Hei kaikki maasturistit.
Olen hankkimassa maasturia, mutta nyt meni sormi suuhun joten ajattelin kysyä täältä neuvoja. Kumpi siis kannattaa ostaa, tuo mersun G63 vai 65AMG? Kyselin Vehosta vertailukoeajoon noita, mutta ovat kuulema tilausautoja, eikä suomeen ole riittänyt esittelykappaleita! Onko tuosta pienemmästä mihinkään vai hyytyykö meno vaunun kanssa? Isommassa on kuulema ruma ääni. Olisin iloinen jos voisitte auttaa. Kannattaisiko ostaa molemmat ja vetää vaunua 65:lla ja ajaa "soolona" tuota 63a?
Lamborchinillakin on ainakin ollut maastureita. Kannattaako hankkia lisäksi semmoinenkin?
maasturin valinnan vaikeus
tukkitie ja motari
3
331
Vastaukset
- "???"
Mikä merkki on Lamborchini?
- itse kullakin
Minullakin tulee kunnon kankkusessa samanlaisia mielihaluja, mutta menevät sitten ensimmäisen "korjaussarjan" otttamisen jälkeen pois.
- Mokki ja tutari
Oikealla maasturinhankkijalla ei mene sormi suuhun. Lue vaan teini autolehtiä edelleen ja opettele oikeinkirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358