Poikaystäväni lähti muutama

Reai

kuukausi sitten 5 kuukaudeksi ulkomaille. Viikko hänen lähtönsä jälkeen, ilmoitin että olen raskaana, vaikken ollutkaan. Halusin nähdä hänen reaktionsa. Nyt kerroin hänelle, että olen tehnyt abortin, enkä halua enää puhua asiasta ollenkaan. Kaduttaa koko raskauden valehtelu, koska tiedän, että poikaystäväni otti sen raskaasti, koska ei ollut täällä tukemassa minua kuvitellussa abortissa. Hän oli jopa valmis palaamaan kotiin tämän asian takia.

Olen myös ollut ihastunut poikaystäväni parhaaseen kaveriin ensi tapaamisesta lähtien. Ensin suunnitelmissani oli iskeä tämä mies, mutta poikaystäväni voitti sydämeni jollain tavalla. Nyt kun poikaystäväni on ulkomailla, olen huomannut, että hänen paraskaverinsa tuntee myös jotain minua kohtaan. Olemme olleet usein kaksisteen ulkona viihteellä ja nukkuneet samassa sängyssä, mutta mitään ei ole koskaan tapahtunut, koska välitämme molemmat poikaystävästäni paljon. Pelkään kuitenkin, että jossain vaiheessa emme pysty enään kontrolloimaan tilannetta.
Asiaa ei auta yhtään, että tiedän poikaystäväni olevan muiden naisten kanssa reissunsa aikana.

3

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oudot kiemurat

Eihän teidän välillänne ole ollenkaan luottamusta. Jotenkin tulee tosi ontto olo koko jutusta.

• Aika sekoa

touhua.

• nippa nappa

Teillä on molemmilla muita ihmisiä kuvioissa. Olisiko järkevää jutella vakavasti siitä, missä mennään ja miten jatketaan vai jatketaanko? Niin onko poikaystäväsi kertonut, että hän tapailee muita naisia reissullaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2563
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      494
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      464
    Aihe