Onko sitä? Ja jos niin missä ja kuka soittaa?
Suomicountry?
13
1474
Vastaukset
- S-d
Tätä parempaa saa hakea, ei mitään Garth Brooks-pop-sontaa:
http://www.syren.fi/ - Heeby Jeebies
Hal Peters & the Stringdusters,Slap Sally Combo
ja Roy & the Texas Rangers (??).
Siinä muutama... - Bluesbeard
Kuunnelkaa kotimaista Band'O:ta siitä ei kantri/bluegrass parane
- Mie
Eikösse ole laskettavissa tähän kategoriaan?
- Juke box junkie
On niin hyvää kantria että ei uskois että on suomalaista
- Poikolainen
Country Express on ollut ja mennyt!........vanhaa kamaa ja paljastuu aika onnettomaksi yritelmäksi. Kannattaa odottaa uusia bändejä, toivottavasti niitä syntyy Suomeenkin.
- Mikko
olen samaa mieltä, Country Express on suomen paras bändi!
- metukka
Mikko kirjoitti:
olen samaa mieltä, Country Express on suomen paras bändi!
Country Express on vanhojen ukkojen humppaa! Eivät osanneet nykymittapuun mukaan mitään. Onks ne enää edes elossa?! Humppajengiä ne on!
- papparokkaa
metukka kirjoitti:
Country Express on vanhojen ukkojen humppaa! Eivät osanneet nykymittapuun mukaan mitään. Onks ne enää edes elossa?! Humppajengiä ne on!
taitaa jäädä poika sulta soittamatta net biisit puhumattakaan ne keikat, vanhanliiton-äijät net on ennenkin tehneet työt ja räkänokat piipittäneet kellarissa..tee nulkki perässä, äläkkä täällä leveile...karavaani kulkee ja koirat haukuu!!!!
- gina
...muutamia mainioita levyjä, löytyy vaikkapa hyvinvarustetusta divarista :)
- EVVK
ei kiinnosta yhtään
- anonyymi
Kantri Star, Tre 29.9
- Ammattilaaisen työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875