:: Pätkäpaasto ::

Sera

Eli aloittelen huomisesta lähtien pätkäpaastoa siten, että ajoitan syömiset aamusesta klo 13 asti. Toisin sanoen syön aamupalan ja lounaan, ja siinä se sitten onkin.

Monenlaisia sovelluksia ja ajoituksia pätkäpaastolle käytössä on, mutta itseäni alkoi eniten inspiroimaan tämän tekstin pohjalta:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=37&t=31499

Aloituspaino on 74,4 kg. Tavoitteena päästä alle 60 kg. Katselen tässä nyt rauhassa, että millaisella aikataululla tulee tapahtumaan. Päivittelen painoa kerran viikossa.

11

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sera--

1 vko takana. Paino nyt 71,5 kg, eli -2,9 kg.

• k.kiusaantunut

Minä tulen mukaan. Eli syön ennen yhtä. Loppupäivä syömättä. Paino 80 kg. Tavoite 70 kiloa jouluun mennessä.

• 9+2

Ihan hyvä juttu!

Itse joskus laihduin(en nyt niin tietoisesti laihduttanut) vähän samaan tapaan.
      Aamuisin söin yleensä puuron ja kahvia. Lounas oli AINA runsas, siis useita perunoita/runsaasti pastaa ja kaikki muu siihen päälle. Iltapäivällä klo14-15 välillä kahvit ja sen kanssa pari voileipää tai jotain hyvää jos mieli teki.

Loppupäivänä en syönyt mitään.

Ylimääräisiä kiloja taisi olla n.15.....lähtivät muutamassa kuukaudessa. Sinänsä oli mukava ja helppo tapa elää/olla dieetillä, että aamuisin oli terve nälän tunne ja iltasyömättömyyteen tottui jo viikossa.

• Leangains

Mä taas olen syömättä noin 10 tuntia heräämisen jälkeen, ja syön vain kohtuukokoisen iltapalan. Aamusta olo on pirteä ja kylläinen ja olo jatkuu iltaan asti, jolloin onkin mukava työpäivän päätteeksi nautiskella ruoasta ja mennä kylläisenä nukkumaan. Päivällä tankkaan vain vettä ja kahvia jos hieman hiukoo. Läskiä näyttäisi näin alkuvaiheessa projektia sulavan noin 1,5kg/vk.

• -Sera-

Kiva kuulla muidenkin kokemuksia/ajatuksia :). Itsellä tuo syömisten järjestäminen ennemmin juuri päivään kuin iltaan, koska iltaisin olen helposti alttiimpi syömään enemmän ja herkummin.

2. vko takana:
      Paino 71,1 kg, eli -0,4 kg eli kokonaisuudessaan -3,3 kg.

• -Sera---

Huu, takapakkia...

3.vko takana:
      Paino 72,0 kg, eli 0,9 kg eli kokonaisuudessaan -2,4 kg.

Eilen kuulin yhden asian, mikä kyllä motivoi superpaljon, eli jospas tästä taas uuteen nousuun - siis laskuun :).

• k.kiusaantunut(ei ki

Zemppiä sulle. Mä aloitan oman ketjun tällä samalla mentaliteetilla, niin en sotke sun ketjua enempää.

• linkki etusivulle
    • -Sera

4.vko takana:
      Paino 71,4 kg, eli kokonaisuudessaan -3,0 kg.

Hoh, ei tässä olla mitenkään tyylipuhtaasti pätkistelty mikä varmasti näkyy vaa´an hitaissa lukemissakin, mutta pääasia että suunta nyt kuitenkin alaspäin :).

• Ahexx

Tammikuun alusta asti pätkäpaastottu ja painoa on lähtenyt 6 kiloa parissa kuukaudessa. Mitat tällä hetkellä 180/74 mies.

Syömisen olen aloittanut 11 päivällä ja lopettanut 17 mennessä. Syön kaksi lämmintä ateriaa ja välipalan. Annokset on aika reilun kokoisia ja kaloreita tulee 1600 minimissään per päivä. Kerran viikossa olen piettänyt cheatti päivän ja syönyt mitä mieli tekee, mutta olen pysynyt tuossa aikataulussa.

• kisuliinii

Onnistuiskohan jos olisi joka toinen vuorokausi paastolla ja joka toisen söis normaalist. Lähinnä ajattelin tuota aineneen vaihduntaa kun mulla tahoo ne kilot tulla helposti takaisin. Jospa tällätavalla ei menisi säästöliekki päälle. Onko nyt niin että että 24-tuntia paastotaan ja sitten syödään normaalisti yks vuorokausti ja sitten taas paastotaan 24-tuntia. Taidan koklata tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe