Ihannemiehet???

Tyty

Mistä sen ihannemiehen löytää? Ei kiinnosta enään käydä kapkoissa,tanssiravintoloissa tai laivalla.Sieltä ei löydy kuin humalaisia, jotka haluavat haluavat vain seksiä. Kertokaa, missä ne kunnolliset sinkkumiehet luuraa?

6

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w-b

Kotona luurataan. Tuu hakee täältä.

• mies

Itekin oon kyllästyny baareihin joten sieltä mua ei helposti löydä. Ehkä joskus käy töiden jälkeen yhdellä.

Mutta mä luuraan vaikka lenkkipolulla, sulkapallo-hallissa, kirjastossa lukemassa hesaria, anttilassa ostelemas alennus dvd:tä, merellä kalastamassa, töissä toimistossa ja sitten tietty kotona ja joskus kavereilla.

Vaikee noissa paikoissa tietty tulla löydetyksi ja vaikee lähestyäkin, tiiän. Pitäis itekin liittyy johonkin toimintaan tai järjestöihin missä ois pikkasen tiiviimmässä tunnelmassa muiden kanssa. Sillee sitä vois kai tutustuu helpommin uusiin ihmisiin.

Ja yks paikka vielä missä oon niin on tää netti. Tosin itelläni ei tällä hetkellä inspistä etsiskellä netistä ketään, liian tuuripeliä mun mielestä. Mutta siis luulisi suhkot helposti juuri netistä löytyvän niitä kunnollisia?

Harvoin tosiaan jossain Anttilassa sitä kaks tuntematonta alkaa juttelee ellei jotain ihmeellistä tapahdu. Mutta toivottavasti ihmeiden aika ei ole ohi :).

• kotona

suomi24:ssä ;)

• Kunnollinen mies

Baareissa en ainakaan käy, se on rahantuhlausta ja kaiken lisäksi saa kärsiä savuhaitoista. Pysykää te rilluttelijat vain baareissa, se on teille sopivin paikka.

• vaaka

Käypä mittauttamassa markkina-arvosi avoimessa kilpailussa. Saatat hämmästyä. Voipi olla että kanssasisaresi on jo vienyt kaikki ihannemiehet! Joudut todennäköisesti pistämään enemmän peliin. Miesten metsästys ei välttämättä enää niin helppoa ole kuin ehkä aiemmin oli. Muista kuitenkin, että rehellisyys on ehkä tärkeintä. Eli jos menetät luottamuksen, niin tilanteesi on tosi paha.

• mijäs

en usko noita juttuja joiden mukaan miehet haluavat vain seksiä! kyllä ne muutakin haluavat, mutta jos edes seksiä niin sekin helpottaa yksinäistä!
      homma taitaa olla enemmänkin kiinni siitä mitä haluat nähdä ja ymmärtää!
      kunnollinenkin sinkkumies haluaa seksiä ja käy välillä kapakoissa! otat vaan ihan iisisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      132
      769
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe