Palomies kumppanina

Juliannaaa

Naiset onko teillä kokemuksia, millaista on seurustelle palomiehen kanssa?

39

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 112

      Kova panomies, sillä kiinnostuneita naisia riittää.

    • En suosittele ex oli

      Letku letkeä jne.

      • letkeästi

        eksyy palomiehen letku vieraisiin reikiin


    • ATM jeppe

      looseriporukkaa

      • Entinen

        Todellakin 😅
        Mieti lista huonoista kumppanipiirteistä ja löydät heistä varmasti ne kaikki.


    • Ja kylän suurin kypärä :D Miks tollaisia kyselet, ota selvää jos palomies kiinnostaa. Eiköhän siinä pitäs sen miehen olla tulipaloa tärkeempi juttu sulle?

    • letkun-exä

      Ihan kauheaa, kun voi tulla hälytys kesken romanttisen illan. Eikä ikinä puhu muusta kuin letkustaan.

      • .....

        Onhan palomiehilläkin työajat. Ja kukaan tuskin on viettämässä romanttista iltaa palomiehensä kanssa, silloin kun mies on töissä.


    • Kumma että

      koulutetut muuten amiksia karttavat naiset, ihailevat palomiehiä, vaikka nämä nyt ovat paljon prolempia kuin esim. paperimiehet, jotka tekevät siistiä sisä työtä paperikoneen ääressä ja saavat helvetin hyvää liksaa.

      • mies32

        Itseäni on ihmetyttänyt lentokapteenien asema lääkärien yms. kanssa samankaltaisena pidettynä ammattiryhmänä. Lentokaputhan kuuluvat ennemmin samaan ryhmään bussikuskien kanssa. No ok, palkka ratkaisee.

        Ei se paperi miehen sisä työn siis teys heistä akateemisia tee.


    • ex palomiehen heila

      Ovat erityisen herkkiä syrjähypyille

      • Teija 33 v

        Petti muakin minkä kerkis


      • Oletkovalmis

        Minun ex oli palomies ja petti sen minkä ehti, väärän naisen kanssa. Tämä nainen pyöritti useampaa miestä samaan aikaan. Palomiehet ovat kovia pettämään, olen vuosien varrella nähnyt ja kuulut paljonkin juttua ja pahimpia ovat perheelliset.
        Saunaillat, pikkujoulut ja sun muut viinan huurteiset kinkerit, sielä ne kylän märimmät pillut on.


    • Titta-Maaria 27v.

      Jaa panomies vai? Se runttaamalla runttaa ja jörnimällä jörnii. Parhaat kyydit saat.

    • 17+8

      Miksi ammatilla on mitään merkitystä? Aina ihmetyttää, että miksi naiset aina haluaa mainita että mikä seurustelukumppani on koulutukseltaan tai mitä tekee työkseen, mitä sillä on merkitystä? Itse miehenä voisin vähemmän välittää mitä naiseni tekee kunhan on miellyttävä muuten.

      • huarii ne on kaik

        Naisia kiinnostaa vain miehen status.


    • yksi sähkömies

      Yliarvostettuja naisten keskuudessa

      • betonikuski

        Varsinaisia sankareita olevinaan


      • haluaa palomiehen
        betonikuski kirjoitti:

        Varsinaisia sankareita olevinaan

        Palomiehet on varsinaisia sankareita.


    • Egoilija:(

      Miehiä joilla ISO EGO

    • johtotason sihteeri

      Muhun tehoo ainoostaa palopäälliköt

      • muodokas sihteeri?

        Oot sä blondi?


      • blondit antaa aina
        muodokas sihteeri? kirjoitti:

        Oot sä blondi?

        Täytyy sen olla


    • paloesimies

      Mul on kylän suurin kypärä ja letku letkeä

    • yh-äippä nykyisin

      Kiertäkää kaukaa kaikki palomiehet

      • 4h-mamma

        Entä jos on tulipalo pillussa?


      • Työkaverisi

        4h-mamma...... Tulipalo pillussa. Olet pahin taudin levittäjä, paljaalla olet antanut. Eikö hävetä toimintasi. Koita jo päättää ketä vonkaat ja panet, kaikki nauraa sinulle kun monta ukkoa pyörität yhtä aikaa ja ukot raapii munia. Kaikki tietää sinut ja sinun toimintasi eli lopeta se esittäminen.


    • Pirkko turust

      Suosin vain poliiseja

      • militaristi

        Heikkona univormuihin?


    • ...

      Ei kait se ole kummempaa kuin muidenkaan kanssa!!!

    • ei ne miehet

      Palonaiset on parraita

      • karvanaamoja

        Parrakkaita :DDD


    • yli 80%

      Suurin osa osaa heiluttaa letkua...

    • yx hoito

      Parempia ja komeempia kuin pollarit

    • siistijä

      Kilttejä ja kohteliaita ainakin aralle siivoojaneidille.

    • Luokkayhteiskunta

      Tunnen monta (ei oma valinta) kaikki pettää vaimojaan about kaiken liikkuvan kanssa.

      Nolous kasvaa ryhmässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe