusta saan kaiken tarvitsemani ja joskus ylimääräistäkin. En valita enkä nöyrry eli en tarvitse voittokuponkia!

• tyyreyy y
        Matti, kok. kirjoitti:

Minkähän kymmenestä orjatyöläisestään firma mahtaa palkata töihin? Ja miksi palkkaisi, kun aina saa uuden orjatyöläisen, joista jotkut hölmöimmät huhkivat kuin heinämiehet toivoen näyttävänsä osaamisensa, työtä saadakseen.

Aloituksesi taisi kyllä olla ironiaa, en ensin huomannut. Käytät käänteispsykologiaa. Hyvä se sekin on. Kaikenlaisia keinoja tarvitaan tässä sodassa.

• --Panomies--

Käteenveto auttaa sinua - kirjuutteluistasi päätellen.

• Maaaaaaattttti

Mikä sinua, kökkäre, mättää?

• -totuus-

Tää Matti, kok onkin feikki ja on oikeasti Tarja, sosdem

• TEMpputyö tehotonta

"Työväenpuolueiden" hallitushan ajaa nuorisotakuu orjatöitä kaikille alle 25 v ja alle 30 v vastavalmistuneillekin. Saa nähdä kuinka toteuttuu huoltosuhde petraus, kestävyysvaje kevennys ja työurien pidennys, heitän jo vahvan epäilyksen ropo orjuuksista?

• Näin se menee
        TEMpputyö tehotonta kirjoitti:

"Työväenpuolueiden" hallitushan ajaa nuorisotakuu orjatöitä kaikille alle 25 v ja alle 30 v vastavalmistuneillekin. Saa nähdä kuinka toteuttuu huoltosuhde petraus, kestävyysvaje kevennys ja työurien pidennys, heitän jo vahvan epäilyksen ropo orjuuksista?

EU:sta tullut määräys pitää olla pieni työttömyysprosentti että saadaan maksaa euroopan velat.

• yx

TERVETULOA TYÖTTÖMÄKSI JOKAINEN. tule KOKEILEMAAN ihan ITSE ! loppuuhan työttömien kadehtiminen siihen paikkaan...:)

• työtön.

Minulla olisi monta vuotta kokemusta hoito-alan hommissa. Ja osaan ne paremmin kuin vastavalmistunut lähihoitaja. Töitä ei vaan löydy kun ei oo lähihoitajan tutkintoa.

• Näytöillä tutkinto

Oletko hommaamassa lähärin paperit? Kovalla kokemuksella saat ne tavallista nopeammin.

• *_*

Palkkaa ei tosiaan tarvita. Hedelmät kasvaa puussa itsestään ja rahaa pyytämättä. Täytyy vain raivata pois tieltä ne ihmiset, jotka ei suostu näitä ilmaisia asioita jakamaan ilmaiseksi.

• enemmän työpaikkoja

Just joo! Seuraahan mitä työpaikkojen harjoittelu paikat on. Jos vaan teetätetään hanttihommat jne. Niin ei tollaisesta opi!

Ja koko ajan jossain on irtisanomisia! Ja toissa vuonna olin raskoneella katsomassa voisko ala sopia itselle ja että oppisinko talon tavoille. Tuolla oli oppisopimuksella muutama työntekijä ja yhdenkin laittoivat noista ulos, vaikka olisi ollut hyvä työmies.

Paras systeemi olisi tuo, kun jotka tienaavat 2400 euroa tai sen alle saisivat perus rahan. Esim 680 euroa kuussa palkan. Tulloin olisi luultavasti enemmän töitä. Kun voisi tehdä vaikka kahden viikon työjaksoja. Kun vaan tehtäisi tuosta toimiva systeemi.

• 2000 $ tienattuna

Jos ei löydy duunii ni ei muuta ku nettii sielt löytyy tänä päivänä rajattomasti mahdollisuuksia!! Ja ite oon siviiliammatiltani siivooja ettei siihen mitää koulupapereita tarvi!!

Itse aloitin kuukausi sitten ja tienaan tällä hetkellä bloggaamisella.
        Jos haluat avata samanlaiset sivut kuin minulla : http://empowernetwork.com/tpv

Blogin avaaminen maksaa 19 € ja se kotisivut/blogipohja tulee käyttövalmiiksi 5 minuutissa ja kaikki mitä sinun tarvii tehdä on lisätä oma kuva ja alkaa bloggaamaan.
        Oheinen video kertoo blogilla tienaamisesta ja rikastumisesta: http://simple2advertise.com/c/?u=TVuorma&c=cuteshellgirl&ad=tpv&blogbannergirl

Ohesta voi tilata blogipohjan/ kotisivut itselleen : https://www.empowernetwork.com/join.php?id=TPV

• hththt

Siivojaks pääsee helposti alottamalla sillä, että yrittää kesätyöpaikaks jotain siivousfirmaa, joka palkkaa ei koulutusta olevia henkilöitä tuuraamaan kesälomien ajaksi. Yleensä koulutusta ei tarvi, mutta katsotaan eduksi. Ja kokemus on yleensä se joka ratkasee. Eli jos jollain on 3 kuukautta kokemusta, taas toisella on koulutus. Se jolla on kokemusta pääsee todennäköisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe