:: Pätkäpaasto ::

Sera

Eli aloittelen huomisesta lähtien pätkäpaastoa siten, että ajoitan syömiset aamusesta klo 13 asti. Toisin sanoen syön aamupalan ja lounaan, ja siinä se sitten onkin.

Monenlaisia sovelluksia ja ajoituksia pätkäpaastolle käytössä on, mutta itseäni alkoi eniten inspiroimaan tämän tekstin pohjalta:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=37&t=31499

Aloituspaino on 74,4 kg. Tavoitteena päästä alle 60 kg. Katselen tässä nyt rauhassa, että millaisella aikataululla tulee tapahtumaan. Päivittelen painoa kerran viikossa.

11

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sera--

      1 vko takana. Paino nyt 71,5 kg, eli -2,9 kg.

      • k.kiusaantunut

        Minä tulen mukaan. Eli syön ennen yhtä. Loppupäivä syömättä. Paino 80 kg. Tavoite 70 kiloa jouluun mennessä.


    • 9+2

      Ihan hyvä juttu!

      Itse joskus laihduin(en nyt niin tietoisesti laihduttanut) vähän samaan tapaan.
      Aamuisin söin yleensä puuron ja kahvia. Lounas oli AINA runsas, siis useita perunoita/runsaasti pastaa ja kaikki muu siihen päälle. Iltapäivällä klo14-15 välillä kahvit ja sen kanssa pari voileipää tai jotain hyvää jos mieli teki.

      Loppupäivänä en syönyt mitään.

      Ylimääräisiä kiloja taisi olla n.15.....lähtivät muutamassa kuukaudessa. Sinänsä oli mukava ja helppo tapa elää/olla dieetillä, että aamuisin oli terve nälän tunne ja iltasyömättömyyteen tottui jo viikossa.

      • Leangains

        Mä taas olen syömättä noin 10 tuntia heräämisen jälkeen, ja syön vain kohtuukokoisen iltapalan. Aamusta olo on pirteä ja kylläinen ja olo jatkuu iltaan asti, jolloin onkin mukava työpäivän päätteeksi nautiskella ruoasta ja mennä kylläisenä nukkumaan. Päivällä tankkaan vain vettä ja kahvia jos hieman hiukoo. Läskiä näyttäisi näin alkuvaiheessa projektia sulavan noin 1,5kg/vk.


    • -Sera-

      Kiva kuulla muidenkin kokemuksia/ajatuksia :). Itsellä tuo syömisten järjestäminen ennemmin juuri päivään kuin iltaan, koska iltaisin olen helposti alttiimpi syömään enemmän ja herkummin.

      2. vko takana:
      Paino 71,1 kg, eli -0,4 kg eli kokonaisuudessaan -3,3 kg.

    • -Sera---

      Huu, takapakkia...

      3.vko takana:
      Paino 72,0 kg, eli 0,9 kg eli kokonaisuudessaan -2,4 kg.

      Eilen kuulin yhden asian, mikä kyllä motivoi superpaljon, eli jospas tästä taas uuteen nousuun - siis laskuun :).

      • k.kiusaantunut(ei ki

        Zemppiä sulle. Mä aloitan oman ketjun tällä samalla mentaliteetilla, niin en sotke sun ketjua enempää.


    • linkki etusivulle
    • -Sera

      4.vko takana:
      Paino 71,4 kg, eli kokonaisuudessaan -3,0 kg.

      Hoh, ei tässä olla mitenkään tyylipuhtaasti pätkistelty mikä varmasti näkyy vaa´an hitaissa lukemissakin, mutta pääasia että suunta nyt kuitenkin alaspäin :).

    • Ahexx

      Tammikuun alusta asti pätkäpaastottu ja painoa on lähtenyt 6 kiloa parissa kuukaudessa. Mitat tällä hetkellä 180/74 mies.

      Syömisen olen aloittanut 11 päivällä ja lopettanut 17 mennessä. Syön kaksi lämmintä ateriaa ja välipalan. Annokset on aika reilun kokoisia ja kaloreita tulee 1600 minimissään per päivä. Kerran viikossa olen piettänyt cheatti päivän ja syönyt mitä mieli tekee, mutta olen pysynyt tuossa aikataulussa.

    • kisuliinii

      Onnistuiskohan jos olisi joka toinen vuorokausi paastolla ja joka toisen söis normaalist. Lähinnä ajattelin tuota aineneen vaihduntaa kun mulla tahoo ne kilot tulla helposti takaisin. Jospa tällätavalla ei menisi säästöliekki päälle. Onko nyt niin että että 24-tuntia paastotaan ja sitten syödään normaalisti yks vuorokausti ja sitten taas paastotaan 24-tuntia. Taidan koklata tätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe