Erosimme 5 vuotta sitten, Nykyään exäni on kihloissa ja alle vuoden vanha lapsikin, Mutta en voi olla ajattelematta häntä edes kerran päivässä (ei mitään pakko mielettä häneen) Mutta vanhat muistot palaavat mieleen paikassa missä vietimme monet yhteiset hyvät hetket esim kadut ja asunto, muistan vieläkin mitä juttelimme ja missä.. erosta on jo toki aikaa mutta onkohan tämä ihan normaalia, kyseinen nainen oli ensi rakkauteni ja vietimme 7 vuotta yhdessä, nykyään tunnen että en olen jotenkin jumittunut menneeseen.. Hänen kihlattunsa ei pidä meikäläisestä yhtään joten yhteyden pitokin on vähän heikoilla, ja kun olemme nähneet niin se on ollu vaan "Moi" koska mieleeni palaa menneet ja pakenen tilannetta koska en halua että heille tulee riitaa meikäläisestä koska kihlattu on niin kade... on minullakin ollut tällä välillä jos jonkun näköstä juttua, mutta kun olen yksin niin iskee kauhea kaipuu ja syyllisyys että mitä tein väärin.. olen tästä jutellut harvan muutaman hyvän ystävän kanssa ja yhdellä oli samanlainen fiilis.. olisi kiva kuulla mielipiteitä ja jos jollakin on samanlainen fiilis
Erosta 5 vuotta, Silti mielessä
4
672
Vastaukset
- skraga8
Muista, että tärkeää on antaa itselle anteeksi. Se mitä tapahtui silloin oli sen hetken asia joka ehkä nyt näyttäytyy toisessa valossa. Ole itsellesi armollinen koska me ollaan ihmisiä hyvässä sekä pahassa. Ehkä kumminkin hyvä pyytää häneltä anteeksi jos sinulta niin hyvältä tuntuu ja hän kyllä antaa anteeksi asian jos hän on päässyt eteenpäin. Sitten sinunkin on hyvä jatkaa eteenpäin siitä. Ei me olla syyllisiä, asioita vaan tapahtuu ja tarkoituksella. Jokainen kipeä asia on oppimista eteenpäin.
- canuslupus
Aikaa on kulunut tuosta jutusta jo yli 20v. Ei oltu yhdessä, en ollut aloitteellinen, hän oli aloitteellinen ja minä jänistin.... syy oli omissa asoissa joita en ole käynyt kenenkään kanssa läpi.
Vaikka itse olis sen joka kaiken katkoi ja esti, niin silti se ihminen on mielessä. Toivon hänelle aina parasta.... vaikka torjuminen ei koskaa ole parasta. - Elämä pilalla
Kaipa se ihan normaalia on, itsellä erosta kohta kymmenen vuotta ja yhä ajattelen ja kaipaan ja rakastan... Vain kuolema tämän tuskan ja ikävän lopettaa.
- suru
Erosta noin viis vuotta ja vuodenvaihteeseen asti olen kolo ajan ajatellut exääni.
Ex on kihloissa enkä voi saada häntä enää. Minun on hyväksyttävä se asia muuten en enää jaksa elää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882