MItä tehdä avomiehen lapsellisuuden kanssa riidellessä.

Yksin riidoissa

Olemme seurustelleet 4 vuotta ja asuneet yhdessä 3 ja puoli vuotta. Olimme onnellisia siihen asti kunnes mieheni sai työ keikkoja ulkomailta. Hänen työnsä kestää 1,5 viikosta 4 viikoon joka on pieni aika, mutta kotona hän on maksimissaan 4 viikkoa. Itse olen ihan vain kaupassa töissä joten kotona olen koirien ja kissojen kanssa koske meillä ei ole lapsia.

Ongelmana on miehen lapsellinen käyttäytyminen riitatilanteessa. Mieheni ollessa ulkomailla sain tietää että tämä ei varmaan pääsekkään kotiin vuosipäiväksi, jolloin olin kovin pettynyt ja kirjoitin facebookkiin suunnitelmien murskautumisesta jolloin mieheni sisar (joka ei yleensä putuu vuodatuksiini netissä) aukaisi suunsa ja haukkui minua lapselliseksi, koska mollaan miestäni työnteon takia (jota en tajua mistä hän sen mollaamisen vetäisi).

Mieheni sisko oli sitten soittanut miehelleni ulkomaille enkä tiedä mitä tämä oli puhunut hänelle. Tämä oli kuitenkin suuttunut asiasta niin, että olemme olleet poikaystäväni takaisin tulosta asti riidoissa.

Monesti olen yrittänyt kysyä mistä tämä riita johtuu mutta mieheni ei siihen vastaa tai ei halua juuri nyt puhua.

Olen muuttanut poikaystäväni kotikaupunkiin kun aloitin opiskeluni täällä, joten kaikki mitä minulla on, on vain mieheni kautta hankittua. Joten eron tullessa olen koditon.

Rakastan miestäni kovasti ja haluaisin selvittää tämän asian, mutta mieheni blokkaa nämä kaikki yritykset. Monesti olen yrittänyt nostaa kissaa pöydälle mutta mieheni blokkaa kissan ja nopeasti.
Eilenkin nostin taas kissan pöydälle ja tämä laittoi kuulokkeet toistamiseen korvilleen vaikka yritin estää ja puhua.

Miehelläni on erityinen suhde äitiinsä, joten mieheni suorastaan asuu äidillään, töiden jälkeen mieheni menee pikimmiten äidilleen "kahville" joka voi kestäää neljään aamuyöhön. koska meillä on riita.

MIten siis saan selvitettyä riidan mieheni kanssa?
Kauan joudun odottamaan leppymistä?

Eroa en haluaisi juuri siksi koska mieheni on kaikki mitä minulla on ja rakastan tätä suuresti.

6

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin riidoissa

      ja riita johtuu niin pienestä asiasta minkä takia en juuri eroa halua. En ole siis pettänyt miestäni joka olisi paljon ymmärrettävämpi syy eroon

    • 332323

      Mielestäni on todella lapsellista että olet kaikille mennyt mollaamaan julkisesti miestäsi ja hänen töitään. Ei hän työlleensä mitään voi.

      Ehkä kannattaisi sinun tehdä samalla tavalla julkinen anteeksipyyntö kuin olet mollannutkin.

    • lapsellinen olet

      Oi ja voi. Mollasit miestäsi ja hänen työtään julkisesti ja vain sen takia, että joku tyhmä vuosipäivä sattui miehen työn kanssa päällekkäin. Kuka onkaan se lapsellinen? Pyydä mieheltäsi anteeksi. Vaikkapa siellä naamarissa, jos et naamatusten uskalla.

    • Yksin riidassa

      i ei ei ymmärsitte väärin. en ollut mollannut mieheni työtä yhtään mitenkään. päivitys vain oli semmoinen "harmittaa, mutta ei voi mitään".
      Sisko oli vain ottanut jotain ylimääräisiä reagointeja koska meilä tuli samalla riitaa siskon kanssa.

    • erovaan

      Miehesi on ilmeisesti pitkävihaista sorttia ja nautti mykkäkoulusta ja puhumattomuudesta. Oma ex mieheni jatkoi mykkäkouluaan kuukausitolkulla ja kohteli minnua kuin ilmaa..mieti minkä arvoinen olet? Ansaitsisitkohan enemmän arvostusta, minä päätin alkaa arvostamaan itseäni ja erosin.

    • Maijankinkkuleipä

      Onko kissakin poikaystäväsi vai yhteinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      76
      1464
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1004
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      813
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe