mikä olisi farkuissa kokoni jos olen 175cm pitkä, vyötärö n. 66cm ja lantiolta n. 88cm. ja asiallisia vastauksia kiitoooos! =)
ainiin ja vaikuttaako farkkujen kokoon jos haluaa lantiomallin/matalan vyötärön...?
farkkujen koko
6
1028
Vastaukset
- tyttö
Kannattaa mennä kokeilemaan. Eri malleissa voi hieman vaihdella. Ja ruumiinrakenteesikin vaikuttaa..
- Sid
Koska olet noin pitkä, niin todennäköisesti lahkeen pituus saa olla 34. Leveysmitasta en osaa sanoa tarkkaa kokoa, mutta koska olet ilmeisesti varsin hoikka, niin alle 30 se on joka tapauksessa.
Myös malli vaikuttaa jonkin verran siihen mahtuuko housut jalkaan vai ei. Toiset on sen mallisia (ns. pissishousut varsinkin), että on ihan turha yrittääkään jalkaan normaalia omaa kokoaan, jos sattuu olemaan vähänkään enemmän lantiota jne.
Ota jostain sinua miellyttävästä mallista muutamia eri kokoja sovitettavaksi ja etsi sitä kautta oma kokosi. - gezikat
Tosi paljon vaikuttaa myös lantion leveys ja reiden paksuus. Esim. itselläni on Dieselin farkut kokoa W 27, toisessa saman merkin mallissa ei mennyt jalkaan edes 29!
- Minni
Mä olen just sun mitoissa,eli farkut on sit 28/36,mulle lahkeenpituus 34 on liian lyhyt.
- ninni
Mikä merkki tekee 36 tuuman lahkeita? olisi tarpeen mullekkin.
- Jessi
ninni kirjoitti:
Mikä merkki tekee 36 tuuman lahkeita? olisi tarpeen mullekkin.
Sellaset mäkin haluan! 36 tuuman lahkeet. Ei mistään tunnu löytyvän :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964