elikkä elikkä,oon saanu täs pari tarjoust et pääsisin heittää ug- keikkoi pari kappalet.
mut ainaku kuulen uutisen , et tulisitsä sinne ja sinne sillon ja sillon...ni sit jotenki pulssi nopeutuu ja rupee jänittää vaik ei oo ku vast lukenu siit keikka tarjouksest.
jotenki se kuitenki kutittelee et olis siisti päästä lavalle.
mut sit taas jotenki , et jännää sitä , et entäs jos kämmää tai yleisö nauraa.
mikä mus on oikeen vikana :D ?!
??
Esiintyminen!?
4
208
Vastaukset
- God's Son
Teet niinku kuka tahansa artisti/bändi, reenaat vaan vitusti.
Älä pidä hirveen pitkiä taukoja, max 2 - 3 päivää.
Ei siinä kai sen kummempaa.
Itellä jo reilut parikyt keikkaa takana.
Jännitys katoo parin keikan jälkeen.
Älä myöskään vedä perseitä ennen keikkaa :P - Gene^^
joo.. mä veikkaan et sulla olis vaan pienoinen esiintymiskammo...
- kekoa
eiköhän toi oo iha jokasen alottelevan esiintyjän kirous riippumatta miten ja missä esiintyy. kokemus ja harjottelu lievittää jännitystä varmasti, myös se että nautit keikan aikana vuorovaikutuksesta yleisön kanssa. good luck!
- Lyriikka
Alussa kun se on uutta jännittää niin pirusti.Sama vika oli itselläkin joskus aikoja sitten.Mutta kun pääsee lavalle niin se fiilis on uskomaton ja jänitys häviää varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521