Onko sitä? Ja jos niin missä ja kuka soittaa?
Suomicountry?
13
1477
Vastaukset
- S-d
Tätä parempaa saa hakea, ei mitään Garth Brooks-pop-sontaa:
http://www.syren.fi/ - Heeby Jeebies
Hal Peters & the Stringdusters,Slap Sally Combo
ja Roy & the Texas Rangers (??).
Siinä muutama... - Bluesbeard
Kuunnelkaa kotimaista Band'O:ta siitä ei kantri/bluegrass parane
- Mie
Eikösse ole laskettavissa tähän kategoriaan?
- Juke box junkie
On niin hyvää kantria että ei uskois että on suomalaista
- Poikolainen
Country Express on ollut ja mennyt!........vanhaa kamaa ja paljastuu aika onnettomaksi yritelmäksi. Kannattaa odottaa uusia bändejä, toivottavasti niitä syntyy Suomeenkin.
- Mikko
olen samaa mieltä, Country Express on suomen paras bändi!
- metukka
Mikko kirjoitti:
olen samaa mieltä, Country Express on suomen paras bändi!
Country Express on vanhojen ukkojen humppaa! Eivät osanneet nykymittapuun mukaan mitään. Onks ne enää edes elossa?! Humppajengiä ne on!
- papparokkaa
metukka kirjoitti:
Country Express on vanhojen ukkojen humppaa! Eivät osanneet nykymittapuun mukaan mitään. Onks ne enää edes elossa?! Humppajengiä ne on!
taitaa jäädä poika sulta soittamatta net biisit puhumattakaan ne keikat, vanhanliiton-äijät net on ennenkin tehneet työt ja räkänokat piipittäneet kellarissa..tee nulkki perässä, äläkkä täällä leveile...karavaani kulkee ja koirat haukuu!!!!
- gina
...muutamia mainioita levyjä, löytyy vaikkapa hyvinvarustetusta divarista :)
- EVVK
ei kiinnosta yhtään
- anonyymi
Kantri Star, Tre 29.9
- Ammattilaaisen työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881