Olen ollut pienessä yrityksessä (3-4 hlöä minä) töissä 2,5 vuotta, ja minut irtisanottiin rehellisesti taloudellisista syistä. En ole katkera, ja ymmärrän tilanteen hyvin. Onko jokin käytöstapa, jota pitäisi noudattaa viimeisenä päivänä työssä, esim. pukeutua asiallisemmin, tuoda jotain kahviteltavaa päiväksi tms.? Typerä kysymys joo, muttei minua ole ennen irtisanottu, joten en tiedä mitä viimeisenä päivänä pitää/kannattaa tehdä kun kuitenkin hvyissä väleissä lähden paikalta. Vai onko tuo ihan normaali päivä, mutta lähtiessä ei sanotakaan että "nähdään maanantaina."?
Mitä tehdä viimeisenä työpäivänä?
7
2882
Vastaukset
- späääääm
Tee töitä kuin viimeistä päivää äläkä tyhmiä kysele....
- ei hauskaa
Taitaa olla myöhäistä vastata, mutta itse menisi paikalle vasta puolelta päivin. Veisin ehkä kakun, rupattelisin mukavia tunnin pari ja lähtisin kotiin. Tämä siis jos haluaa hyvässä hengessä lähteä.
Jos joku on selkeästi "syyllinen" niin häneltä voi symbolisesti evätä kakkupalan. - xczbvew
Viimeisenä työpäivänä tehdään töitä. Siitähän työntekijälle maksetaankin. Se että "tulee puoliltapäivin" tai viettää ylimääräistä aikaa kahvihuoneessa paskanjauhannassa oikeuttaa työnantajaa eväämään palkan viimeiseltä työpäivältä ja soittamaan työkkäriin, että laittaa velttoilijalle karenssin.
- 20+19
Käyt paskantamassa pomon roskikseen. Tai mikä vielä parempaa, kukka-amppeliin jos jossain päin pomon huonetta sellainen sattuu olemaan. Se tosin voi olla fyysisesti aika haasteellista. Minä ostin torilta kalan, jota mädätin kotona pari päivää ja vein sitten pomon huoneeseen ja piilotin arkistohyllyn taakse.
- näin
Pistetään tähän nyt ihan asiallinenkin kommentti. Kysy etukäteen lähiesimieheltä, tarjoaako joku esim. työkaverit tai lähiesimies kahvit ja pullat kahvitunnilla kaikille. Jos ei tarjoa, niin kysy voitko sinä tarjota.
Jos sinulla on työhuone/työpiste, niin siivoat sitä aamupäivän ja kahvitunnin jälkeen korjaat kaikki henk.koht. tavarasi pois ja pomon luvalla lähdet kotiin aikaisemmin. - zvkxd¨åksdfg
Viimeisenä työpäivänä siivotaan ja tyhjennetään pukukaappi, työhuone jne. sekä jätetään töitä jatkavalle ajantasainen tieto siitä, missä vaiheessa työt ovat ja kuinka niitä kannattaa jatkaa.
- Näin tehdään
...sekä vedetään iltapäivästä kunnon känni päälle ja paskannetaan pomon pöydälle kunnon jööti muistoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658