Haluatko, että kumppanisi katsoo lempiohjelmiasi Tv.stä kanssasi?
Katsotko sinä' hänen kanssaan lempiohjelmiasi? Jos et, uskotko, että hän toivoisi sinun katsovan kanssaan?
Onko yleistä että seurustelevilla olisi samat mieliohjelmat?
Onko hyvä, jos molemmat, katsovat,vaikka toinen osapuoli ei pitäisikään ohjelmasta?
Kysymyksiä seurusteleville
17
208
Vastaukset
- tv-mörkö
Niin ja kysymykset oli tosiaankin seurusteleville, eli voopottimen, murrin eikä ratikan tarvitse vaivautua.
- ......
hehän ovatkin seurustelua pidemmällä suhteissaan.
- =))
...... kirjoitti:
hehän ovatkin seurustelua pidemmällä suhteissaan.
Oho, miten suhteessa pääsee vielä pidemmälle, kuin seurustelu?
- nööööö
=)) kirjoitti:
asumalla yhdessä jakamalla yhteisen talouden.
- lue ja opi
=)) kirjoitti:
- ;))
nööööö kirjoitti:
asumalla yhdessä jakamalla yhteisen talouden.
Minä ainakin seukkaan avopuolisoni kanssa. Seurustelu ei loppunut yhteen muuttoon, eli meistä ei tullut pelkkiä kämppiksiä.
- dis1
Olen jotenkin tottunut katsomaan tv:tä yksin ja jos joku istuu liian lähellä, alan nieleskelemään!
Haluatko, että kumppanisi katsoo lempiohjelmiasi Tv.stä kanssasi? Ei mielellään siinä tapauksessa, jos ei ole kiinnostunut ohjelmasta, vaivaannuttavaa
Katsotko sinä' hänen kanssaan lempiohjelmiasi? Jos et, uskotko, että hän toivoisi sinun katsovan kanssaan? Ei se halua, jos ei ole mun mieleinen ohjelma.
Onko yleistä että seurustelevilla olisi samat mieliohjelmat? Ei ole kokemusta seukkaamisesta miehen kanssa, joka tykkäis sisustusohjelmista tai tanssi-ohjelmista tai vastaavista :)
Onko hyvä, jos molemmat, katsovat,vaikka toinen osapuoli ei pitäisikään ohjelmasta? Aika teennäistä. Mut kohta alkaa Kansakunnan kuokkavieraat.. Hyvä esimerkki molempia kiinnostavasta ohjelmatyypistä :)- Seukkari
En halua. Teen yleensä jotain muuta seurustellessa.
Haluatko, että kumppanisi katsoo lempiohjelmiasi Tv.stä kanssasi? -no mä katton hyvin vähän tv:tä, että tätä nykyä ei oikein ole mitään lempiohjelmia.
Katsotko sinä' hänen kanssaan lempiohjelmiasi? Jos et, uskotko, että hän toivoisi sinun katsovan kanssaan? -kyllä mä luulen, että joskus se haluis mun katsovan sen kans, mutta usein se kyllä haluaa katsoa ilman häiriötekijöitä, eli ilman mun kyselyjä.
Onko yleistä että seurustelevilla olisi samat mieliohjelmat? -en tiedä
Onko hyvä, jos molemmat, katsovat,vaikka toinen osapuoli ei pitäisikään ohjelmasta? -ei- määmy
En haluu, hänel on parempaaki tekemist ku mun mielistely.
En katso niitä, mitkä ei kiinnosta mua ja jos hän toivoo sitä, hän sanoo sen myös. Yleensä selaan duunijuttuja sohvan nurkas, jos ei oo tärkeit juttuja.
Ei meil oo montaakaa yhteist, uutiset ja jalis. Ollaan pikkuvanhoillisii ;)
Stand up ohjelmat tsekataan yhes ja jalis.
Ei ois hyvä, toinen turhautuis. Haluatko, että kumppanisi katsoo lempiohjelmiasi Tv.stä kanssasi?
- Jos sitä sattuu kiinnostaman, niin katsotaan yhdessä. Ei se muuten ole mitenkään välttämätöntä.
Katsotko sinä' hänen kanssaan lempiohjelmiasi?
- Joskus, ei aina
Jos et, uskotko, että hän toivoisi sinun katsovan kanssaan?
- Voi olla, joskus on mukava vaihtaa mielipiteitä eri ohjelmista, onhan sekin yhdessäolemista ja mukava ajankulua
Onko yleistä että seurustelevilla olisi samat mieliohjelmat?
- Eos
Onko hyvä, jos molemmat, katsovat,vaikka toinen osapuoli ei pitäisikään ohjelmasta?
- Kumppania ei mielestäni saa painostaa katsomaan. Jos ohjelma ei häntä kiinnosta, tehköön jotain hyödyllistä sen aikaa.
Jos ei itse keksi tekemistä, niin mulla riittää ideoita senkin edestä.
Kiitos gallupista.- Spröt.
...
Meillä ei ole telkkaria vaan me käytetään se aika halailuun ja pussailuun.- : DD
toisin sanoen : palstailuun,
- etäseukkari
: DD kirjoitti:
toisin sanoen : palstailuun,
mesetykseen/chattiin.
Haluatko, että kumppanisi katsoo lempiohjelmiasi Tv.stä kanssasi? - En kai mä nyt sellasta kaipaa.
Katsotko sinä' hänen kanssaan lempiohjelmiasi? Jos et, uskotko, että hän toivoisi sinun katsovan kanssaan? - Hän katselee mistä tykkää, joskus ne ohjelmat sattuu olemaan sellaisia mistä molemmat tykätään. Joskus ei.
En usko mitään tollasta, ei meillä ole pakko tehdä mitään mitä ei halua.
Onko yleistä että seurustelevilla olisi samat mieliohjelmat? - Varmaan usein ainakin vanhemmilla pariskunnilla on yhteiset tv-ohjelmat.
Onko hyvä, jos molemmat, katsovat,vaikka toinen osapuoli ei pitäisikään ohjelmasta? - Ei kai kenenkään tartte väkisin jotain ohjelmaa katsoa, josta ei yhtään perusta. Eli vastaan ei ole hyvä pakottaa ja pakolla katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372