Mun sydän on säretty niin pahasti etten voi edes itkeä. Olo on kuin kuolleella, tuntuu kuin pelkkä hegittäminenkin on työn ja tuskan takana. Tavattiin vappuna.Aluksi kaikki toimi, kaikki oli hyvin. Meidän sielut oli kuin yhtä. Pelkkä hänen katse sai minut haukkomaan henkeä. Mutta sitten tapahtui jotain..kuin seinään loppui kaikki,kipinä sammui. Kumpikaan ei edes tiedä syytä! Kaikki vain loppui. Kumpikin halusi, halusi niin paljon..Mutta jokin vain puuttui.Enkä tiedä mikä se on vieläkään. Me olisimme olleet täydelliset,mutta sydämet ei vain olleet mukana enää..Pelkkä tahto ei vain aina riitä..vaikka kuinka haluaisi rakastaa niin ei voi!Sydän valitsee sen ihmisen ilman järkeä.Surullista, enkä edes tiedä löytyykö miulle kohtalotovereita...
Liian pahaa
1
367
Vastaukset
- Tyttö tällainen
Mä ymmärrän sua. Mulle on tapahtunu mielestäni samansuuntainen tapaus. Ja se ei oo kivaa.. Mun jutussa vaan oli just, ett molemmat vaan hiljeni.. Molemmat tykkäs ja oli ihanaa.. Ajateltiin tulevaisuutta ja kaikkee.. Yhdessä oli ihanaa.. Mutta sitten, yhtäkkiä, hiljettiin.. Vaikka molemmat tykkäs.. Mä en voi ymmärtää sitä vieläkään mitä tapahtui. Ja mä ajattelen tätä usein, ja muistan ja muistot ovat ihania mutta toisaalta muistot sattuu.. :´(
Toivotaan, että joskus tulee joku, joka saa meidät ylittään tän jutun kokonaan, niin ettei enää satu. Voimia sulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711