reissumiesleivän kahvin kanssa. Haukkaat siitä ja samalla saat siitä suuhusi pari kappaletta hiuksia. Miten reagoit? Onko koskaan itsellesi irl:ssä käynyt näin?
Poikkeat huoltoasemallla kahvilla ja ostat myös
7
63
Vastaukset
Sanoisin kassalle, että "tuli tämmönen pieni yllätys tässä, että oisko mahdollista saada uusi?" ja hymyt päälle. Kyllä ne yleensä on jo tarpeeks muutenkin pahoillaan moisesta. Luulis olevan.
Ja vaik siitä nyt ei mitään tauteja tule, niin onhan se inhottavaa. On omistakaan hiuksista kovin ilahdu omassa ruoassa :D- Öh, sulla on
varmaan karvoja pildemassa ;)
- Tony DiNozzo
Öh, sulla on kirjoitti:
Toivottavasti kanasutra ei vastaa tähän viestiin. Kuolen muuten ällöttämistylsistymisahdistukseen.
Öh, sulla on kirjoitti:
Suosittelen simpukoita, jos kovasti haluat tatsia tohon hommaan.
En nää oikeen muuta yhtälöä alapääkarvoituksen ja ruoanlaiton kanssa.
- Tony DiNozzo
Kerron heti, kun kerrot, onko sinulle käynyt niin, että, kun avaat valio jogurttipurkin, siellä kelluu kaninpapana.
Kaivan hiukset suusta ja jatkan syömistä. En oo tainnut ostaa koskaan reissumiestä kahvin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161