Miksi hän puhuu serpicosta kuin tämä yhä olisi palstalla 'palstamiehenä', vaikka tyyppiä ei ole näkynyt vuosiin?
yb elää menneessä?
7
71
Vastaukset
Jos se on puskissa?
- näin muuten varmaan
Eli yb:n puskavittuilija on serpico?
Kerrohan vielä omin sanoin, miksi asia kiinnostaa sinua? Tai oikeastaan minua kiinostaa enemmän, että miksi mietit asiaa?
- \o/
Ja niin ratikkamamari taas ryntää parkuen paikalle vaikka asia ei liity häneen mitenkää
Tietääkseni tältä palstalta ei ole yksikään elossa oleva poistunut.
"Nimensä voi aina muuttaa, mutta sitä mikä on ei voi"
-juutalainen sananlasku-- sisältä blondi
Viriilit palstamiehet on senverran vähissä, että puhuminen reaaliajassa ei ole mahdollista:)
Sitäpaitsi ei Elviskään elä, mutta on silti luonamme ikuisesti!- S Etämies
Tietysti serpic on yybeetäkin koittanut pokata privassa
yybee on kylläkin hoikka ja serpicoa kiinnostaa leveät peput piskattavaksi, vaikkei kestä, jos nainen on pidempi----------ambivalentti mielisairas eläkevaari
Ei uskalla enää pottuilla-----------tulee facebook nimet 3kpl palstan tietoon hähäää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372