Olisko kellään antaa mitään asiallisia vinkkejä miten naista tulis lähestyä kuntosalilla? Mä olen löytäny sieltä ihanan naisen, joka vastaa mun katsekontakteihin kun me nähdään noin kerran viikossa. Tyttö vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta kaikki keskustelun avaus repliikit mitä tulee mun mieleen tuntuu sopimattomilta.
Vai onko kuntosali ylipäätään sopiva paikka iskuyrityksille tai muille lähestymis yrityksille?
Onko kuntosali sopiva paikka?
9
3624
Vastaukset
- mies
Paikka kun paikka on sopiva, aloita vaikka keskustelu,Minä käyn täällä " pari kertaa viikossa" kivalta tuntuu, suihkun jälkeen kun paikkoja hiukan kolottaa" Tms jotain muuta aivan yksinkertaista sit huomaat onko kiinnostusta
- Kyllä
Kato sitä suoraan silmii ja kysy että seurusteletko. Jos sanoo että ei, kysy se esim. kahville treenin jälkeen. Lähtee varmasti jos on kiinnostusta. Tiedän sen.. ;-) Ja jos seurustelee, sano että "harmi" sillein että tarkoitat sitä. Jääpi ainakin ovi auki, jos myöhemmin..
- Kokenut
Jos kuntosalilla naista aiot lähestyä sulla pitää olla kroppa ensin hyvässä kunnossa. Vaihtoehtoisesti voit myös käydä kokkauskursseilla, niilläkin tapaa naisia.
- sinkkuneiti
Jos olet tähän mennessä vain luonut katsekontaktia naiseen niin jatkossa voit vaikkapa alkaa moikata häntä. Ei sen tarvitse olla mitään sen enempää näin alkuun. Kun olette pari viikkoa moikkailleet (hän toivon mukaan siis vastaa moikkaukseen) niin voitkin joku kerta sitten siitä jatkaa että mun nimi on muuten XYZ. Nainen vastannee kertomalla oman nimensä ja siitä sun sitten onkin helppo jatkaa pyytämällä kahville :)
Itselläni kerran juttu eteni juuri näin. Töissä näimme päivittäin, mutta nuoria ja ujoja kun olimme niin emme aluksi tehneet muuta kuin katsoimme silmiin ja hymyilimme. Sitten tämä ihastuttava nuorimies eräänä päivänä alkoi moikkailla ja hetken päästä rohkaistuin itse ohi mennessä pysähtymään juttelemaan ensin työasioista ja myöhemmin muustakin (harrastuksista jne. aluksi ihan vaan pari lausetta mutta myöhemmin jo minuuttitolkulla :D ) Käännekohta oli siis tosiaan se, että hän aloitti moikkailun. Jotenkin olen sen verran epävarma ellen peräti vanhoillinen, että odotin miehen aloitetta. Kun hän oli tehnyt moikkailu-aloitteen, uskalsin itse aloittaa muunkin juttelun :)- mikko
..moi :)
- Ei silti
Miksi sen pitää olla noin pirun hankalaa?
Kierretään, kaarrellaan ja lopuksi joku toinen voi viedä nenän edestä. Mitens te naiset suhtaudutte siihen jos kysyn jos näen mielenkiintoisen naisen ja menen pokkana kysymään lähtisikö hän kahville? Useimmat ovat suhtautuneet että ei kiitos. Menettekö te hämillenne vai mitä? Eikös sitä voisi tavata tuntemattomia yhden kavikupin ajan ja katsella sopiiko ajatukset ja jos ei sovi niin tulipa taas ainakin yksi tuttavuus lisää. EIKÖ?
Tietysti jos on varattu tai kiire johonkin niin kieltäytymisen ymmärtää, mutta eikös maailma pitäisi nykyään olla sinkkuja täynnä. - mies
Ei silti kirjoitti:
Miksi sen pitää olla noin pirun hankalaa?
Kierretään, kaarrellaan ja lopuksi joku toinen voi viedä nenän edestä. Mitens te naiset suhtaudutte siihen jos kysyn jos näen mielenkiintoisen naisen ja menen pokkana kysymään lähtisikö hän kahville? Useimmat ovat suhtautuneet että ei kiitos. Menettekö te hämillenne vai mitä? Eikös sitä voisi tavata tuntemattomia yhden kavikupin ajan ja katsella sopiiko ajatukset ja jos ei sovi niin tulipa taas ainakin yksi tuttavuus lisää. EIKÖ?
Tietysti jos on varattu tai kiire johonkin niin kieltäytymisen ymmärtää, mutta eikös maailma pitäisi nykyään olla sinkkuja täynnä.Ei maailma ole sinkkuja täynnä. Toisekseen, miksi tavata tuntemattomia kun tuttujakin on yleensä tarpeeksi ja naisilla on ylipäätään tuota miestarjontaa enemmän kuin tarpeeksi.
- Linda
.........vaan aito ATK-nortti! Niin.
- neuvoja
Mie ehotan että tokaset sille reisilaatteessa häärävälle daamilles että vuokraatte vaikka vihreän timantin metästyksen makkuunista! Ja sitte ku ootta sita katellu ja syöneet marie-keksejä ja hörppineet sekamehua ni joha on tamma täpinässä! Ja sit rohkeesti ehotat et jos nyt sitenkin menisin tonne B-rappuun ku siel on pojilla kilijua käämässä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648